آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا HTML خوب برای یادگیری است؟

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

به همان شیوه، دانستن HTML مانند اطمینان از اینکه شما به طور کامل برای تعطیلات آماده هستید. شما ممکن است هر روز از آن استفاده نکنید، اما زمانیکه شما از آن استفاده می کنید، بسیار سپاسگزار هستید که پیش بینی کرده اید که آن را کشف کنید. دانستن HTML می تواند موجب صرفه جویی در وقت شما در زمان صرفه جویی، وقت گرانبها با تیم طراحی شما یا حتی پول در رابطه با پیمانکار خارجی باشد.


HTML همیشه به خوبی شناخته شده است، اما برای بازاریاب که تلاش می کند صرفه جویی در هزینه ها، آن را تبدیل به بیش از هر چیز به نفع خود کند. (و این به نظر می رسد مانند هر بازاریاب من ملاقات کرد.)


در حقیقت، بسیاری از موقعیتهایی وجود دارد که خودم را در آن قرار دادم که در آن دانش HTML مفید، روز را حفظ کرد ... و بنابراین این پست متولد شد. اگر شما کاملا مطمئن نیستید که از دانستن HTML اصلی بهره مند شوید، خواندن را ادامه دهید. در اینجا هفت سناریو وجود دارد که شما ممکن است خودتان را در آن پیدا کنید که می تواند با کمی دانش فنی HTML ثابت شود.


1) هنگام قالببندی در پست وبلاگ / ایمیل / صفحه فرود می رود Awry

گاهی اوقات، سوگند می خورم که محتوای من یک زندگی شخصی دارد - و یک رشته متوسط. این پست وبلاگ که در تمام طول روز کار می کند، به طور ناگهانی تصاویری با فاصله فانی، بدون بسته شدن متن و اندازه ظالمانه ایجاد می کند و البته در ویرایشگر WYSIWG من خوب است. خوشبختانه، با برخی از دانش HTML، من می توانم به پست بچرخانم تا کد را حذف کرده و نیشگون بگیرد که باعث مشکل می شود.


نکته HTML Pro: اگر شما یک دسته از برچسب های بد بو را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید، کد خالی را کپی کنید و آن را به یک ویرایشگر متن خام اضافه کنید. سپس، گزینه Find and Replace را انتخاب کنید - شما می توانید از قسمت های متخلف کد استفاده کنید و کادر «جایگزین» را خالی بگذارید. پس از اتمام کار، می توانید آن را به ویرایشگر HTML خود برگردانید. قالببندی دگرساز


2) هنگامی که یک پست وبلاگ را در CMS خود از کلمه یا Google Docs قرار می دهید

بسیاری از مردم نمی دانند که نوشتن یک پست وبلاگ در یک برنامه پردازش متن معمول - مانند Word یا Google Docs - و سپس کپی کردن آن به CMS شما به شما مقدار زیادی سردرد HTML را می دهد. گاهی اوقات، زمانی که شما این کار را انجام می دهید، CMS شما قطعه های اضافی از کد را به قطعه خود اضافه می کند که قالب بندی را از بین می برد.


با برخی از دانش HTML و نکته پیشرو در بالا، شما می توانید به راحتی هر قطعه متخلف را هنگام انتقال محتوای از ورد یا Google Docs به CMS خود حذف کنید.


3) هنگامی که شما نیاز به نیشگون گرفتن یک الگو ایمیل

من قصد دارم حدس بزنید که شما هر ایمیلی را که ارسال میکنید نمیخواهید دقیقا یکسان نگاه کنید. در حین ارسال ایمیلهای سازگار، بیشتر وقتها چیز خوبی است؛ کمپینهای خاصی که میخواهید ایمیلهای خود را سفارشی کنید، وجود دارد. این می تواند به آسانی درست به نظر می رسد تصاویر خود را به جای ترتیب چپ آنها و یا تغییر رنگ متن خود را به ایستادگی کردن در صندوق های پستی مشترکین خود.


با وجود دانش HTML، می توانید این تغییرات را خودتان انجام دهید، به جای تکیه بر یک طراح داخلی یا فروشگاه توسعه استخدام شده. به طور جدی، آن را قادر به ایجاد تغییرات خود و حرکت به موارد مهم تر بازاریابی.


4) هنگامی که شما نیاز دارید محتوای شما را آسان به خواندن

یکی از نگرانی های مهم شما در هنگام ایجاد محتوا این است که مردم برای مصرف آن آسان باشند. این به معنای استفاده از قالب بندی (جسور، کج، هدر، رنگ، و غیره) است تا محتوا را قابل اسکن و هضم کند. و در حالی که اکثر ویراستاران WYSIWG به شما این امکان را می دهد که به راحتی از آن گزینه های قالب بندی به محتوای خود بدون لمس کردن کد استفاده کنید، نه همه. بنابراین با نگاه کردن به برخی از برچسب های <b> و <h2> کنترل محتوای خود را به نظر می رسد.


5) هنگامی که شما نیاز دارید محتوای شما را آسان برای استفاده

به ویژه با محتوای طولانی فرم، شما باید مردم را برای یافتن مطالب مورد نظر آسان تر کنید. یک راه آسان برای انجام این کار؟ برای ایجاد لینک های داخلی از HTML استفاده کنید. آنها را در عمل در واژه نامه ما از شرایط بهینه سازی وب سایت مشاهده کنید - آیا آسان نیست که به نامه ای که نیاز دارید بروید؟ اگر شما HTML را می دانید این یک هک آسان برای انجام کارهای خود است.


6) هنگامی که شما محتویات محتوا را در وب سایت خود از سایر سایت ها می سازید

یکی از راههای ساده پست کردن پستهای وبلاگ شما، استفاده از مطالب جاسازی شده است - شما می دانید پست هایی از حساب های رسانه های اجتماعی شما که می توانند محتوای وبلاگ شما را تکمیل کنند. ما در حال صحبت کردن از فیلم های یوتیوب، توییت ها، پست های فیس بوک، تخته های Pinterest و SlideShare هستند.


اگر شما HTML را می دانید، می دانید که چگونه محتوای اول را درج می کنید، به جز مواردی که اگر محتوایی به درستی نمایش داده نشود، هر گونه مشکلی را حل می کند. این بیش از یک بار برای من ماندگار است!


7) هنگامی که شما Pitching مهمان پست ها

تقریبا هر پست مهمان ما در فرمت Word یا Google Docs دریافت می کنیم. و در حالی که این یک راه عالی برای قضاوت در مورد این که آیا ما پست را قبول خواهیم کرد یا خیر، یک بار که پست را پذیرفتهایم، فرمت های SE برای پردازش در CMS ما زمان زیادی است (به دلایل ذکر شده در گلوله شماره 2).


برای صرفه جویی در زمان ویرایشگر مهمان جدید خود، یک کلمه و یک متن متنی متن HTML را به حوزه پست مهمان خود اضافه کنید. به من اعتماد کنید - آنها سپاسگزار خواهند بود و شاید میخواهند شما را به ارسال مجدد بیشتر دعوت کنند.


* سناریوی پاداش: هنگامی که اینترنت شما بیرون می رود و شما می خواهید زمان تیم خود را ذخیره کنید

خوب، من می دانم که گفتم تنها هفت سناریو در این پست وجود دارد، اما من نمی توانم کمک کنم اما این کمی کوچک را شامل می شود. این چیزی است که شما همیشه ممکن است اجرا شود، اما این اتفاق افتاد به من در هفته گذشته، بنابراین من مجبور به به اشتراک گذاشتن.


اینترنت من بعد از ظهر بود، من برای مهمانی 8 صبح صبح روز بعد صبح روز بعد (آره، ما یک تیم بسیار پر جنب و جوش) بودیم و ناگهان، این اتفاق افتاد: اینترنت من بود. حمله وحشت زده ... تا زمانی که به یاد می آوردم که می توانم پست را پست کنم و آن را با قطعه های صحیح HTML فرمت کنم - در ویرایشگر متن رایانه من برای صرفه جویی در زمان همکاران من.


و این داستان این است که چگونه HTML زندگی من و پست من کار می کرد. من هر بار که وبلاگ می کنم توصیه نمی کنم این کار را بکنم، اما زمانی که شما در حال خراب شدن هستید، می توانید آن را مفید بدانید و می دانید که چه کاری انجام می دهید.


بنابراین واقعا، در مورد یادگیری HTML به عنوان یکی از قطعنامه های سال نو فکر می کنید. این می تواند چیزی باشد که موجب صرفه جویی در روز در آن روز تصادفی در ماه ژوئن شود، هنگامی که شما نیاز به یک نیشگون گرفتن کوچک قالب بندی دارید.


هنگامی که دانستن HTML مفید است؟ داستان های خود را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید!


  • فاطمه علیزاده

CMS

HTML

ایمیل

وبلاگ

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی