آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه کد HTML را در Chrome اجرا کنم؟

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

در فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر، می توانید فایل HTML را با انتخاب File Open (Firefox) یا Open (Internet Explorer) از منوی File باز کنید.

عکس داره

از آنجا که گوگل کروم نوار منو ندارد، گزینه مستقیم برای باز کردن فایل HTML در مرورگر وجود ندارد. با این حال، می توانید از پرونده URI فایل (برای کسب اطلاعات بیشتر، به http://en.wikipedia.org/wiki/File_URI_scheme مراجعه کنید) برای باز کردن یک فایل از کامپیوتر خود.


برای انجام این کار، "C:" (بدون نقل قولها) را در نوار آدرس Chrome وارد کنید و Enter را فشار دهید. این یک میانبر است که فایل را باز می کند: /// C: /.


نکته: اگر فایل شما می خواهید برای باز کردن بر روی هارد دیسک های مختلف، نامه ای برای آن درایو، مانند D: وارد کنید. برای این مثال، فایل ما می خواهیم باز شود در درایو C ما است

عکس داره


دایرکتوری ها و فایل ها در درایو C: شما به عنوان لینک در پنجره Chrome نمایش داده می شود. به پوشه ای که حاوی فایل HTML است که می خواهید با کلیک کردن روی لینک ها باز شود، مسیر را انتخاب کنید.


برای باز کردن یک HTML، روی پیوند در پنجره Chrome کلیک کنید.

این فایل در پنجره Chrome نمایش داده می شود.

همچنین میتوانید از یک میانبر صفحه کلید برای باز کردن یک فایل در Chrome استفاده کنید. برای دسترسی به کادر محاوره باز، Ctrl + O را فشار دهید. به دایرکتوری که حاوی فایل مورد نظر شما می باشد بروید، آن را انتخاب کنید و بر روی Open کلیک کنید.

در نهایت، شما همچنین می توانید فایل HTML را به صورت جداگانه بکشید و رها کنید و Chrome به صورت خودکار صفحه را بارگذاری می کند. بسیاری از میانبرهای صفحه کلید موجود در Google Chrome برای ویژگی هایی که به وضوح قابل دسترس نیست، وجود دارد

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی