آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

گرفتن آنلاین آسان تر از همیشه است. در حال حاضر بیش از 200 میلیون وب سایت فعال وجود دارد، و بسیاری از آنها توسط افراد عادی مانند شما و من ساخته شده اند.


امروزه هر کسی می تواند یک وب سایت را بدون توجه به سطح مهارت فنی ایجاد کند. ما می دانیم که این می تواند به عنوان یک کار دیوانه کننده ظاهر شود، اما امروزه ابزارهایی وجود دارد که روند را آسان می کند. این مقاله شما را از طریق ایجاد یک وب سایت-گام به گام پیاده می کند.


دو راه برای ایجاد یک وب سایت وجود دارد: با یک سازنده وبسایت یا با وردپرس. در مورد آن هیچ سئوالی وجود ندارد: سازندگان وب مانند Wix، Squarespace و Weebly بهترین راه برای تازه کاران فناوری برای دریافت آنلاین هستند.


سازندگان وب مناسب هستند اگر:


شما نمی دانید چگونه کد گذاری کنید

میخواهید بر محتوا و استراتژی تمرکز کنید

ارزش همه چیز در یک راحتی

می خواهید شروع به فروش موارد آنلاین کنید

در عین حال وردپرس مناسبتر از آن است:


استقلال

کنترل باطن و سفارشی سازی پیشرفته

مقیاس پذیری

ما برای هر دوی این روش ها از طریق فرآیند ساخت وب سایت می رویم. شما از اینکه چگونه می توانید آن را ساده کنید، به ویژه هنگام استفاده از یک سازنده وب سایت شگفت زده خواهید شد. اگر هفت مرحله آسان را دنبال کنید، ممکن است یک ساعت یک وب سایت را در یک ساعت ایجاد کنید.


برای تلفن های موبایل خوب است؟ بیا بریم….


گزینه 1: از یک سازنده وب سایت استفاده کنید

با استفاده از یک وب سایت سازنده: سوالات متداول

گزینه 2: از وردپرس استفاده کنید

با استفاده از وردپرس: سوالات متداول

آیا باید از یک سازنده وب یا وردپرس استفاده کرد؟

6 نکته برای ساخت وب سایت ما

گزینه 1: از یک سازنده وب سایت استفاده کنید

به بالای صفحه بروید

نحوه ساخت وب سایت با استفاده از یک سازنده وب سایت

سازنده وبسایت خود را انتخاب کنید

برای طرح درست ثبت نام کنید

نام دامنه را انتخاب کنید

قالب خود را انتخاب کنید

قالب خود را سفارشی کنید

پیشنمایش وب سایت خود را آزمایش کنید

انتشار

مرحله 1: وب سایت ساز خود را انتخاب کنید

تعداد زیادی از افراد از وب سایت سازنده استفاده می کنند. Wix دارای بیش از 3 میلیون مشترک پرداخت می شود و Shopify به تازگی 1.2 میلیون دستگاه را دریافت کرده است. بستر های نرم افزاری مانند Weebly و Squarespace کارت های خود را در نزدیکی قفسه های خود نگه می دارند، اما می توان گفت که ده ها میلیون نفر وب سایت ها را با استفاده از سازندگان ایجاد می کنند.


چرا این هست؟ سازندگان وب سایت به این معنی است که هر کسی می تواند یک وبسایت بدون توجه به مهارت فنی ایجاد کند. در روزهای اولیه اینترنت، ایجاد یک وب سایت نیاز به درک درستی از HTML (زبان نشانه گذاری Hypertext Markup Language) داشت. سپس CSS (Cascading Style Sheets) به همراه آورد تا همه چیز حتی گیج کننده باشد.


سازندگان وب سایت از اصطلاحات فنی مراقبت می کنند و به طراحی و محتوا تمرکز می کنند. برخی از این کارها را از طریق قالب ها انجام می دهند، و دیگران از طریق رابط های کشیدن و رها کردن. بعضی از آنها حتی در هوش مصنوعی هستند که این سایت را برای شما ایجاد می کند.


به دنبال پول آنلاین هستید؟ سازندگان وب به راحتی می توانند فروشگاه های آنلاین را بسازند. برای جاه طلبی های بزرگتر تجارت الکترونیک، ما توصیه می کنیم یک پلت فرم خاص تجارت الکترونیک مانند Shopify و یا BigCommerce که بهترین ابزار برای کمک به رشد کسب و کار شما است.


اگر فقط به دنبال فروش چند محصول هستید، می توانید یک وب سایت عمومی مانند Wix را انتخاب کنید که دارای قابلیت تجارت الکترونیک است.


این بدان معناست که انتخاب سازنده وب سایت مناسب بسیار مهم است. سازندگان مختلف به نیازهای مختلف نیاز دارند. حرکت به جلو با سمت راست برای ساخت یک وب سایت که از آن لذت می برید ضروری است.


کدام سازنده وب سایت باید انتخاب کنید؟

بهترین راه برای ساخت یک وب سایت چیست؟ کدام سازنده وب سایت باید استفاده کنم؟ ساده ترین راه برای ساخت یک وب سایت چیست؟ این سوالاتی است که هر روز از آنها میپرسیم. سوالات بسیار و بسیاری از سازندگان وجود دارد. ما آن را دریافت می کنیم، سخت است


به همین دلیل ما تحقیقات جامع انجام داده ایم. تجربه شخصی با سازندگان وب همه خوب و خوب است (و ما مقدار زیادی از آن را داریم)، ​​اما ما سازندگان را با افرادی مثل شما درست می کنیم. بنابراین هنگامی که شما وب سایت خود را ایجاد می کنید، می توانید مطمئن باشید که ما پوشش داده ایم.


تیم ما تست کاربر و مصاحبه ها را انجام می دهد و از صدها ویژگی در ده ها تن از محصولات به خوبی مراقبت می کند تا دیدگاه پرنده ای از بازار ارائه دهد. ما می خواهیم شما را پیدا کنید سازندگان که متناسب با نیازهای شما. با توجه به این موضوع، در اینجا سطح پایین در سازندگان برتر برای ایجاد وب سایت ها در سراسر امروز است.


Wix و Weebly یکی از محبوب ترین سازندگان در بازار هستند، با ویژگی های کشیدن و رها کردن بصری خود که طراحی وب را مانند بازی کودک احساس می کنید. Squarespace نیاز به سطح بالاتری از مهارت خلاق دارد، در حالی که Site123 برای وب سایت های کوچک مناسب است و پشتیبانی از چت زنده درخشان دارد.

ویژگی های نمودار توضیح داده شده است


سهولت استفاده - ساده سازنده برای یادگیری و استفاده است. این از طریق آزمایش کاربر تعیین می شود، به شرکت کنندگان یک سری از وظایف تعیین می شود و از آنها می خواهد به اندازه کافی (و یا سخت) آنها آنها را پیدا کند. تعداد زیادی از کاربران ما می خواهند ساده ترین راه ایجاد یک وب سایت ممکن است.


ارزش برای پول - تعادل بین قیمت ها و ویژگی ها. هیچ کس نمی خواهد از طریق بینی پرداخت کند، اما ارزان تر هم همیشه بهترین نیست. ما طرح های قیمت گذاری را با ویژگی های ذهنی در نظر می گیریم تا بهترین زمان برای ایجاد یک وب سایت را در هر دو جهان پیدا کنیم.


انعطاف پذیری طراحی - چگونگی زیبایی زیبایی، صنعت مناسب، کاربر پسند و مدرن هر قالب انتخاب است. ما این کار را با مشاوره کارشناسان طراحی انجام دادیم و آزمایش نمودیم که چگونه قالب ها بر روی دستگاه های مختلف کار می کنند.


ویژگی ها - سازنده قادر به انجام است. ما نه تنها به آنچه می توانیم انجام می دهیم، بلکه چقدر خوب می توانیم آن را انجام دهیم. وبلاگ نویسی، تجارت الکترونیک، بهینه سازی موتورهای جستجو و عوامل دیگر در این مورد. هرچه سازنده وب سایت می تواند انجام دهد، هرچه بیشتر می توانید با آن کار کنید.


راهنما و پشتیبانی - ما اندازه هر چه کمک قوی و پشتیبانی هر سازنده است، با توجه به همه چیز از مراکز دانش به زندگی می کنند چت. این در هنگام شروع وب سایت شما مهم است.


نمره مشتری - ما نمی خواهیم شما فقط کلمه ای را برای آن بگذارید که سازندگان خاصی عالی هستند و دیگران نیستند. تست کاربر با ما درگیر می کند که از شرکت کنندگان می پرسد آیا آنها محصولی را که دیگران برای ساخت یک وبسایت استفاده می کنند توصیه می کنند.


برای روشن شدن، سازندگان لیست شده در بالا تنها کسانی نیست که ارزش آن را دارند. نه با یک شوت از راه دور. آنها در تحقیقات ما بهترین عملکرد را دارند، اما، دوباره به نیازهای شما می رسد. برای مثال، WordPress.com عالی برای وبلاگ نویسی است، در حالی که Shopify راه تجارت الکترونیکی را هدایت می کند.


در مورد اولویت هایتان روشن کنید، فهرستی از جدول مقایسه و بررسی شما داشته باشید و در دو یا سه سازنده قرار بگیرید که به نظر مناسب می آیند. هنگامی که این لیست کوتاه را دارید، آماده هستیم که تست کنیم.


مرحله 2: برای برنامه درست ثبت نام کنید

هنگامی که در یک سازنده وب سایت قرار می گیرید، باید یک برنامه ثبت نام کنید. سازندگان وب سایت تمایل به ارائه طرح های متعدد دارند. سایت های مختلف دارای نیازهای متفاوت هستند، و برنامه ها اطمینان می دهند که شما برای چیزهایی که نیازی ندارید، پرداخت نمی کنید.


این عظیم به علاوه سازندگان وب سایت در مقایسه با توسعه دهندگان وب است. توسعهدهنده وب میتواند به تنهایی هزینههای بین 300 تا 1000 دلار برای سفارشی کردن قالب هزینه داشته باشد و یک وبسایت کاملا سفارشی ساخته شده از ابتدا اغلب هزاران نفر را تشکیل میدهد. در عین حال، ساخت وب سایت خود را با استفاده از سازنده، به شما اجازه می دهد تا یک وب سایت کاملا کارآمد را برای کمتر از قیمت قهوه اجرا کنید.


کدام برنامه انتخابی شما بستگی دارد به نیازهای شما. آیا شما یک وب سایت را برای مجموعه ای برای نمایش آثار هنری خود می سازید؟ طرح اصلی ویکس، هزینه 5 دلار در ماه، احتمالا انجام خواهد شد. آیا می خواهید یک وبسایت برای کسب و کارتان ایجاد کنید که هزاران نفر از بازدیدکنندگان را دریافت کرده و حساب کارکنان چندگانه داشته باشد؟ سپس طرح VIP، هزینه 25 دلار در ماه، ممکن است مناسب تر باشد.


طرح Wix شما را انتخاب کنید

مطمئن باشید برنامه ای برای همه وجود دارد. اگر شک دارید، شروع به کوچک شدن کنید.


آیا می توانید یک وب سایت را به صورت رایگان ایجاد کنید؟

شما می توانید یک وب سایت را به صورت رایگان ایجاد کنید اما جلب توجه می کنید. حساب های رایگان در سازندگان وب سایت بسیاری از ویژگی های مهم را پشت سر می گذارند. شما نمی توانید از دامنه های سفارشی استفاده کنید، و سایت رایگان شما برای آن سازنده وب سایت تبلیغات خواهد داشت. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت وب سایت هستید، گزینه های رایگان به نظر می رسد. با این حال، اگر می خواهید یک وب سایت حرفه ای و دارای ویژگی های غنی داشته باشید، مجبور هستید حداقل یک دلار در ماه پرداخت کنید.


از طریق ثبت نام به بهترین طرح های برتر وب سایت سازنده، آنچه را که می توانید دریافت کنید را مشاهده کنید:

* Squarespace تنها سازنده است که برنامه رایگان ندارد، بنابراین برای به دست آوردن ویژگی های شما مجبور به پرداخت یک هزینه ماهانه کمی است. با این وجود، یک آزمایش 14 روزه رایگان ارائه می دهد، بنابراین قبل از خرید می توانید سعی کنید.


مرحله 3: یک نام دامنه را انتخاب کنید

نام دامنه بیت URL است (آدرس طولانی در نوار جستجوی مرورگر خود) که یک صفحه وب را مشخص می کند - در این صورت وب سایت شما. شما می توانید آنها را به طور جداگانه در سایت هایی مانند GoDaddy و Namecheap ثبت کنید، اما سازندگان وبسایت پیشنهاد می کنند که این کار را برای شما انجام دهند وقتی که با آنها ثبت نام کنید. اکثر آن را به صورت رایگان (حداقل در ابتدا) ارائه می دهند، در حالی که یک شغل کم هزینه چند دلار اضافی.


یک نام دامنه یکی از راههای اصلی ایجاد یک وب سایت به اینترنت است، بنابراین آن را حساب کنید. در هنگام انتخاب یک نام دامنه چندین قاعده کلی وجود دارد.


آن را مرتبط سازد. این به نظر می رسد واضح است، اما لازم به ذکر است. اطمینان حاصل کنید که دامنه با چه بازدیدکنندگان هنگام بازدید از سایت شما مطابقت دارد. اگر شرکت شما Vintage Pantaloons ™ باشد، دامنه flipflopsfromthefuture.net را ثبت نکنید

آن را کوتاه یا حداقل به یاد ماندنی نگه دارید. اگر می خواهید مردم به خاطر داشته باشید که سایت شما یک دامنه را که دهها شخصیت طولانی دارد انتخاب نمی کند. این نگاه احمقانه خواهد بود و هیچ کس آن را به یاد نمی آورد

اجتناب از اعداد به طور کلی بهتر است از اجزای نام دامنه جلوگیری شود. این (به طور کلی) غیر حرفه ای به نظر می رسد و عنصر دیگری برای یادآوری افراد می افزاید.

علامت تجاری را بررسی کنید

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی