آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چندنکته مهم برای اینکه کدنویس خوبی شویم.

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

8 راه برای تبدیل شدن به یک کدنویس بهتر

زمان آن فرا رسیده است تا مهارت های برنامه نویسی خود را بهبود ببخشید. بیایید آن را انجام دهیم!


این یک هدف بهبود حرفه ای حرفه ای برای دادن به خود است، اما "تبدیل شدن به برنامه نویس ضربه زدن" یک هدف ساده نیست. برای یک چیز، می گویم، "من می خواهم بهتر باشم" فرض می کند که شما به چه چیزی «بهتر» نگاه می کنید. علاوه بر این، بسیاری از مردم برای بهبودی بدون هیچ حسی برای رسیدن به آنجا تلاش می کنند.


بنابراین اجازه دهید من هشت دستورالعمل قابل اجرا را به اشتراک بگذارم که می تواند به عنوان یک فلوچارت برای بهبود مهارت های برنامه نویسی شما عمل کند. این نکته های خردمندانه از 35 سال در صنعت کامپیوتر جمع آوری شده است، که بسیاری از آنها به عنوان یک ملخ خشن در پاهای برخی از افرادی که آنها را تعریف و ثبت کرده اند، صرف شده اند.


1. به خودتان یادآوری کنید که چقدر باید یاد بگیرید

مفهوم یادگیری: تبدیل شدن به کدنویسی بهتر اولین گام در یادگیری چیزی است که به رسمیت شناخته شده است که شما آن را نمی دانید. این به نظر می رسد واضح است، اما برنامه نویسان با تجربه به یاد می گیرند چه مدت زمان لازم برای غلبه بر این فرض شخصی است. بیش از حد بسیاری از دانش آموزان علوم کامپیوتر با متکبر "من می دانم بهترین" bravado فارغ التحصیل، یک اطمینان قوی است که آنها همه چیز را می دانند و نیاز شدید آن را به هر یک از همکار جدید کار را ثابت کند. به عبارت دیگر: نگرش شما "من می دانم آنچه را که انجام می دهم" می تواند در یادگیری هر چیزی جدید باشد.


2. سعی کنید خودتان را ثابت کنید

برای تبدیل شدن به بزرگ، نه فقط خوب شما باید از تجربه یاد بگیرید. اما مراقب باشید، تجربه می تواند ما را تکرار رفتار ضعیف و ایجاد عادات بد را آموزش دهد. ما همه با برنامه ریزان با هشت سال تجربه تجربه کرده ایم ... همان سال تجربه، هشت بار تکرار شده است. برای جلوگیری از این سندروم، به همه چیزهایی که انجام میدهید نگاه کنید و از خودتان بپرسید «چگونه میتوانم این را بهتر کنم؟»


توسعه دهندگان نرم افزار تازه کار (و همچنین بسیاری از آنهایی که تجربه می کنند) به کد خود نگاه می کنند تا تحسین شگفتی آن را جلب کنند. آنها تست ها را برای اثبات این که کد آنها به جای تلاش برای شکستن آن کار می کند، می نویسد. برنامه نویسان واقعا بزرگ به طور جدی به دنبال جایی هستند که اشتباه می کنند زیرا آنها می دانند که در نهایت کاربران نقص هایی را که از دست داده اند پیدا خواهند کرد.


3. "کد کار می کند" نیست جایی که شما متوقف کنید؛ این جایی هست که شروع میکنی

بله، اولین قدم شما همیشه نوشتن نرم افزار با کیفیت است که مشخصات را برآورده می کند. برنامهنویسان متوسط ​​در آن مرحله ترک کرده و به چیز بعدی حرکت می کنند.


اما هنگامی که «انجام شد» متوقف شود، مانند گرفتن یک عکس فوری و انتظار رفتن آن به یک اثر هنری است. برنامه نویسان بزرگ می دانند که اولین تکرار فقط اولین تکرار است. این کار می کند تبریک می گویم  اما شما انجام نمی شود حالا بهتر باش


بخشی از این فرآیند تعریف «بهتر» است. آیا برای آن سریع تر ارزش دارد؟ سند ساده تر قابل استفاده مجدد بیشتر؟ قابل اعتمادتر؟ پاسخ با هر برنامه متفاوت است، اما فرآیند نمی کند.


4. آن را سه بار بنویسید

برنامه نویسان خوب نوشتن نرم افزار هایی را که کار می کنند. نویسندگان بزرگ نوشتن نرم افزارهایی را انجام می دهند که فوق العاده خوب عمل می کنند. این به ندرت اتفاق می افتد در اولین تلاش. بهترین نرم افزار معمولا سه بار نوشته شده است:


اولا، نرم افزار را برای اثبات خود (یا یک مشتری) که راه حل امکان پذیر است، می نویسید. دیگران ممکن است تشخیص دهند که این فقط یک اثبات مفهوم است، اما شما انجام می دهید.

بار دوم، شما آن را کار می کنید.

سومین بار، شما آن را درست کار می کنید.

این سطح کار ممکن است هنگامی که شما به کار بهترین توسعه دهندگان نگاه کنید، واضح نیست. همه چیز آنها به نظر می رسد بسیار درخشان، اما آنچه شما نمی بینید این است که حتی توسعه دهندگان راک است احتمالا نسخه های اول و دوم قبل از نشان دادن نرم افزار خود را به هر کس دیگری. کد پرتاب کردن و راه اندازی آن می تواند یک راه قدرتمند باشد که شامل "بهتر شدن" آن در گردش کاری شخصی شما باشد.


اگر هیچ چیز دیگری نیست، "سه بار آن را بنویس" به شما می آموزد که چگونه بسیاری از راه ها برای رسیدگی به یک مشکل وجود دارد. و از شما جلوگیری می کند که در گودال گیر شود


5. کد را بخوانید. کد زیادی را بخوانید

خواندن کد مفهوم: تبدیل شدن به یک coder بهتر شما احتمالا انتظار داشتید که من با این توصیه راهنمایی کنید، و در واقع این یکی از رایج ترین و ارزشمندترین پیشنهادات برای بهبود مهارت های برنامه نویسی است. چیزی که کمتر آشکار است دلایلی است که کد خواندن دیگران بسیار مهم است.


وقتی کد دیگران را می خوانید، متوجه خواهید شد که شخص دیگری مشکل برنامه نویسی را حل کرده است. اما به عنوان ادبیات آن را نادیده نگیرید؛ به عنوان یک درس و یک چالش فکر کنید. برای بهتر شدن، از خود بپرسید:


چگونه می توانم این بلوک کد را بنویسم؟ حالا که شما یک راه حل دیگر را دیدید چه کاری انجام می دهید؟

چی یاد گرفتم؟ چگونه می توانم این روش را برای کد من در گذشته نوشتم؟ ("من هرگز فکر نکرده بودم از تبخیر بازگشتی استفاده کنم ...").

چگونه می توانم این کد را بهبود ببخشیم؟ و اگر این یک پروژه منبع باز است که در آن اطمینان دارید، راه حلی بهتر دارید، این کار را انجام دهید!

کد را در سبک نویسنده بنویسید. تمرین این به شما کمک می کند تا به فردی که نرمافزار را نوشتید، که می تواند همدلی شما را بهبود بخشد.

فقط در مورد این مراحل فکر نکنید. پاسخ های خود را، چه در مجله شخصی، یک وبلاگ، در یک فرایند بررسی کد، و چه در انجمن های محلی با سایر توسعه دهندگان، بنویسید. درست همانطور که توضیح یک مشکل برای یک دوست می تواند به شما در حل کردن راه حل کمک کند، نوشتن و به اشتراک گذاری تجزیه و تحلیل خود می تواند به شما کمک کند

درک کنید که چرا به کدام فرد دیگر واکنش نشان می دهید. این همه بخشی از این درون گرایی است که قبلا ذکر کردم، و به شما کمک می کند بدون هیچ قید و شرطی نقاط قوت و ضعف خود را قضاوت کنید.


هشدار: آسان است که بدون استفاده از یک برنامه نویس بزرگ، یک کد بزرگی بخوانید، درست همانطور که یک نویسنده ناخودآگاه می تواند ادبیات عالی را بدون اصلاح پروسس خود بخواند. بسیاری از توسعه دهندگان به جستجوی منبع یا نرم افزار دیگر برای پیدا کردن پاسخ نگاه می کنند و به احتمال زیاد کد را کپی می کنند که به نظر می رسد مشکل یک مشکل را حل می کند. انجام این کار در واقع شما را برنامه نویس بدتر می کند، زیرا شما کورکورانه درک عقلانیت دیگران را بدون بررسی آن انجام می دهید. (علاوه بر این، ممکن است از یک پیک نیک تابستانی چاق تر باشد، اما به دلیل این که زمان آن را درک نکردید، هرگز متوجه نمیشوید که شما فقط یک کارخانه مشکوک وارد کرده اید).


6. کد را وارد کنید، و نه تنها به عنوان تکلیف

کار بر روی پروژه های برنامه نویسی شخصی مزایای بسیاری دارد. برای یک، این به شما می دهد راه یادگیری ابزار و فن آوری هایی را که در کار فعلی شما در دسترس نیستند، اما شما را برای یکی دیگر از موارد قابل فروش تر می کند. آیا شما به یک پروژه منبع باز کمک می کنید یا کارهای حرفه ای را برای یک سازمان محلی محلی انجام می دهید، به مهارت های فنی و اعتماد به نفس دست خواهید یافت. (به علاوه، پروژه های شخصی شما به کارفرمایان احتمالی نشان می دهد که شما یک استارت شخصی هستید که هرگز متوقف نمی شود.)


یکی دیگر از مزایای نوشتن کد برای سرگرمی این است که شما را مجبور می کند چیزهایی را به صورت خودتان شکل دهد. شما نمیتوانید چیزهای سخت را به شخص دیگری ببرید، بنابراین شما را از درخواست کمک برای خیلی زود نگه می دارد.


نکات مثبت: فقط پروژه های شخصی را انتخاب نکنید که هرگز شکست نخورید شما باید شکست بخورید اما احتمالا نمیخواهید در محل کار شکست بخورید یا زمانی که مهلت دارید.


7. به هیچ وجه به کارهای یک به یک با توسعه دهندگان دیگر بسنده نکنید

مفهوم مشارکت: تبدیل شدن به یک برنامه نویس بهتر برای کمک به گوش دادن به دیگران کمک می کند. این ممکن است به معنای برنامه نویسی دوگانه یا رفتن به هکاتون یا پیوستن به یک گروه کاربر برنامه نویسی (مانند اتصال ورمونت Coders Connection) باشد. هنگامی که به یک پروژه منبع باز کمک میکنید، توجهتان را به بازخوردی که از کاربران و دیگر برنامهنویسان دریافت میکنید، ارزیابی میکنید. چه نقاط مشترک شما در انتقادات خود را می بینید؟


شما ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید تا یک مربی شخصی پیدا کنید که شما بتوانید در همه چیز از تکنیک های برنامه نویسی تا تصمیمات حرفه ای به شما راهنمایی کنید. این فرصت ها را هدر ندهید.


8. بدانید تکنیک ها، نه ابزار

زبان های برنامه نویسی، ابزارها و متدولوژی ها به پیش می روند. به همین دلیل است که به همان اندازه که شما می توانید به عنوان زبان ها و چارچوب های بسیاری که ممکن است تجربه کنید، به همان میزان تجربه کنید. تمرکز بر اصول برنامه نویسی، زیرا اصول هرگز تغییر نمی کنند؛ توجه بیشتری به معماری نسبت به برنامه نویسی می دهد. اگر احساس می کنید که فقط یک راه درست برای انجام کاری وجود دارد، احتمالا زمان برای بررسی واقعیت است. Dogma می تواند توانایی شما برای یادگیری چیزهای جدید را مختل کند و به تغییرات سازگار شود.


من می توانستم ادامه دهم، اما یک اصل کلیدی بهبود خود، دانستن اینکه چه زمانی باید متوقف شود.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی