آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا کسی می تواند برنامه نویسی کند؟

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

برنامه نویسی برای همه است ... و نه برای همه. من زیر توضیح خواهم داد.

برنامه نویسی برای همه است که من معتقدم که هر کسی میتواند کد را یاد بگیرد. برنامه نویسی واقعا یک مهارت برای همه است  و یکی که می تواند حرفه ها و زندگی مردم را تغییر دهد، بنابراین هیجان انگیز است که برنامه نویسی و علوم رایانه ای را در آموزش و پرورش K-12 تقویت کند. با این حال بسیاری از مردم هنوز از آن فهمیدند. Stereotypes در اطراف آنچه که یک برنامه نویس است (ضد wunderkinds ضد) و برنامه ریزی (ریاضی) هستند، باعث می شود برخی از مردم احساس می کنند که آنها فقط قبل از کشف آن نمی سوزاند.


در واقع، برنامه نویسی خلاق است  بیشتر شبیه نوشتن از ریاضی است. در مدرسه Flatiron، ما دانشجویان همه زمینه های حرفه ای (نویسندگان، سهامداران، وکلا، ورزشکاران، سرآشپزها) را به عنوان برنامه نویسان توسعه داده ایم. و در حالی که تجربه یادگیری کد ممکن است ساده تر برای علوم کامپیوتر پیشرفته تر از کسی است که در کالج حضور نیافت، من واقعا اعتقاد دارم که هر کس می تواند کد را یاد بگیرد اگر ما نگاهی به فرضیات ما از آنچه که ما قادر به آن هستیم و ما ' دسترسی به آموزش درست را داده اید. آسان نیست - اما دور از غیر ممکن است.

گفتم باید همه یاد بگیرن کد بشن؟

برنامه نویسی برای همه در این نیست که شما نباید الزاما در مورد کدنویسی یا دنبال کردن حرفه ای به عنوان یک توسعه دهنده باشید.

شما همچنین می توانید
Grads of Life BRANDVOICE
فرصت جوانان: مخزن بزرگ استعدادهای درخشان
نام تجاری شهروندی NANDVOICE
رسیدن به فیلالی عالی: چرا ما روز امضای کالج را جشن می گیریم!
تنها راه رسیدن به یک مهارت مانند برنامه نویسی این است که آن را دوست داشته باشید. چیزی که بعضی افراد ممکن است متوجه این نباشند این است که برنامه نویسی چیزی نیست که شما در سه ماه یا حتی چهار سال یاد می گیرید - این یک پیگیری سخت و طول عمر است. برنامه نویسان همیشه به یادگیری ادامه می دهند، و این عشق آنها برای صنایع دستی است که آنها را به جلو می برد و چالش هایی را که با آنها مواجه می شوند، هیجان انگیز می کند.

کد را به دلایل غلط دنبال نکنید. هتک کار شما و تمایل به تغییر، اما نه در واقع دوست داشتن کد برنامه نویسی؟ دلیل خوبی برای یادگیری برای کد کردن نیست. هیجان زده می شود در مورد حقوق بالا کار برنامه نویسی شما را به شما می دهد، اما نه به وظایف روزمره واقعی که این کار به آن بستگی دارد مانند تجزیه پیغام خطا برای سرنخ ها و اشکال زدایی کد های خراب؟ یک دلیل خوب نیست

به همین دلیل کیفیت معمولی که ما در متقاضیان در Flatiron School می بینیم اشتیاق به برنامه ریزی است. بیش از تمایل به کار در راه اندازی سرد، عشق به عمل نوشتن کد وجود دارد. برای دانش آموزان ما، برنامه نویسی ابزار دیگر برای پایان دادن به دیگر نیست، بلکه پایان دادن به خود است.

پس چگونه می توانم بدانم اگر برنامه ریزی برای شما یا نه باشد؟

تنها راه بدست آوردن اینکه آیا شما در مورد کد علاقه مند هستید، متوقف کردن خواندن درباره آنچه که برنامه نویسان شبیه هستند و آنچه برنامه نویسان دیگر در مورد آن فکر می کنند و در واقع آن را امتحان کنید، نیست. خوشبختانه، با هزاران منبع رایگان برنامه نویسی (از جمله دوره آمادگی Bootcamp School مدرسه Flatiron) که هرگز آسان تر نبوده است.
  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی