آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

عوامل مهم رتبه بندی SEO چیست؟

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

الزامات جستجوگرها در حال تغییر است و می تواند با آخرین پیشرفت ها هماهنگ باشد. اما اگر می خواهید سایت خود را برای رسیدن به ترافیک، باید بدانید.


سایت های بهینه سازی شده در طول زمان، بیشتر و بیشتر ترافیک می گیرند، و این بدان معنی است که منجر به فروش و فروش بیشتر می شود. بدون جستجوگر، جستجوگران قادر به پیدا کردن سایت شما نخواهند بود، و تمام کار سخت خود را برای هیچ چیز نخواهد بود. 😭


در این راهنما، ما قصد داریم عوامل ضروری وب سایت رتبه بندی شما را به تسلط بر جستجو به اشتراک بگذارید. در پایان این پست، شما یک سایت بهینه سازی شده ای خواهید داشت که کسب و کار شما را به ارمغان می آورد.

ما این جدول مفید را برای مواردی که میخواهید به عوامل رتبه بندی SEO که برای شما جالب هستند پرتاب کنید:


عوامل مهم رتبه بندی SEO چیست؟

یک وب سایت امن و قابل دسترس

سرعت صفحه (از جمله سرعت صفحه موبایل)

دوستیابی موبایل

سن دامنه، URL، و مجوز

محتوای بهینه شده

جستجوگر فنی

تجربه کاربر (RankBrain)

لینک ها

سیگنال های اجتماعی

اطلاعات کسب و کار واقعی


قبل از اینکه به جزئیات هر عامل رتبه بندی بپردازیم، بیایید نگاه سریع به اصول نحوه عملکرد رتبه بندی موتورهای جستجو را بیابیم.


درک جستجوگرها یا "چگونه رتبه من در گوگل بالاتر است"؟

بسیاری از مردم تعجب می کنند که رتبه بندی گوگل چگونه کار می کند، بنابراین قبل از ورود به موتورهای جستجوی واقعی موتورهای جستجو، شروع به پاسخگویی به برخی از سوالات اساسی که بسیاری از مردم در مورد جستجوگرها انجام می دهند.


رتبه بندی در جستجوگرها چیست؟


همانطور که می دانید، SEO به معنای بهینه سازی موتور جستجو است، که به سادگی به این معنی است که صفحات وب را برای رتبه بندی موتورهای جستجو بهتر می کند، اما دقیقا چه کار می کند؟


بیایید آن را شکستن


در جستجوگرها رتبه بندی به موقعیت محتوا شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) اشاره دارد. رتبه بندی # 1 بدین معنی است که وقتی افراد برای یک دوره خاص جستجو می کنند، صفحه اول شما اولین نتیجه (به غیر از نتایج تبلیغی، قطعه های برجسته و جعبه های پاسخ است که بعدا در مورد این راهنمای بحث خواهیم کرد).


ظاهر شدن در 3 امتیاز عالی، بسیار عالی است، زیرا تقریبا نیمی از کلیک ها در هر صفحه نتایج جستجو به آن موقعیت ها می رسد.


از طریق رتبه بندی گوگل موتور جستجو بر اساس رتبه بندی صفحات صفحه کلیک کنید


ظاهر شدن در صفحه اول در کل، در 10 نتایج برتر نیز مفید است. این به این دلیل است که 95 درصد از مردم هرگز آن را از صفحه اول گذشته نگذرانند.


گوگل چه چیزی را در جستجوگرها جستجو می کند؟


هدف خود گوگل این است که "سازماندهی اطلاعات جهان و آن را جهانی قابل دسترسی و مفید". تحویل نتایج جستجو مربوطه بخش بزرگی از آن است. در اینجا این است که چگونه کار می کنند:


چگونه گوگل رتبه بندی جستجو کار می کنند


اول، ربات های جستجوی گوگل (قطعات نرم افزار خودکار به نام "عنکبوت") وب را خزیدن ... همه چیز واقعا به این معنی است که بازدید از صفحات وب است.


دوم، صفحات به طور مرتب بهینه شده و قابل crawlable به فهرست گوگل اضافه شده و آنها را فهرست می کنند.


سوم، هنگامی که افراد در Google جستجو می کنند، نشان می دهد که چه چیزی در نظر گرفته می شود، مناسب ترین نتیجه بر اساس شرایط جستجو است که آنها وارد می شوند (از هزاران صفحه در فهرست گوگل).


در آن لحظه، شما باید به عناوین صفحه و توضیحات فراخوانی خود بپردازید تا جستجوگران روی لینکتان کلیک کنند و از سایت شما بازدید کنند.


چگونه رتبه بندی جستجوی گوگل کار می کند؟


وقتی افراد میخواهند اطلاعات را پیدا کنند، آنها کلمات را در ارتباط با آنچه که دنبالش هستند تایپ می کنند و یا می گویند. کسانی که کلمات کلیدی نامیده می شوند، ما به کسانی که در بخش بهینه سازی محتوا از این راهنمای هستند نگاه می کنیم.


اما رتبه بندی موتورهای جستجو فقط در مورد کلمات کلیدی نیست. آنها همچنین در مورد کیفیت اطلاعات هستند.


براساس رتبهبندی کیفیت جستجوی گوگل، زمانی که محتوای اصلی هر صفحه را نشان میدهد، به بررسی عوامل مانند:


هدف از صفحه

تخصص، اقتدار و اعتماد  نه فقط از سایت و محتوای صفحه، بلکه تخصص از خالق محتوا نیز.

کیفیت و مقدار محتوا

اطلاعات وب سایت و اطلاعات مربوط به خالق محتوا

شهرت وب سایت و شهرت خالق محتوا

این ها به الگوریتم رتبه بندی خود می آیند و به تعیین رتبه بندی جستجوگرهای اینترنتی کمک می کنند.


بر اساس دستورالعمل های رتبه بندی بالا، گوگل نتایج جستجوگرانی را که مربوط به آنچه که دنبال می کنند، مرتبط تر و با کیفیت تر نشان می دهد. مهمترین آنها در ابتدا نشان داده شده است، بقیه در صفحات متوالی نشان داده شده است.


وردپرس برای مبتدیان گوگل جستجو


یکی از اهداف پاسخ دادن به عوامل رتبه بندی جستجوگر گوگل این است که Google می داند زمانی که صفحات شما در سایت شما مربوط به درخواست های جستجوی خاص است، بنابراین افراد روی لینک ها کلیک می کنند و از سایت شما بازدید می کنند.


بیایید روشن بشویم: هرگز تضمین یک صفحه یا رتبه ی وجود ندارد و با تغییرات در دستورالعمل های SEO زمانیکه رتبه بندی موتورهای جستجو با آنها تغییر می کند.


SEO چیست و صفحه آفلاین چیست؟


دو اصطلاحی که شما میشنوید هنگام صحبت کردن در مورد عوامل رتبه بندی جستجوگر SEO بسیار مورد توجه قرار می گیرند عبارتند از: جستجو در صفحه و جستجوگرهای خارج از صفحه.


SEO بر روی صفحه به عوامل در وب سایت خود شما اشاره می کند که شما می توانید از جمله کد اصلی و محتوا بهینه سازی کنید.


SEO Off-page اشاره به اقدامات انجام شده در خارج از سایت شماست تا اعتماد و قدرت سایت شما را با ایجاد لینکهای ورودی و سیگنال های اجتماعی تأثیر بگذارند.


هر دو نوع شامل عوامل برتر در رتبه بندی SEO می باشند.


نحوه نظارت بر موتور جستجو

رتبه بندی
قبل از اینکه بتوانید رتبه بندی جستجوگر خود را بهبود ببخشید، باید نقطه شروع خود را بدانید.

چند راه برای پیدا کردن این وجود دارد. اولا شما می توانید با استفاده از شرایطی که فکر می کنید مشتریان شما از آنها استفاده می کنند، Google را جستجو کنید. از یک پنجره ناشناس یا خصوصی در مرورگر خود استفاده کنید، بنابراین نتایج شخصی سازی شخصی Google تغییر نخواهد کرد. ببینید که محتوای شما ظاهر می شود

رتبه بندی موتور جستجوی خود را نظارت کنید

با این حال، این سایت کاملا صحیح برای سایت های ایجاد شده با صدها صفحه نیست، بنابراین شما نیاز به یک ابزار برای انجام آن برای شما. به عنوان مثال، با استفاده از SEMRush، شما می توانید دامنه خود را در جعبه جستجو تایپ کنید، منتظر بمانید تا گزارش اجرا شود، و کلمات کلیدی آلی عالی را برای رتبه بندی ببینید. یا از ابزار ردیابی موقعیت کلمه کلیدی خود برای ردیابی کلمات کلیدی دقیقی که سعی در رتبه بندی دارد استفاده کنید.

semrush نشان می دهد رتبه بندی موتور جستجوی گوگل

سایر ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی را در راهنمای ما ببینید.

اکنون اجازه دهید جزئیات در فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال 2019 را بررسی کنیم.

1. وب سایت امن و قابل دسترس
ناگفته نماند، اولین عامل رتبه بندی جستجوگری ما با داشتن نوع مناسب URL است. به طور خاص، این نشانی اینترنتی است که رباتهای Google به راحتی می توانند به آن دست پیدا کنند و خزنده شوند.

به عبارت دیگر، گوگل باید بتواند از نشانی اینترنتی بازدید کند و به محتوای صفحه نگاه کند تا بتواند درک آنچه در آن صفحه است، باشد. برای کمک به رباتها، لازم است:

یک فایل robots.txt که به گوگل می گوید در کجا می تواند باشد و نمی تواند اطلاعات سایت شما را جستجو کند
یک نقشه سایت، که تمام صفحات شما را فهرست می کند. اگر شما یک سایت وردپرسی را اجرا می کنید، می توانید از طریق Yoast SEO یک Sitemap ایجاد کنید. اگر نه، شما می توانید یک ژنراتور Sitemap آنلاین استفاده کنید.
استفاده از sitemaps-to-improve-crawl --- عوامل ریسک رتبه بندی

HTTPS عامل تصمیم گیری در مورد این است که آیا یک صفحه را فهرست کند یا نه، اما جان مولر، گوگل توییت کرده است که این یک عامل "سبک وزن" است و "داشتن HTTPS برای کاربران عالی است." ما در OptinMonster موافق هستیم. 🙌

عوامل رتبه بندی SEO عبارتند از امنیت سایت

اگر هنوز در وب سایت خود امنیت SSL را فعال نکرده اید، به آن دسترسی پیدا کنید.

2. سرعت صفحه (از جمله سرعت صفحه موبایل)
سرعت صفحه به عنوان یکی از عوامل اصلی رتبه بندی SEO برای سالها ذکر شده است. گوگل می خواهد تجربه کاربران را از وب بهبود دهد و صفحات وب سریع بارگذاری شده قطعا این کار را انجام خواهند داد.

گوگل اعلام کرده است که یک بروزرسانی الگوریتم موتور جستجو متمرکز بر سرعت صفحه تلفن همراه است که تا ژوئیه 2018 بر روی سایت تاثیر می گذارد. اگر سایت شما سریع در دستگاه های تلفن همراه بارگذاری نشود، ممکن است مجازات شود.

از ابزار تست تلفن همراه گوگل استفاده کنید تا ببینید که سایتتان چگونه بالا میآید.

ابزار تست موبایل گوگل

و اگر از WordPress استفاده می کنید، این نکات را برای سرعت بخشیدن به سایت وردپرس از WPBeginner بررسی کنید.

3. دوستیابی موبایل
در حالی که ما در مورد تلفن همراه هستیم، دوستانه بودن موبایل یکی دیگر از عوامل مهم رتبه بندی SEO است. مردم بیشتر از دستگاه های دسکتاپ از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به وب استفاده می کنند و این یکی از دلایلی است که تغییرات در نحوه رتبه بندی نتایج جستجو در گوگل وجود دارد.

آمار استفاده از موبایل 2019

شاخص تلفن همراه گوگل در حال حاضر یک واقعیت است، این بدان معنا است که ابتدا نتایج خود را از سایت های بهینه سازی شده موبایل، به جای سایت هایی که به رایانه های رومیزی متصل هستند، می رسانند. اگر سایت شما بهینه سازی شده توسط تلفن همراه شما در معرض خطر قرار گرفتن در معرض سرد قرار نگیرد، حداقل در شرایط جستجو در SEO.

بسیاری از عوامل رتبه بندی جستجوگرهای SEO در این مقاله به شما کمک می کنند که پایه ای برای رتبه بندی موتور جستجو خوب بگذارید، اما شما همچنین باید پس از تجربه کاربری، زمانی که مردم در سایت خود قرار می گیرند، مراقب باشید.

چیزهایی که باید نگاه کنید عبارتند از:

این که آیا شما یک سایت پاسخگو دارید که به صورت خودکار تغییر می کند تا متناسب با دستگاه باشد
این که آیا از فونت های بزرگ برای خوانایی آسان در یک صفحه کوچک استفاده می کنید
قابلیت دسترسی و قابل حمل، از جمله آسان شدن به ضربه زدن به منوها
اطمینان از اینکه محتوای ضروری توسط تبلیغات بینابین پنهان نیست
راهنمایی های بیشتر در مورد طراحی مناسب برای موبایل برای بهبود رتبه بندی جستجوی گوگل در راهنمای ما برای بهبود نرخ تبدیل تلفن همراه خود.

4. دامنه دامنه، URL و مجوز
آیا می دانید که تقریبا 60 درصد از سایت هایی که دارای رتبه ده جستجوگر گوگل هستند، سه سال یا بیشتر هستند؟ داده های مطالعات آئروفس دو میلیون صفحه نشان می دهد که تعداد بسیار کمی از سایت های کمتر از یک ساله این رتبه بندی را به دست می آورند. بنابراین اگر شما سایت خود را برای مدتی داشته اید، و با استفاده از نکات در این مقاله بهینه سازی کرده اید، این مزیت در حال حاضر است.


در برخی موارد، نام دامنه مهم است. اگرچه گوگل دامنه دقیق مسابقه (که در آن کلمه کلیدی هدف در URL قرار دارد) جریمه شده است، این مجازات به طور کلی برای سایت های اسپم با محتوای نازک است.

تحقیقات دیگر نشان می دهد که دامنه دقیق مسابقه که به نظر می رسد مرتبط، ارزشمند و با کیفیت بالا می تواند به دلیل افزایش رتبه بندی را ببینید. با این حال، اگر شما در حال حاضر یک وب سایت ایجاد شده دارید، نیازی به جستجوی یک دامنه دقیق برای کسب و کار شما نیست. تمرکز بر روی یک URL که بازتاب کسب و کار شما و بهینه سازی هک از آن به جای!

هنگامی که به موتورهای جستجوگر رتبه بندی می آید، مسئولیت مهم است. همانطور که می بینید، این معمولا یک ترکیبی از محتوای عالی است (نکات بعدی را ببینید) و سیگنال های SEO خارج از صفحه مانند لینک های ورودیMoz این را به نمرات authority و domain authority کدگذاری کرده است، هر دو از 0 تا 100 رتبه بندی شده است، که به شما می گوید که احتمال دارد یک صفحه یا دامنه خاص در نتایج جستجو رتبه بندی شود.

شما می توانید مجوز دامنه یا صفحه را با Open Site Explorer بررسی کنید. فقط URL خود را به جعبه جستجو در سایت اضافه کنید و یک گزارش را نشان می دهد که نشان دهنده اختیار دامنه، مجوز صفحه، لینک های ایجاد شده و لینک های جدید است.

پیگیری مجوز دامنه با opensiteexplorer

ما بیشتر در پیوند دادن شیوه هایی برای بهبود رتبه بندی جستجوگرها در نوک شماره 8 خواهیم بود.

5. محتوای بهینه شده
ما در مورد محتوا در این راهنمای به عوامل رتبه بندی Google SEO بسیار بحث کرده ایم. به همین دلیل است که یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی جستجو است (درست در اینجا با تجربه کاربر، لینک ها و RankBrain، که ما در یک زمان). حالا بیایید حفاری کنیم و ببینید چه چیزی بهینه سازی محتوا برای جستجوگرها واقعا معنی دارد.

همانطور که در راهنمای تحقیق کلمات کلیدی ما گفتیم، الگوریتم جستجوی گوگل به کلمات کلیدی متکی است. این کلمات و عبارت هایی هستند که جستجوگران هنگام جستجو برای اطلاعات از آن استفاده می کنند. آنها همچنین کلمات و عباراتی هستند که مباحث مربوط به سایت شما را شرح می دهند. ایده آل، کسانی که مطابقت دارند.

به همین دلیل مهم است که از کلمات کلیدی در محتوا استفاده کنید.

یک عامل رتبه بندی منفی رتبه بندی SEO که از آن آگاهی داشته باشد، محتوای تکراری است. برای جستجوگرها تازه، محتوای اصلی همیشه بهترین است. و اگر محتوای مشابهی دارید، به گوگل بگویید که کدام یک باید با استفاده از URL های کانونیک به عنوان معتبر ترین رتبه بندی شود.

درک کلمات کلیدی LSI و رتبه بندی جستجوگرها

این فقط در مورد کلمات کلیدی اصلی نیست؛ همچنین مهم است که اصطلاحات مربوط به عبارات اصلی افرادی را که در جستجوی آن هستند قرار گیرد. این کلمات کلیدی LSI (نامگذاری معنایی پنهان) نامیده می شود. آنها یک نوع ارتباط آنلاین آنلاین را ارائه می دهند تا به گوگل اطلاع دهند که کدام نتایج را نشان می دهد.

به عنوان مثال، با استفاده از کلمات کلیدی LSI درست به گوگل می گوید که زمانی که جستجوگرها در "مینی" تایپ می کنند، صفحه شما به جای ماشین، نسبت به دامن، و بالعکس است.

کلمات کلیدی seo فاکتور رتبه بندی

در مورد چگونگی پیدا کردن و استفاده از کلمات کلیدی LSI در اینجا بیشتر بدانید. شایان ذکر است که همانطور که افراد بیشتر از طریق صدا جستجو می کنند، بهینه سازی محتوا شامل بهینه سازی برای سوالات و جستجوی طبیعی زبان است.

در اینجا یک نکته مهم است، هر چند: کلمه کلیدی پر کردن کاملا غیر قانونی است، زیرا باعث می شود صفحات وب با کیفیت پایین و در واقع آسیب رتبه بندی خود را در جستجوگرها.

درک هدف جستجو برای بهینه سازی محتوا

قصد جستجو نیز هنگام بهینه سازی محتوا مهم است. این بدان معنی است که درک آنچه افراد واقعا به دنبال آن هستند که در کلمات کلیدی جستجو تایپ کنند.

به عنوان مثال، بگذارید بگوییم "املاک و مستغلات فلوریدا" را به عنوان یک کلمه کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید، شناسایی کرده اید. شما ممکن است فکر کنید که نوشتن محتوا برای افرادی که به دنبال املاک و مستغلات در فلوریدا هستند، ایده خوبی است. اما اگر افرادی که به دنبال آن واژه هستند، ملک به دنبال فروش هستند، محتوای شما نیازهای شما را برآورده نخواهد کرد و صفحه شما رتبه بندی نخواهد شد.

گاهی اوقات واضح است که مردم چه می خواهند. به عنوان مثال، اگر آنها از کلمه "مقایسه" استفاده کنند، احتمالا سعی در تصمیم گیری در مورد خرید یک محصول دارند. و اگر آنها از کلمه "خرید" استفاده کنند، آنها به دنبال خرید هستند.

کلمات کلیدی که آنها استفاده می کنند بسته به اینکه آیا می خواهند:

پیدا کردن یک وب سایت خاص (ناوبری)
پاسخ به سوال (اطلاعاتی) را دریافت کنید
اطلاعات قبل از خرید (اطلاعات)
یک خرید (معاملات)
سایتهای کسب و کار بهینه سازی شده شامل محتوا برای هر کدام از این نوع جستجو هستند. در مورد هدف کلمه کلیدی در اینجا بیشتر بدانید.

آیا طول محتوای یک عامل رتبه بندی جستجوگرها است؟

در یک کلمه، بله گوگل می خواهد محتوای را با کیفیت و طولانی مدت داشته باشد. در حالی که نوشتن فقط برای کشیدن طول هرگز توصیه نمی شود، اگر یک موضوع خواستار عمق باشد، عمق آن را بدهد.

این تحقیق نشان می دهد که محتوای بیش از 2000 کلمه در رتبه بندی موتورهای جستجوی گوگل قرار دارد.

طول محتوای serp-iq

محتویات طولانی، پیوندهای بیشتر و سهام را جذب می کند که 2 سیگنال رتبه بندی مهم دیگر هستند.

عوامل رتبه بندی SEO - جعبه پاسخ

گوگل به طور فزاینده ارائه پاسخ از طریق جعبه پاسخ، به طوری که یکی دیگر از جنبه های بهینه سازی برای رتبه بندی موتور جستجو بهتر است. در اینجا یک جعبه پاسخ به نظر می رسد:

موتورهای جستجوی موتور جستجوگر - مثال optinmonster

تجربه ما نشان می دهد که بهینه سازی برای جعبه های پاسخ به این معنی است:

پاسخ دادن به سؤالات، البته
از جمله سوالات به عنوان سرفصل ها، با برچسب های صحیح فرمت شده (بیشتر در مورد آن در نوک بعدی)
اطمینان حاصل کنید که پاسخ درست، مناسب و نه خیلی طولانی است
هدف قرار دادن محتوا به کلمات کلیدی که قبلا دارای جعبه پاسخ هستند
از جمله لیست ها یا جداول
با استفاده از ویدئو برای بهبود رتبه بندی جستجوگرها

طبق گفته سیسکو، محتوای ویدئویی تا سال 2021، 80 درصد از ترافیک آنلاین را نشان خواهد داد.

ویدیو یکی از عوامل مهم رتبه بندی SEO خواهد بود

گردآوری خودمان از آمار بازاریابی ویدئویی نشان می دهد که:

افراد در حال تماشای ویدیو در تمام گروه های سنی هستند
حدود 79 درصد از مردم تماشای یک ویدیو نسبت به خواندن پست وبلاگ دارند
مردم از ویدیو استفاده میکنند تا به آنها کمک کند
تصمیمات خرید (به یاد داشته باشید که جستجوهای معاملات؟)
قطعا شروع به اضافه کردن ویدیو در استراتژی محتوا شما. ویدیو می شود خواند، به اشتراک گذاشته و مرتبط با آن، ارائه مقدار زیادی از سیگنال ها برای تقویت رتبه بندی جستجوی خود را.

6. SEO فنی
قبلا گفتیم که گرفتن کد درست یکی از جنبه های بهینه سازی محتوا برای رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو است. در اینجا برخی از جنبه هایی که باید به آن نگاه کنید عبارتند از:

استفاده از کلمات کلیدی در عناوین صفحه، جایی است که گوگل برای اولین بار به نظر می رسد که کدام محتوا مربوط به کدام جستجو است. عنوان صفحه را به عنوان اولین خط از یک نتیجه نتیجه جستجو مشاهده خواهید کرد.
از تگ های هدر برای نشان دادن سلسله مراتب محتوا استفاده کنید. اگر عنوان شما به صورت h1 فرمت شده باشد، سپس از h2 یا h3 برای subheads استفاده کنید.
یک توصیف متا را ایجاد کنید که هر دو خواننده را جذب می کند و عبارت کلمات کلیدی شما را شامل می شود. توضیحات متا را کوتاه و گنگ کنید - حق تقریبی 160 کاراکتر دارید تا متقاعد شوید جستجوگران این پست را که میخواهند هستند.
استفاده از کلمات کلیدی در تگ های تصویر alt برای نشان دادن اینکه تصاویر مربوط به محتوای اصلی مرتبط هستند. گوگل همچنین یک جستجوی تصویری دارد که راه دیگری برای پیدا کردن مطالب شماست.
از کجا استفاده کنید، از نشانه گذاری طرح استفاده کنید تا به گوگل بگویید چه محتوایی را تولید می کنید. این همچنین می تواند به محتوای شما کمک کند که در کارت های کارت های غنی به غیر از جعبه های پاسخ ظاهر شود.
7. تجربه کاربر (RankBrain)
در حال حاضر گوگل از هوش مصنوعی برای رتبه بندی بهتر صفحات وب استفاده کرده است. این سیگنال RankBrain را فراخوانی می کند. این شامل سایر سیگنال هایی است که رتبه بندی موتور جستجوی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اینها هستند:

میزان کلیک - درصد افرادی که برای بازدید از سایت خود پس از ورود به نتایج جستجو جستجو می کنند
میزان جست وجو، به ویژه با کلیک بر روی علامت - تعداد افرادی که دوباره گزاف گویی می کنند، که اساسا به این معنی است که سایت شما به آنها چیزی نمی دهد
زمان خاموش بودن - چه مدت آنها در سایت شما باقی می ماند پس از رسیدن به مقصد.
رتبه بندی مغز یکی از عوامل اصلی رتبه بندی در سال 2018 است

اگر مردم در سایت شما فرود می آیند، آن را دوست ندارند، و گمانه زنی دور، پس گوگل فکر خواهد کرد که این مربوط به نیازهای آنها نیست. اگر به اندازه کافی افراد این کار را انجام می دهند، ممکن است سایت خود را در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو دشوارتر کند.

در مقابل، اگر افرادی از طریق صفحه وب خود به وب سایت خود نگاه می کنند و به مدت زمان طول می کشد، به گوگل می گوید که محتوای شما مربوط به جستجوی آنها است.

بنابراین وقتی عناوین، توصیف ها و محتوا را برای به دست آوردن کلیک و ارائه ارزش در انتهای دیگر بهینه سازی کنید، می توانید رتبه بندی موتور جستجوی خود را افزایش دهید.

8. پیوندها
همانطور که ما در ابتدا گفتیم، وب بر روی لینک ها ساخته شده است، بنابراین، به طور طبیعی، لینک ها یک سیگنال بسیار مهم رتبه بندی جستجوگرهای اینترنتی است. سه نوع لینک برای فکر کردن وجود دارد:

لینک های ورودی
لینک های خروجی
پیوندهای داخلی
گوگل با استفاده از لینک های ورودی به عنوان یک راه برای کمک به تعیین محتوای معتبر و مرتبط شما است.

بهترین سناریو این است که یک سایت معتبر شامل یک پیوند مربوط به سایت شما در یک بخش مرتبط با محتوای آن است. بنابراین، اگر مؤسسه بازاریابی محتوا شامل یک لینک به منبع بازاریابی محتوا شما باشد، بهتر است تصور شود که یک فرد تصادفی با سایت کم کیفیت با آن ارتباط برقرار کند.

در حالت ایده آل، شما می خواهید لینک های ورودی بسیار کم از دامنه های با کیفیت پایین داشته باشید. شما می توانید لینک های ورودی خود را با استفاده از یک ابزار مانند SEMRush یا یکی از ابزارهای تحقیقاتی کلمه کلیدی که قبلا در این راهنما به اشتراک گذاشته شده است، پیدا کنید.

در همان زمان، شما می خواهید نشان دهید که شما ایجاد می کنید محتوای با کیفیت برای بازدید کنندگان خود و اتصال به سایت های مربوطه، معتبر در طاقچه خود را خوب است.

در نهایت، پیوند به محتوای خود شما می تواند صفحات را به هم بزنید برای هر دو Google و بازدید کنندگان خود، و هر صفحه را با ارزش تر کنید. اگر شما یک صفحه معتبر داشته باشید و به یک صفحه دیگر در سایت خود پیوند دهید، این کمک می کند تا بازدیدکنندگان صفحات دیگر را پیدا کرده و برخی از این مجوز ها را بر روی آن قرار دهند. این به صفحه دوم کمک خواهد کرد که رتبه بندی موتور جستجوی خود را افزایش دهد.

منابع مرتبط: راهنمایی نهایی برای SEO Building Link برای یادگیری ترفندها و تکنیک های استفاده شده از متخصصین برای ایجاد لینک های کیفیت را ببینید.

9. نشانه های اجتماعی
وقتی افراد محتوای شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، این نشانه دیگری است که ارزشمند است. مطالعه ی شناختی جستجوگرها از 23 میلیون سهام پیوند قطعی بین سهام اجتماعی و رتبه بندی موتور جستجو یافت شد.

شبکه اجتماعی-فعالیت-به-سایت-رتبه-

کلمه رسمی گوگل این است که سهام اجتماعی یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست. لینک از توییتر یا فیس بوک به عنوان لینک های دیگر وب سایت های معتبر حساب نمی شود.

با این حال، هیچ انکار نمی کند که بالاترین صفحه های رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل معمولا سهام زیادی دارند - احتمالا به این دلیل که بیشتر محتوای شما به اشتراک گذاشته می شود، بیشتر مردم آن را مشاهده می کنند و تصمیم به پیوند به آن می کنند. این بدان معنی است که به دست آوردن امتیازات اجتماعی بیشتر، به رتبه بندی جستجوی موتور جستجوی شما کمک می کند، فقط به طور غیر مستقیم.

شما نه تنها باید خودتان را به حضور رسانه های اجتماعی ببرید، بلکه باید به اشتراک گذاری محتوای خود را آسان کنید و این سیگنال های اجتماعی را تقویت کنید. ما چند راهنمایی عالی برای انجام این کار در راهنمای وبلاگ نویسی مهمان ما داریم و راهنمای رشد لیست ایمیل شما با رسانه های اجتماعی است.

10. اطلاعات کسب و کار واقعی
تصمیمات خرید (به یاد داشته باشید که جستجوهای معاملات؟)
قطعا شروع به اضافه کردن ویدیو در استراتژی محتوا شما. ویدیو می شود خواند، به اشتراک گذاشته و مرتبط با آن، ارائه مقدار زیادی از سیگنال ها برای تقویت رتبه بندی جستجوی خود را.

6. SEO فنی
قبلا گفتیم که گرفتن کد درست یکی از جنبه های بهینه سازی محتوا برای رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو است. در اینجا برخی از جنبه هایی که باید به آن نگاه کنید عبارتند از:

استفاده از کلمات کلیدی در عناوین صفحه، جایی است که گوگل برای اولین بار به نظر می رسد که کدام محتوا مربوط به کدام جستجو است. عنوان صفحه را به عنوان اولین خط از یک نتیجه نتیجه جستجو مشاهده خواهید کرد.
از تگ های هدر برای نشان دادن سلسله مراتب محتوا استفاده کنید. اگر عنوان شما به صورت h1 فرمت شده باشد، سپس از h2 یا h3 برای subheads استفاده کنید.
یک توصیف متا را ایجاد کنید که هر دو خواننده را جذب می کند و عبارت کلمات کلیدی شما را شامل می شود. توضیحات متا را کوتاه و گنگ کنید - حق تقریبی 160 کاراکتر دارید تا متقاعد شوید جستجوگران این پست را که میخواهند هستند.
استفاده از کلمات کلیدی در تگ های تصویر alt برای نشان دادن اینکه تصاویر مربوط به محتوای اصلی مرتبط هستند. گوگل همچنین یک جستجوی تصویری دارد که راه دیگری برای پیدا کردن مطالب شماست.
از کجا استفاده کنید، از نشانه گذاری طرح استفاده کنید تا به گوگل بگویید چه محتوایی را تولید می کنید. این همچنین می تواند به محتوای شما کمک کند که در کارت های کارت های غنی به غیر از جعبه های پاسخ ظاهر شود.
7. تجربه کاربر (RankBrain)
در حال حاضر گوگل از هوش مصنوعی برای رتبه بندی بهتر صفحات وب استفاده کرده است. این سیگنال RankBrain را فراخوانی می کند. این شامل سایر سیگنال هایی است که رتبه بندی موتور جستجوی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اینها هستند:

میزان کلیک - درصد افرادی که برای بازدید از سایت خود پس از ورود به نتایج جستجو جستجو می کنند
میزان جست وجو، به ویژه با کلیک بر روی علامت - تعداد افرادی که دوباره گزاف گویی می کنند، که اساسا به این معنی است که سایت شما به آنها چیزی نمی دهد
زمان خاموش بودن - چه مدت آنها در سایت شما باقی می ماند پس از رسیدن به مقصد.
رتبه بندی مغز یکی از عوامل اصلی رتبه بندی در سال 2018 است

اگر مردم در سایت شما فرود می آیند، آن را دوست ندارند، و گمانه زنی دور، پس گوگل فکر خواهد کرد که این مربوط به نیازهای آنها نیست. اگر به اندازه کافی افراد این کار را انجام می دهند، ممکن است سایت خود را در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو دشوارتر کند.

در مقابل، اگر افرادی از طریق صفحه وب خود به وب سایت خود نگاه می کنند و به مدت زمان طول می کشد، به گوگل می گوید که محتوای شما مربوط به جستجوی آنها است.

بنابراین وقتی عناوین، توصیف ها و محتوا را برای به دست آوردن کلیک و ارائه ارزش در انتهای دیگر بهینه سازی کنید، می توانید رتبه بندی موتور جستجوی خود را افزایش دهید.

8. پیوندها
همانطور که ما در ابتدا گفتیم، وب بر روی لینک ها ساخته شده است، بنابراین، به طور طبیعی، لینک ها یک سیگنال بسیار مهم رتبه بندی جستجوگرهای اینترنتی است. سه نوع لینک برای فکر کردن وجود دارد:

لینک های ورودی
لینک های خروجی
پیوندهای داخلی
گوگل با استفاده از لینک های ورودی به عنوان یک راه برای کمک به تعیین محتوای معتبر و مرتبط شما است.

بهترین سناریو این است که یک سایت معتبر شامل یک پیوند مربوط به سایت شما در یک بخش مرتبط با محتوای آن است. بنابراین، اگر مؤسسه بازاریابی محتوا شامل یک لینک به منبع بازاریابی محتوا شما باشد، بهتر است تصور شود که یک فرد تصادفی با سایت کم کیفیت با آن ارتباط برقرار کند.

در حالت ایده آل، شما می خواهید لینک های ورودی بسیار کم از دامنه های با کیفیت پایین داشته باشید. شما می توانید لینک های ورودی خود را با استفاده از یک ابزار مانند SEMRush یا یکی از ابزارهای تحقیقاتی کلمه کلیدی که قبلا در این راهنما به اشتراک گذاشته شده است، پیدا کنید.

در همان زمان، شما می خواهید نشان دهید که شما ایجاد می کنید محتوای با کیفیت برای بازدید کنندگان خود و اتصال به سایت های مربوطه، معتبر در طاقچه خود را خوب است.

در نهایت، پیوند به محتوای خود شما می تواند صفحات را به هم بزنید برای هر دو Google و بازدید کنندگان خود، و هر صفحه را با ارزش تر کنید. اگر شما یک صفحه معتبر داشته باشید و به یک صفحه دیگر در سایت خود پیوند دهید، این کمک می کند تا بازدیدکنندگان صفحات دیگر را پیدا کرده و برخی از این مجوز ها را بر روی آن قرار دهند. این به صفحه دوم کمک خواهد کرد که رتبه بندی موتور جستجوی خود را افزایش دهد.

منابع مرتبط: راهنمایی نهایی برای SEO Building Link برای یادگیری ترفندها و تکنیک های استفاده شده از متخصصین برای ایجاد لینک های کیفیت را ببینید.

9. نشانه های اجتماعی
وقتی افراد محتوای شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، این نشانه دیگری است که ارزشمند است. مطالعه ی شناختی جستجوگرها از 23 میلیون سهام پیوند قطعی بین سهام اجتماعی و رتبه بندی موتور جستجو یافت شد.

شبکه اجتماعی-فعالیت-به-سایت-رتبه-

کلمه رسمی گوگل این است که سهام اجتماعی یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست. لینک از توییتر یا فیس بوک به عنوان لینک های دیگر وب سایت های معتبر حساب نمی شود.

با این حال، هیچ انکار نمی کند که بالاترین صفحه های رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل معمولا سهام زیادی دارند - احتمالا به این دلیل که بیشتر محتوای شما به اشتراک گذاشته می شود، بیشتر مردم آن را مشاهده می کنند و تصمیم به پیوند به آن می کنند. این بدان معنی است که به دست آوردن امتیازات اجتماعی بیشتر، به رتبه بندی جستجوی موتور جستجوی شما کمک می کند، فقط به طور غیر مستقیم.

شما نه تنها باید خودتان را به حضور رسانه های اجتماعی ببرید، بلکه باید به اشتراک گذاری محتوای خود را آسان کنید و این سیگنال های اجتماعی را تقویت کنید. ما چند راهنمایی عالی برای انجام این کار در راهنمای وبلاگ نویسی مهمان ما داریم و راهنمای رشد لیست ایمیل شما با رسانه های اجتماعی است.

10. اطلاعات کسب و کار واقعی
تصمیمات خرید (به یاد داشته باشید که جستجوهای معاملات؟)
قطعا شروع به اضافه کردن ویدیو در استراتژی محتوا شما. ویدیو می شود خواند، به اشتراک گذاشته و مرتبط با آن، ارائه مقدار زیادی از سیگنال ها برای تقویت رتبه بندی جستجوی خود را.

6. SEO فنی
قبلا گفتیم که گرفتن کد درست یکی از جنبه های بهینه سازی محتوا برای رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو است. در اینجا برخی از جنبه هایی که باید به آن نگاه کنید عبارتند از:

استفاده از کلمات کلیدی در عناوین صفحه، جایی است که گوگل برای اولین بار به نظر می رسد که کدام محتوا مربوط به کدام جستجو است. عنوان صفحه را به عنوان اولین خط از یک نتیجه نتیجه جستجو مشاهده خواهید کرد.
از تگ های هدر برای نشان دادن سلسله مراتب محتوا استفاده کنید. اگر عنوان شما به صورت h1 فرمت شده باشد، سپس از h2 یا h3 برای subheads استفاده کنید.
یک توصیف متا را ایجاد کنید که هر دو خواننده را جذب می کند و عبارت کلمات کلیدی شما را شامل می شود. توضیحات متا را کوتاه و گنگ کنید - حق تقریبی 160 کاراکتر دارید تا متقاعد شوید جستجوگران این پست را که میخواهند هستند.
استفاده از کلمات کلیدی در تگ های تصویر alt برای نشان دادن اینکه تصاویر مربوط به محتوای اصلی مرتبط هستند. گوگل همچنین یک جستجوی تصویری دارد که راه دیگری برای پیدا کردن مطالب شماست.
از کجا استفاده کنید، از نشانه گذاری طرح استفاده کنید تا به گوگل بگویید چه محتوایی را تولید می کنید. این همچنین می تواند به محتوای شما کمک کند که در کارت های کارت های غنی به غیر از جعبه های پاسخ ظاهر شود.
7. تجربه کاربر (RankBrain)
در حال حاضر گوگل از هوش مصنوعی برای رتبه بندی بهتر صفحات وب استفاده کرده است. این سیگنال RankBrain را فراخوانی می کند. این شامل سایر سیگنال هایی است که رتبه بندی موتور جستجوی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اینها هستند:

میزان کلیک - درصد افرادی که برای بازدید از سایت خود پس از ورود به نتایج جستجو جستجو می کنند
میزان جست وجو، به ویژه با کلیک بر روی علامت - تعداد افرادی که دوباره گزاف گویی می کنند، که اساسا به این معنی است که سایت شما به آنها چیزی نمی دهد
زمان خاموش بودن - چه مدت آنها در سایت شما باقی می ماند پس از رسیدن به مقصد.
رتبه بندی مغز یکی از عوامل اصلی رتبه بندی در سال 2018 است

اگر مردم در سایت شما فرود می آیند، آن را دوست ندارند، و گمانه زنی دور، پس گوگل فکر خواهد کرد که این مربوط به نیازهای آنها نیست. اگر به اندازه کافی افراد این کار را انجام می دهند، ممکن است سایت خود را در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو دشوارتر کند.

در مقابل، اگر افرادی از طریق صفحه وب خود به وب سایت خود نگاه می کنند و به مدت زمان طول می کشد، به گوگل می گوید که محتوای شما مربوط به جستجوی آنها است.

بنابراین وقتی عناوین، توصیف ها و محتوا را برای به دست آوردن کلیک و ارائه ارزش در انتهای دیگر بهینه سازی کنید، می توانید رتبه بندی موتور جستجوی خود را افزایش دهید.

8. پیوندها
همانطور که ما در ابتدا گفتیم، وب بر روی لینک ها ساخته شده است، بنابراین، به طور طبیعی، لینک ها یک سیگنال بسیار مهم رتبه بندی جستجوگرهای اینترنتی است. سه نوع لینک برای فکر کردن وجود دارد:

لینک های ورودی
لینک های خروجی
پیوندهای داخلی
گوگل با استفاده از لینک های ورودی به عنوان یک راه برای کمک به تعیین محتوای معتبر و مرتبط شما است.

بهترین سناریو این است که یک سایت معتبر شامل یک پیوند مربوط به سایت شما در یک بخش مرتبط با محتوای آن است. بنابراین، اگر مؤسسه بازاریابی محتوا شامل یک لینک به منبع بازاریابی محتوا شما باشد، بهتر است تصور شود که یک فرد تصادفی با سایت کم کیفیت با آن ارتباط برقرار کند.

در حالت ایده آل، شما می خواهید لینک های ورودی بسیار کم از دامنه های با کیفیت پایین داشته باشید. شما می توانید لینک های ورودی خود را با استفاده از یک ابزار مانند SEMRush یا یکی از ابزارهای تحقیقاتی کلمه کلیدی که قبلا در این راهنما به اشتراک گذاشته شده است، پیدا کنید.

در همان زمان، شما می خواهید نشان دهید که شما ایجاد می کنید محتوای با کیفیت برای بازدید کنندگان خود و اتصال به سایت های مربوطه، معتبر در طاقچه خود را خوب است.

در نهایت، پیوند به محتوای خود شما می تواند صفحات را به هم بزنید برای هر دو Google و بازدید کنندگان خود، و هر صفحه را با ارزش تر کنید. اگر شما یک صفحه معتبر داشته باشید و به یک صفحه دیگر در سایت خود پیوند دهید، این کمک می کند تا بازدیدکنندگان صفحات دیگر را پیدا کرده و برخی از این مجوز ها را بر روی آن قرار دهند. این به صفحه دوم کمک خواهد کرد که رتبه بندی موتور جستجوی خود را افزایش دهد.

منابع مرتبط: راهنمایی نهایی برای SEO Building Link برای یادگیری ترفندها و تکنیک های استفاده شده از متخصصین برای ایجاد لینک های کیفیت را ببینید.

9. نشانه های اجتماعی
وقتی افراد محتوای شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، این نشانه دیگری است که ارزشمند است. مطالعه ی شناختی جستجوگرها از 23 میلیون سهام پیوند قطعی بین سهام اجتماعی و رتبه بندی موتور جستجو یافت شد.

شبکه اجتماعی-فعالیت-به-سایت-رتبه-

کلمه رسمی گوگل این است که سهام اجتماعی یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست. لینک از توییتر یا فیس بوک به عنوان لینک های دیگر وب سایت های معتبر حساب نمی شود.

با این حال، هیچ انکار نمی کند که بالاترین صفحه های رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل معمولا سهام زیادی دارند - احتمالا به این دلیل که بیشتر محتوای شما به اشتراک گذاشته می شود، بیشتر مردم آن را مشاهده می کنند و تصمیم به پیوند به آن می کنند. این بدان معنی است که به دست آوردن امتیازات اجتماعی بیشتر، به رتبه بندی جستجوی موتور جستجوی شما کمک می کند، فقط به طور غیر مستقیم.

شما نه تنها باید خودتان را به حضور رسانه های اجتماعی ببرید، بلکه باید به اشتراک گذاری محتوای خود را آسان کنید و این سیگنال های اجتماعی را تقویت کنید. ما چند راهنمایی عالی برای انجام این کار در راهنمای وبلاگ نویسی مهمان ما داریم و راهنمای رشد لیست ایمیل شما با رسانه های اجتماعی است.

10. اطلاعات کسب و کار واقعی
اورارتن برای کسب و کار هدف قرار دادن مناطق خاص منطقه. حضور یا عدم وجود اطلاعات کسب و کار یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی محلی SEO است.

من گوگل کسب و کار من

پس مهم است که به دنبال موارد زیر باشید:

NAP - نام، آدرس، شماره تلفن
لیستهای کسب و کار در Google My Business و فیس بوک
بررسی هر دو سایت ها و دایرکتوری های مرتبط مانند Yelp و دیگران
شرایط جستجوی محلی مناسب
خودشه! در حال حاضر شما می دانید عوامل ضروری SEO رتبه بندی، چک کردن دیگر راهنمای SEO ما:

راهنمایی های SEO و بهترین شیوه های کارشناسان
نحوه استفاده از جستجوگرها برای تولید سرب
چگونه می توان یک ممیزی جستجوگر را انجام داد تا هرگونه اشتباهی را که تلاش های شما را خراب می کند، بدست آورد

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی