آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه یک صفحه HTML ایجاد کنید؟

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

چگونگی راه اندازی یک صفحه وب با HTML5


این که آیا شما یک طراح صفحه وب با تجربه است یا نه خیلی، شما می توانید یک صفحه HTML5 ساده را به راحتی ایجاد کنید. فقط هر ویرایشگر متن را باز کنید و کد زیر را اضافه کنید:


<! DOCTYPE HTML>

<html lang = "en">

<head>

  <! - basic.html ->

  <title> basic.html </ title>

  <meta charset = "UTF-8" >

<head/ >

<body/ >

  <h1> سطح یک سرصفحه < h1/ >

  <p>

    این یک پاراگراف است.

    توجه داشته باشید که متن به طور خودکار پیچیده می شود.

  < p/ >

<body/ >

< html/ >

این کد این صفحه را ایجاد می کند:


برای ساختن یک صفحه HTML5 پایه، این مراحل را دنبال کنید:


با doctype شروع کنید


doctype را به HTML5 با این برچسب اضافه کنید: <! DOCTYPE HTML> در خط اول وب سایت شما. اگر این را ترک کنید، احتمالا هنوز هم می توانید از ویژگی های HTML5 استفاده کنید، اما معتبر باید حدس بزند که آیا از XHTML یا HTML5 استفاده می کنید. (به هر تعداد فیلم علمی تخیلی مشغول شوید تا ببینید چه اتفاقی می افتد وقتی رایانه ها درباره چیزها حدس می زنند.)


برچسب <html> را اضافه کنید و زبان را مشخص کنید.


این برچسب مخصوص نشانگر آغاز یک صفحه وب است. بهتر است نشان دهید کدام زبان صفحه نوشته شده است. مشخص کنید lang = "en" برای انگلیسی.


اطمینان حاصل کنید که برچسب < html/> مربوط به پایین صفحه را برای نشان دادن پایان صفحه که با تگ <html> در ابتدای صفحه آغاز کردید نشان دهید.


یک منطقه <head> ایجاد کنید.


سر مانند محفظه موتور ماشین است. مردم معمولا آنجا نیستند، اما ماشین آلات مهم زیادی وجود دارد. سر در این مثال ساده ساده خالی است، اما به زودی به اندازه کافی جاوا اسکریپت و CSS را پر خواهد کرد.


تعیین مجموعه کاراکتر.


این فرم به خوبی در نظر گرفته شده است تا مرورگر بتواند بداند چه نوع شخصیتی هنگام نمایش صفحه شما استفاده می کند. صفحات نوشته شده به زبان انگلیسی به طور کلی باید از UTF-8 استفاده کنند، بنابراین این را با عبارت <meta charset = "UTF-8" /> نشان می دهد.


کد خود را بکشید


هرچند مرورگرها اهمیتی نخواهند داشت اگر شما هر بار که یک عنصر جدید باز کنید که در یک خط بسته قرار نگرفته است، می توانید ابتدا و پایان دادن به برچسب ها را درست کنید تا مطمئن شوید که صفحه به خوبی شکل گرفته است شما هیچ تگ پایانی را از دست ندهید


یک نظر اضافه کنید


نظرات به شدت مورد نیاز نیست، اما فرم بسیار خوبی هستند. نظرات HTML با <! شروع می شود و با استفاده از ← پایان می یابد. نظرات می توانند بیش از چندین خط طول بکشد.


عنوان را با <title> </ title> قرار دهید.


عنوان به طور معمول در نوار عنوان مرورگر وب ظاهر می شود و اغلب در نتایج موتور جستجو برای صفحه شما ظاهر می شود.


بخش بزرگی از صفحه را در تگ های <body> وارد کنید.


اگر سر محل محفظه موتور باشد، بدن فضای مسافری است. بیشتر متن موجود در وب سایت بخشی از بدن است. برچسب </ body> معمولا قبل از تگ </ html> درست است، به طوریکه شما معمولا بدن را خاتمه می دهید و سپس HTML را خاتمه می دهید.


از تگ های عنوان برای توصیف خطوط خود استفاده کنید.


برچسب های عنوان با h شروع می شوند و به دنبال آن یک عدد نشان می دهد که قدرت عنوان - <h1> برای مثال است. همه موضوعات اصلی شما باید توسط سطوح یک عنوان مشخص شود. زیرمجموعه ها باید دو سطر (<h2>) باشد. سطرهای عنوان به ه6 می رسند، اما غیر معمول است که از هر چیزی کوچکتر از سطح 3 استفاده شود.


بیشتر متن را در پاراگراف قرار دهید.


هر پاراگراف را در جفت <p> </ p> قرار دهید. اگرچه HTML نیازی به استفاده از تگ های پاراگراف ندارد، اما آنها را بسیار آسان تر می کند تا بعدا نگاه و رفتار متن شما را مدیریت کنند.


فایل خود را با فرمت .html ذخیره کنید.


پس از آن شما می توانید فایل خود را در یک مرورگر بارگذاری کنید تا ببیند چطور به نظر می رسد.

  • فاطمه علیزاده

CSS

HTML5

XHTML

جاوا اسکریپت

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی