آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام ابزار برای طراحی وب سایت بهتر است؟

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

16 بهترین ابزار برای وب و طراح گرافیک


هر کس در جهان کارآفرینان، طراحان و طراحان آرزو می کنند که در روز بتوانند بیشتر کار کنند. آنها به دنبال یافتن راه هایی برای به دست آوردن کار بیشتر در زمان کم هستند و به دنبال انجام کارها با روش های ساده هستند. روش های مدرن کار شامل تکنولوژی و اینترنت می شود و کار طراحان را پیچیده تر ساخته است. با استفاده از ابزارهای پیشنهادی، طراحی منحصر به فرد و جالب امروزه نیازمند آن است. به یاد داشته باشید طراحی یک طراح خوب فقط در مورد داشتن ایده های خلاقانه و اعدام نیست بلکه داشتن تجهیزات و ابزار مناسب است.


اگر یک طراح از چندین ابزار استفاده کند، پایه ای جامع برای برقراری ایده ها و ساده سازی کار فراهم می کند. بنابراین، در سفر برای حرکت از یک طراح خوب به یکی از بزرگ، همه شما باید انجام دهید این است که مجموعه ای از ابزار با شما داشته باشد.


"ساده سازی پروژه ها و تیم های خود را مدیریت کنید." به ProofHub بروید!


جدول محتوا

خوب، ما لیستی از ابزارهای ضروری در زندگی وب و طراح گرافیک را بررسی کرده ایم.

1. ProofHub - ابزار اثبات

2. فتوشاپ - عکس ها و طرح های خود را افزایش دهید

3. DesignBold

4. Fotor - عکس های ویرایش آنلاین و طراحی پوستر، دعوت نامه

5. Illustrator - ایجاد آرم ها، آیکون ها و طرح ها

6. طرح 3 - برنامه گرافیکی

7. Marvel - ابزار نمونه سازی

8. Pixelmator - ویرایشگر تصویر

9. متن بزرگ - ویرایشگر متن

10. پالتون - طرح رنگی

11. Github - پلت فرم توسعه نرم افزار

12. Webflow - ابزار طراحی وب پاسخگو

13. Iconfinder

14. Cheetah 3D - جعبه ابزار هک

15. Coolors - ژنراتور رنگی

16. دیگو

خوب، ما لیستی از ابزارهای ضروری در زندگی وب و طراح گرافیک را بررسی کرده ایم.

1. ProofHub - ابزار اثبات

بهترین ابزار برای طراحان گرافیک وب

تیم های طراحی با کار خلاقانه مشغول به کار هستند که حاوی مباحث مربوط به طراحی، تهیه چارچوب طراحی، ایجاد تغییرات و بسیاری موارد دیگر برای رسیدگی است. طراحی شما در سطوح مختلف قبل از اینکه نهایی شود بررسی خواهد شد. و تمام روند شامل تغییرات بی شماری، بازخورد چند و بسیاری چیزها است. بنابراین، بزرگترین چالشی که برای طراحان می آید، اثبات است.


ابزار اثبات مانند ProofHub برای طراحی تیم ها تمام وظایف شما را به آسانی و بدون هیچ زحمتی مدیریت خواهد کرد. مشتری می تواند به راحتی تغییرات کوچکی را به شما توضیح دهد  سلام، این متن را در اینجا تغییر دهید یا رنگ این قسمت از طرح را اضافه کنید. این بازی ایمیل، بازخورد و تأییدیه را حذف می کند و زمان صرف شده برای کل فرایند را کاهش می دهد. با یک ابزار اثبات آنلاین مانند ProofHub، شما می توانید فورا تغییرات در فایل خود را انجام دهید، نظرات خود را اضافه کنید، نقاط ضعف در طراحی را برجسته کنید و هرکسی را در حلقه نگه دارید.


2. فتوشاپ - عکس ها و طرح های خود را افزایش دهید

بهترین ابزار برای طراحان Adobe Photoshop

تصور کنید یک برنامه برای سبک سبک هنری خود را به یک دنیای دیجیتال با اعتماد به نفس، یک برنامه است که سبک هنری خود را تعریف می کند. فتوشاپ یک برنامه بسیار قدرتمند برای ایجاد الگوهای چاپی و الگوها است که می تواند بهترین باشد در دنیای طراحی شما. برای طراحان، گزینه ها، ابزارها و تنظیمات بی شماری برای باز کردن فرصت های جدید ایجاد شده است تا طراحی هایی را که با هدایت مناسب قابل اعتماد هستند، ایجاد کنید.


فتوشاپ برای طراحان اجازه می دهد تا:


ساخت اعتماد به نفس در مهارت های طراحی خود را

لذت بردن از بینش جدید

ایجاد آثار هنری دیجیتال بر اساس نقشه های شما

از دستورالعمل گام به گام یاد بگیرید

یک راه فوق العاده برای یادگیری و یادآوری

فرآیند طراحی خود را افزایش دهید

ایده های خود را به زندگی بیاندازید

از طریق ایمیل ها و درس های روزانه انگیزه بگیرید

فتوشاپ در سال 1988 آغاز به کار کرد، امروزه برای بسیاری از طراحان برنامه ای مفید است.


3. DesignBold

DesignBold یک ابزار طراحی وب سایتر کاربر (که اساسا یک نسخه ساده از فتوشاپ است) است که به شما کمک می کند طرح های خیره کننده را فقط در چند قطره و قطره ایجاد کنید. با یک کتابخانه عظیم 12،080 پیکسل قابل تنظیم و منابع طراحی منحصر به فرد، DesignBold یک انتخاب عالی برای شماست تا عناصر وب سایت خود را بسازید. به عنوان مثال، لوگو، هدر و یا انواع دیگر تصاویری برای محتوای وب سایت شما. این سریع، مقرون به صرفه و مناسب برای طراحان آماتور و حرفه ای است.


4. Fotor - عکس های ویرایش آنلاین و طراحی پوستر، دعوت نامه

فتور

مهم نیست که ویرایش عکس پایه از قبیل یکبار ضربه بزنید زیبایی روشن و پرتره را ارتقا می دهد یا پوستر، کارت، کارت پستال را تبلیغ می کند، Fotor یک دستیار خوب برای شما است. فقط تصویر خود را وارد کنید و یا به طور مستقیم از عکس سهام خود استفاده کنید، و برخی از متن ها و برچسب ها را به راحتی به آن سفارشی کنید. تعدادی از ویژگی هایی که برای طراحان مفید هستند مانند:


الگوهای طراحی

طراحی برچسب

متن و فونت

صرفه جویی در ابر

 


5. Illustrator - ایجاد آرم ها، آیکون ها و طرح ها

ادوبی ایلوستریتور

ادوبی ایلوستریتور دستکاری گرافیکی 2D یا 3D را برای افزایش کارایی در جریان کار طراحی ارائه می دهد. طراحان از جمله طراحان گرافیک ربات و هنرمندان دیجیتال می توانند از Illustrator برای ایجاد انواع مختلفی از محصولات دیجیتال استفاده کنند. آن رول

ویژگی های هیجان انگیز برای طراحان مانند فونت های متغیر، ایجاد سریع سند، تصویر سازی آسان تر، مجموعه های سبک برای متون، ارتقاء ثبات، و تجربه کاربر مدرن و بسیاری دیگر.


6. طرح 3 - برنامه گرافیکی

پوستر رسانه

طرح 3 همه مجموعه ای از نمادهای توپی است که به شما کمک می کند بهترین کار خود را ایجاد کنید. شما می توانید نمادها را با هم ترکیب کنید تا بتوانید با استفاده از قابلیت استفاده مجدد، انعطاف پذیر ایجاد کنید. تعدادی از ویژگی هایی که برای طراحان بسیار مفید هستند وجود دارد:


Artboards

متن و سبک های مشترک

انتخاب کننده رنگ

کمال پیکسل

و بسیاری دیگر. طرح 3 یک ابزار عالی برای طراحان برای کشف است.


7. Marvel - ابزار نمونه سازی

Marvel - ابزار نمونه سازی

نمونه سازی یک ابزار ضروری برای گردش کار طراحی وب این روزها است. با Marvel، شما می توانید هر چیزی را از ابتدا ایجاد، طراحی همگام سازی از ذخیره سازی ابر خود را! طرح. طراحی با مارول بوم نمونه اولیه و اضافه کردن حرکات و انتقال به طرح شما. Marvel یک رابط کاربری بسیار ساده است که باعث می شود آن را سریع و آسان برای یادگیری. این ابزار به خوبی برای افراد غیر طراح و افراد پیشرفته UX کار می کند.


8. Pixelmator - ویرایشگر تصویر

Pixelmator - ویرایشگر تصویر

هر طراح نیاز به زمان نوآوری دارد. Pixelmator Pro یک ابزار برای طراحان با نوآوری است. این رابط یکپارچه ظریف و ساده ابزار ویرایش با ویژگی های ویرایش تصویر هوشمند دارد. این ابزار مناسب برای ساخت پروژه های متعدد با ابزار بصری برای حرکت، تغییر اندازه و تنظیم لایه است.


Pixelmator Pro همچنین با مجموعه ای منحصر بفرد از برس های دست ساز ساخته شده است تا نقاش را در شما بیرون بیاورد. برس دارای دو بافت است که به ترکیب هنری منحصر به فردی می افزاید. بنابراین، طراحی خود را به عنوان زیبا شما می خواهید با ابزار ویرایشگر تصویر.


9. متن بزرگ - ویرایشگر متن

متن برجسته - ویرایشگر متن

متن فوق العاده ویرایشگر متن است که شما مطمئنا به عشق به آن افتخار خواهید کرد. Sublime Text 2 یک ویرایشگر کد گذاری مینیمالیستی است که به شما اجازه می دهد به طور کامل بر روی کد خود تمرکز کنید. اگر شما در وب سایت ها کار می کنید، این قدرت بسیار عالی شما را فراهم می کند که کلید های میانبر و ابزار قدرتمند برای شتاب در مورد یک سند، فیلتر کردن فایل، و به سرعت انجام تغییرات.


10. پالتون - طرح رنگی

پالتون - طرح رنگی

رنگ ها هر طرح را به زندگی می اندازند و یک طراح می داند که اهمیت زیادی از طرح رنگی خوب دارد. پالتون ابزار طراح برای ایجاد ترکیب رنگ است که با هم کار می کنند. اگر شما برای کمک به یک طرح رنگی برای وب سایت خود نیاز به کمک دارید، پالتون چند ترکیب شگفت انگیز را به شما ارائه می دهد. رنگ های خود را بر روی یک چرخ رنگ انتخاب کنید و از برخی ترکیب های رنگی مانند رنگهای تک رنگ، رنگ مجاور، تریاد، تتراد و آزاد استفاده کنید.


11. Github - پلت فرم توسعه نرم افزار

Github

نوشتن کد سخت است نوشتن کد بدون Git غیر قابل تصور است. بله، طراحان می توانند از Github نیز استفاده کنند. یک پلاگین طرح وجود دارد که به طراحان اجازه می دهد تا به طور مستقیم از git در Sketch استفاده کنند. Git راه خود را برای بهترین کارها تغییر می دهد و کار طراحی خود را لذت بخش تر می کند. این یک پلت فرم است که کد شما را در یک سرور راه دور Git با یک رابط وب مناسب و به شما اجازه می دهد با دیگر اعضای پروژه در یک سرور همکاری کنید.


12. Webflow - ابزار طراحی وب پاسخگو

Webflow - ابزار طراحی وب پاسخگو

Webflow اجازه می دهد تا طراحان برای ایجاد سایت ها در زمان نسبتا کوتاه. شما می توانید همزمان با کمترین تلاش با جریان وب، طراحی و توسعه دهید. نگران نباشید نیازی به دانستن کد برای کار با ابزار نیست، شما فقط می توانید برچسب ها HTML / CSS سایت را بر اساس نیازهای مشتری صادرات کنید و تغییر دهید.


13. Iconfinder

Iconfinder

Iconfinder میزبان بزرگترین مجموعه ای از آیکون های حق بیمه در جهان است. شما می توانید به تمام 2،171،326 آیکون در قالب های SVG، PNG و IconJar دسترسی داشته باشید. زبان بصری در حال تبدیل شدن به یک روند جدید است و iconfinder بهترین مکان برای طراحان برای به دست آوردن الهام و آیکون های درخشان است. این احتمالا ساده ترین راه برای دریافت آیکون ها با یک مجوز است که متناسب با اهداف تجاری است.


14. Cheetah 3D - جعبه ابزار هک

یوزپلنگ 3D

در دوران طراحی، هنر 3D در حال محبوب شدن است. ایجاد آثار هنری سه بعدی برای بازی آیفون بعدی خود و یا اولین شخصیت متحرک خود را ایجاد کنید. Cheetah3D دارای ویژگی های گسترده ای برای وظیفه است. Cheetah3D مدل سازی در 3D را برای کاربران جدید و باتجربه به طور یکسان، یک ویرایشگر قدرتمند UV با یک سیستم مبتنی بر گره ترکیب می کند. تصاویر شگفت انگیز با Cheetah3D ایجاد کنید: دوستان، همکاران و مشتریانتان را مسحور کنید.


15. Coolors - ژنراتور رنگی

Coolors - ژنراتور رنگی

انتخاب رنگ یک فرایند بزرگ است و اغلب نیاز به تنظیم بسیار زیادی دارد. انتخاب رنگ برای طراحی یک چالش است. Coolors یک ژنراتور رنگی سریع است که در عرض چند ثانیه ایجاد، ذخیره و پالت کامل را به اشتراک می گذارد. رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و پالت طراحی مواد خود را تولید و دانلود کنید. آنها را به حساب خود ذخیره کنید یا آنها را به عنوان .PNG، .PDF، .SVG و غیره صادر کنید. Coolors نیز به عنوان برنامه iOS، Adobe Add-on و یک افزونه Chrome در دسترس است.


در حال حاضر، شما می توانید برخی از چیزهای شگفت انگیز با ابزار مناسب در محل انجام دهید. بیش از حدخلاقیت خود را تغییر دهید و راه خود را طراحی کنید.


16. Diigodiigo

Diigo یک ابزار عالی برای طراحان وب است که به آنها کمک می کند تا به راحتی هر بخش از یک صفحه وب را برجسته و یادداشت های چسبنده را به آن اضافه کنید. آن را جدا از دیگران در لیست است که می توان آن را به عنوان یک ابزار نشانه های اجتماعی و همچنین جایی که شما می توانید دیگران تگ و به اشتراک گذاری صفحات استفاده می شود.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی