آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

نکاتی برای طراحی وب سایت شما بیشتر حرفه ای است

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

چگونه می توانم وب سایت خود را حرفه ای و جذاب نگاه کنم؟

تمام طراحان وب می خواهند هر وبسایت ای که روی آنها کار می کنند به نظر برسند، اما به دنبال زرق و برق دار لزوما به معنی این سایت به نظر حرفه ای نیست. در حقیقت، تعداد زیادی از وبسایتهایی که به چشم دلپذیر هستند واقعا تاثیری مثبت بر روی مشتریان بالقوه و شرکای تجاری ایجاد نمی کنند. بعضی از آنها حتی توسط آنها خاموش می شوند و یا حتی از اضافه بار بصری رنج می برند.


حتی بدتر وب سایت هایی هستند که به نظر وحشتناک می روند. هیچ یک از مشتریان بالقوه یا شرکای کسب و کار همیشه اعتماد خود را در یک سایت که به نظر می رسد آن را توسط یک آماتور که بهترین تلاش به نظر می رسد پرتاب شده با هم انجام شده است. وب سایت ها باید در تمام سطوح حرفه ای نگاه کنند و در اینجا چند نکته برای انجام این کار وجود دارد.


طراحی ساده را حفظ کنید

برخی از طراحان وب با مرزها، سایه ها و رنگ ها سر و کار دارند. هنگامی که شما یک وب سایت دارید که بیش از حد بصری را مرتکب می شوید، بازدیدکنندگان به سختی به دنبال آن هستند، و در نتیجه، با آن باقی خواهند ماند.


در یک دورانی که مینیمالیسم گسترده و وسیع است، طراحان وب باید رویکرد مینیمالیستی بیشتری نسبت به کارشان اتخاذ کنند. به جای اضافه کردن تعداد زیادی عنصر چشمگیر به یک سایت، آنها باید مقدار زیادی از فضای سفید را داشته باشند، که عناصر طراحی خود را بیشتر به اتاق تنفس می دهد. بدون فضای سفید یا فضای منفی، سایت شما ناراحت کننده و کم رنگ خواهد بود، که به سختی می تواند حرفه ای باشد. بیل، مدیر عامل، پروژه 320


ناوبری آسان است

در حالی که ما در مورد سادگی هستیم، بیایید آن را بیابیم که تجربۀ کلی کلی کاربر باید یک هدف از هر طراح وب باشد. یکی از بهترین راههای رسیدن به آن این است که سایت را به نحوی طراحی کرده که سادهتر شود. در عوض، بازدیدکنندگان سایت تمایل دارند همیشه عجله داشته باشند و می خواهند همه چیز را سریع پیدا کنند. اگر وب سایت سازماندهی خوبی نداشته باشد، مردم تمایل دارند در هرج و مرج از بین رفته و در نهایت از ناامیدی ناگهان به سایت دیگری برسند. یک سایت به خوبی سازمان یافته به راحتی قابل جابجایی است و سایت ای که آسان به آن هدایت می شود همانطور حرفه ای است که می تواند آن را دریافت کند.


کپی درجه اول را بنویسید

برخی افراد ممکن است فکر کنند که این نسخه واقعا بخشی از طراحی نیست، اما هر چیزی که در هر صفحه ای از وب سایت شما نوشته شده است، نقش مهمی در ایجاد یک وب سایت حرفه ای، حتی زمانی که تنها کلمات و حروف است، نقش مهمی ایفا می کند.


در ارتباطات نوشته شده در دنیای واقعی، کیفیت نوشتار شما در مورد سطح حرفه ای بودن شما صحبت می کند. همان چیزی که در صفحات وب سایت شما نوشته شده است. اگر محتوا با جملات اشتباه نوشته شده و اشتباهات دستوری کامل باشد، هر مشتری بالقوه یا شریک تجاری که آنها را خوانده است، تصمیم می گیرد که بر اساس آن حرف های حرفه ای شما تصمیم بگیرد و اگر کپی شما چیزی جز اولویت باشد، به سرعت تغییر خواهد کرد.


نوشتن ممکن است آسان نیست، اما شما باید هر کاری که می توانید انجام دهید، کیفیت کپی خود را بسیار عالی انجام دهید. استخدام یک نویسنده حرفه ای ایده خوبی برای اطمینان از اینکه محتوای شما به خوبی نوشته شده است، می باشد.


خدمات توصیه شده: خدمات ایجاد محتوا


از فونت های مناسب استفاده کنید

فونتها ممکن است فقط حروف باشند، اما میتوانند شیوه وبسایت شما را تغییر دهند. اگر شما در جستجوی یک دید متمایز اما حرفه ای هستید، پس از استفاده از فونت هایی که سبک و فرهنگ تجاری شما را مطابقت می دهند. البته، شرکت هایی که چیزی سرگرم کننده و سرگرم کننده به فروش می رسانند باید از فونت هایی استفاده کنند که این ویژگی ها را نشان می دهند. در سمت چپ فونتهای رسمی بیشتری وجود دارد که روح هر محصول یا خدماتی را که کسب و کار شما را ارائه می دهد را انتقال می دهد.


به غیر از استفاده از انواع مناسب فونت ها، فونت ها نیز مناسب است که فونت ها را به درستی استفاده کنند. به عنوان مثال، عنوان ها، زیرنویس ها، عناوین و سایر اطلاعات ضروری باید از فونت های بزرگتر استفاده کنند. مهم است که فونت هایی را انتخاب کنید که در چشم ها آسان هستند. یک بازدید کننده به سرعت از یک وبسایت خارج می شود که از فونت هایی استفاده می کند که برای دیدن و خواندن بسیار کوچک هستند.


از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

مطمئنا، تصاویر بزرگ ممکن است سرعت سایت شما را تحت تأثیر قرار دهند، اما وب سایت شما را از بین می برد. هنگامی که شما تصاویر بزرگ و با کیفیت بالا، تصاویر زیبا را در طراحی کلی سایت خود و به عنوان بخشی از صفحه اصلی به کار می برید، سایت شما بسیار حرفه ای خواهد بود. تصاویر با کیفیت بالا و با کیفیت بالا کاربران را جذب می کنند و در نهایت منجر به ایجاد و تبدیل شدن نیز خواهند شد.


رنگها باید هماهنگ باشند

نحوه استفاده از رنگ ها در وب سایت شما می تواند بر طرح کلی شما تاثیر بگذارد. شما نمی توانید فقط رنگ هایی را انتخاب کنید که دوست دارید و همه آنها را در کنار هم قرار دهید. شما باید اطمینان حاصل کنید که رنگ شما را انتخاب کنید مش با هم. اگر روانشناسی رنگ را در نظر بگیرید، مهم است که رنگهایی که استفاده میکنید، نماینده آنچه در مورد کسب و کار وبسایت است، باشد.


فقط یک CTA را وارد کنید

آیا تا به حال در بازار آسیا بوده اید؟ این برای اکثر فروشندگان در یک مکان معمولی وجود دارد که برای جذب مشتریان به همه دعوت شوند. وب سایت با چند تماس برای اقدام اساسا معادل آنلاین سناریو است و به نظر می رسد خیلی غیر حرفه ای است. از آنجا که بسیاری از CTA ها، بازدید کنندگان اشتباه گرفته می شوند و در نهایت به هیچ وجه عمل نمی کنند.


در حالت ایده آل، یک وب سایت تنها باید یک اصلی C داشته باشد

را برای بازدیدکنندگان آسان می کند تا بدون هیچ انتخاب دیگری، اقدامات را انجام دهند. با قرار دادن بسیار قابل توجه و لهجه های گرافیکی که مطمئنا توجه کاربران را جلب می کنند، یک CTA اصلی تنها باعث می شود که سایت شما حرفه ای تر شود.


سایت خود را ریسپانسیو باشید

در دنیایی که گوگل در حال حاضر یک وب سایت را بر اساس نسخه تلفن همراه خود دارد قبل از هر چیز دیگری، فقط منطقی است که شما یک وبسایت داشته باشید که تلفن همراه پاسخگو باشد. ممکن است وب سایت زیبایی طراحی شده داشته باشید، اما اگر در دستگاه های تلفن همراه خوب نباشد، ادراک عمومی حرفه ای شما مطمئنا ضربه خواهد خورد. چگونه می توان آنها را به یک شرکت اعتماد کرد که به اندازه کافی در مورد کاربران تلفن همراه  که به مدت طولانی بیش از تعداد کاربران دسکتاپ را به راه - به سایت خود نگاه خوب و عملکرد خوبی در تلفن های هوشمند و قرص اعتماد به نفس؟


با یک طراحی وب پاسخگو، کاربران با تجربه وب سایت خود بدون در نظر گرفتن صفحه نمایشی که دارند استفاده می کنند. به راحتی در همه پلتفرم ها قابل دسترسی است و باعث می شود وبسایت حرفه ای کامل در نظر کاربران در همه جا باشد.


این ها فقط برخی از راه هایی هستند که باعث می شود وبسایت شما حرفه ای تر شود. آنها را اجرا کنید و شهرت حرفه ای کسب و کار خود را در اینترنت افزایش دهید.

  • فاطمه علیزاده

ریسپانسیو

وب سایت

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی