آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

اگر من بخواهم یک وب سایت ایجاد کنم چه باید بکنم؟

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

سلام دوستای گلم روزتون بخیر 

خب امروز اومدیم برای اونایی که میخوان برای اولین بار طراحی وب سایت انجام بدن

سوال خیلی از دوستان ماست که امیدوارم در این پست به جوابی که میخوان دست پیدا کنن مفید باشه براتون

آنچه باید یاد بگیرید


شما باید حداقل HTML و CSS را برای جمع آوری یک وب سایت کاربردی یاد بگیرید

شما می توانید جاوا اسکریپت و React.js را انتخاب کنید تا وب سایت شما غنی و پویا باشد

شما می توانید به صورت اختیاری زبان پشتبانی مانند PHP، جاوا اسکریپت، روبی، پایتون، جاوا را یاد بگیرید تا لایه داده های پشتی یا وب سایت خود را قرار دهید

(جی کوئری یک گزینه خوب بود، اما با ویژگی های جاوا اسکریپت جدید مانند Query Selector یکی می تواند به راحتی با جی کوئری مشابه کار کند.)


1) شما باید بدانید که برای یادگیری بسیار زیادی وجود دارد

 اگر شما در حال خواندن این صفحه هستید، احتمالا هنوز یک وب سایت ندارید و در مورد وب سایت ها کمی بدانید. شما در وبسایت ها بوده اید، اما شما هرگز خود را ایجاد نکرده اید.


تو ترسناک هستی شما شروع به جستجو در مورد آنچه که برای ساخت یک وب سایت انجام می دهید و آن را به شما می ترساند. شما به طور کلی با کامپیوتر کار می کنید. شما می توانید از پردازنده های کلمه استفاده کنید، می توانید چیزهایی را در اینترنت پیدا کنید، و شما حتی کتاب های آمازون را سفارش می دهید. اما ساخت وب سایت خود یک گام بزرگ برای شماست.


ساخت وب سایت خود یک قدم بزرگ است. چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد. و در نگاه اول آن زیبا نیست. بسیاری از کلمات اختصاری، HTML، CSS، HTTP، RSS، SEO - این یک زبان کاملا جدید برای یادگیری است.


آغاز ترسناک است شما بچه جدید در مدرسه هستید، این اولین روز کاری است.


اگر احساس کاملا از بین رفته اید و نمی دانید کجا نگاه کنید، نگران نباشید. کاملا طبیعی است.


در دسامبر 2009 دقیقا مانند شما بودم. من هیچ ایده ای نداشتم. من از رایانه برای نوشتن ایمیل ها استفاده کردم و اخبار را خواندم - من نمیدانستم که چگونه یک وب سایت ایجاد کنم. من احساس می کنم اطلاعات بیش از حد به یاد داشته باشید. همه کلمات جدید، همه توصیه ها، همه نکات، تمام نرم افزار، همه انجمن ها، وبلاگ ها، وب سایت ها، کتاب ها. مانند نشستن در کابین خلبان 747 jumbo jet و از پرواز خواسته شد.


تو باید از یک جایی شروع کنی. بله شما اشتباه گرفته اید و بله اشتباهاتی را مرتکب می شوید و بله شما مثل یک احمق به پرسش های احمقانه فکر می کنید. اما من هم همینطور، همه چیز را هم انجام دادم. همه باید دقیقا همانند شما شروع کنند - چیزی در مورد وب سایت ها نادیده گرفته شده و اشتباه گرفته می شود.


اما اجازه ندهید همه زبان و اطلاعات به شما ترساندن کنند. شروع به کوچک شدن و مراحل نوازش کنید نگران نباشید اگر نمیتوانید هر جنبه ای از HTML را درک کنید. کمی درباره آن بخوانید، یک آموزش بدهید، و سپس برای پیاده روی در پارک بروید. اجازه دهید آن را به آرامی فرو بریزد. شما در یک ساعت آن را نخواهید گرفت. زمان و تمرین نیاز دارد. کثیف، بازی کنید و کمی در یک زمان یاد بگیرید. با یک صفحه وب تنها یک لینک اضافه کنید، یک تصویر اضافه کنید و متن را به صورت جسورانه وارد کنید. تینکر و یادگیری را ادامه دهید.


من یک دوره کامپیوتری را ندیده ام. قبل از اینکه این وبسایت را ایجاد کنم من یک کاربر وبسایت بودم نه یک خالق. SEO، RSS، HTML به معنای چیزی برای من نیست. اما به آرامی و به طور مداوم من ادامه دادم و یاد گرفتم. و اکنون من در مورد وب سایت های زیادی می دانم. این یک چیز بیش از یک شب نیست - این روند است.


از آنجا که شما در این وبسایت هستید و در حال خواندن یک صفحه به نام «4 چیزهایی هستند که باید بدانید قبل از ساختن اولین وب سایت خود»، روشن است که شما در راه خود هستید. شما روند ساخت وب سایت خود را آغاز کرده اید.


گام اول اینست که یک وب سایت را بخواهید. شما در حال حاضر در مرحله دوم هستید: یادگیری نحوه ایجاد یک وب سایت.


من شما را حس می کنم پیش از شما جهان جدیدی است. شما در حال شروع به چیزی هستید که می تواند در هر کجا منجر شود. شما در حال وارد شدن به یک دنیای جدید هستید، یک زبان جدید را یاد بگیرید، با افراد جدید آشنا شوید و از همه چیزهایی که می خواهید ایجاد کنید.


یک وب سایت یک صندلی از IKEA نیست وب سایت ها با چهار سوراخ سوراخ شده و چهار پیچ وجود ندارد، هیچ روش پنج مرحله ای برای نشان دادن آن وجود ندارد که با یک صندلی از پیش ساخته ساخته می شود.


هر وبسایت یک خلق منحصر به فرد است. شما به خودتان حفاری می کنید و کمی از روح خود را بیرون بکشید. وب سایت شما DNA خود را دارد - این کودک شما خواهد بود - این کار شما خواهد بود. شما همیشه در مورد آن فکر می کنید، شما می خواهید آن را بهتر کنید، شما می خواهید آن را رشد دهید و شما می خواهید آن را بهترین باشد.


آنچه که انسان را از همه جانوران دیگر جدا می کند، توانایی و تمایل ما برای ایجاد چیزهای جدید است. ما می توانیم بیت ها و تکه های اطلاعات را بسازیم و آن را تغییر دهیم تا چیزی جدید ایجاد کنیم. شکسپیر، میکل آنژ، موتزارت و شما همگی برابر بودند - همه از یک غبار ستاره ای متولد شده اند. عظمت این است که اطلاعاتی را که در اختیار شما قرار گرفته است و آن را دوباره مرتب کنید، به شیوه ای منحصر بفرد - برای ایجاد دیدی که هیچ کس قبل از آن دیده بود.


شما قصد جمع آوری اطلاعات در مورد HTML، CSS دارید. سپس شما دوش می کشید، سوار دوچرخه می شوید، سگ را می شوید، شام می خورید، اما همانند قبل نیست. در حال حاضر در طول این فعالیت های روزانه ذهن شما شروع به ایجاد چیزی جدید - وب سایت هرگز ساخته نشده است قبل از. یک وب سایت که از stardust ایجاد می کنید.


صرف نظر از اینکه چه مقدار پولی را که می دهید یا تعداد بازدیدکنندگان شما زیاد است یا تعداد مشترکین که جمع می کنید، هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد که هیچ کس دیگری نمی تواند انجام دهد، اما شما می توانید ایجاد کنید. شما یک وب سایت که توسط شما ساخته شده است.


2) شما نیاز به دانستن HTML


در منHTML core (HTML Markup Language Hypertext Markup Language) یک راه برای اضافه کردن خواص به متن است. این یک راه برای گفتن مرورگر چگونه متن باید ظاهر شود. این کار با اضافه کردن تگ ها در متن انجام می شود. به عنوان مثال، با اضافه کردن تگ های <strong> در اطراف متن متن تیره می شود. در طول سالها HTML، تگ ها را برای خیلی بیشتر از فقط متن تکامل داده است. با برچسب های HTML شما می توانید جداول، فرم ها، تصاویر ایجاد کنید. همه چیزهایی که در یک صفحه وب مشاهده می کنید، توسط یک تگ HTML تعریف شده است.


این فراتر از محدوده این وبسایت است تا جزئیات HTML را وارد کند. خوشبختانه اینترنت پر از آموزش، مقالات و چگونگی آن است. وبسایت که بیشترین کمک را به من کرد، W3 Schools بود، زیرا آموزشهای خوب از مبتدی تا سطح متخصص را دارد. چندین آموزش را انجام دهید و به هیچ وجه شما صفحات وب HTML خود را با تصاویر، جداول و تاکید کتبی نخواهید نوشت.


علاوه بر انجام آموزش، شما همچنین باید یک کتاب دریافت کنید که یک نمای کلی از HTML را ارائه می دهد. چرا HTML ایجاد شد؟ چرا مهم است؟ چه موقع باید استفاده شود؟ یک کتاب به این سوالات عمومی پاسخ خواهد داد و همچنین یک مرور کلی از آنچه HTML می تواند انجام دهد را ارائه می دهد. شما لازم نیست همه چیز را درک کنید، شما فقط باید از آنچه HTML می تواند برای شما انجام دهد آگاه باشید. چند ماه طول می کشد که شما به یک لیست مرتب برای وب سایت خود نیاز دارید و اگرچه شما جزئیات را به یاد نمی آورید، به یاد داشته باشید که در مورد آن در یک کتاب بخوانید.


بنابراین یک کتاب عمومی در مورد HTML خریداری کنید. به سرعت از طریق آن خواندن، به طوری که HTML غرق در عمق مغز شما. کتاب های بی حد و حصر برای انتخاب وجود دارد، من معمولا مجموعه ای از کتاب های Dummies را انتخاب می کنم، زیرا آنها درک عمومی از موضوع جدید را ارائه می دهند. من هرگز یک کلاس HTML نیافتم - دانش HTML من با خواندن HTML برای Dummies آغاز شد.


هنگامی که مبانی HTML را می فهمید، پیدا کردن جزئیات آسان است. فقط یک جستجوی سریع با گوگل برای هر گونه سوال خاص در مورد HTML انجام دهید درک کلی از HTML به شما امکان می دهد که بدانید چه چیزی برای جستجو و تحقق زمانی که شما آن را پیدا کرده اند. برای مثال اگر شما نیاز به اضافه کردن یک جدول دارید، جستجو برای 'table html' انجام دهید و نمونه های بی شماری از جداول HTML را بیابید. با دانش اساسی از HTML شما قادر خواهید بود به سرعت نمونه هایی را اسکن کرده و آنچه را که نیاز دارید دور بریزید.


حتی پس از ساخت تمام جداول در این وبسایت، هر زمان که نیاز به ایجاد یک جدول جدید دارم، هنوز در گوگل برای صفحات HTML جستجو می کنم. من مثال را برداشتم، آن را در صفحه وب جدیدم قرار داده و سپس آن را برای نیازهای خاص خود ویرایش کنم. شما لازم نیست به یاد داشته باشید که چگونه از هر عنصر HTML استفاده کنید - فقط باید بدانید که به آن نیاز دارید و زمانی که آن را می بینید، آن را می شناسید.


3) شما نیاز به دانستن CSS


شما می توانید یک وبسایت را به این باور برسانید که CSS به معنای مسیح سوپر استار است. اما این کار اشتباه است. CSS برای Cascading Style Sheets است.


CSS تنها یک نقص دارد - منحنی یادگیری شیب دار. این بلافاصله بصری نیست. شما باید آن را مطالعه کنید و آن را درک کنید و تنها بعد آن را کلیک کنید. شما نمی توانید دوچرخه سواری کنید و سوار شوید، باید یاد بگیرید دوچرخه سواری کنید. شما وقتی 21 ساله میشوید آب آشامیدنی را شروع نکنید - شما باید یاد بگیرید که سلیقه را درک کنید. CSS طول می کشد برای یادگیری و قدردانی.


اما مثل تمام چیزهایی که نیاز به کمی تلاش در پیش است؛ زمان صرف شده برای پیشگیری از مشکلات اولیه ده برابر بارگیری می شود. آیا شما خوشحال نیستید که شما را برای اولین بار از آبجو زن و شوهر پشت دانشکده مدرسه پایین آورد؟ در ابتدا ساعت ها را درک کنید تا CSS را درک کنید و در عوض یک عمر وب سایت های بهتر دریافت خواهید کرد.


مزیت اصلی CSS این است که می توانید طرح بندی و نگاه وب سایت را از محتوای وب سایت جدا کنید. این کار شما را قادر می سازد با تغییر یک مقدار، به تغییر کل وب سایت تغییر دهید. به عنوان مثال، هنگامی که می خواهید اندازه فونت تمام متن پاراگراف را در وب سایت خود از اندازه 10 تا 11 تغییر دهید، همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید این است که مقدار اندازه را برای <p> در صفحه سبک تغییر دهید. تغییر این مقدار یک اندازه فونت را برای همه پاراگراف ها در وب سایت شما تغییر خواهد داد. بدیهی است که این بسیار ساده تر است پس رفتن به هر صفحه وب در سایت و تغییر اندازه فونت.


یکی دیگر از مزایای CSS (جدا کردن محتوا از طرح و نگاه) این است که تغییر در آینده آسان تر است. بدون CSS، بازگشت از تعطیلات 3 ماهه می تواند یک کابوس باشد. مرور از طریق محتوا همراه با HTML طرح می تواند پیچیده تر و سپس رمزگشایی حروف مقالات، پیچیده تر و سپس سال گذشته چراغ های درخت کریسمس. اما با استفاده از CSS، محتوا از طرح جدا می شود، تغییرات در وب سایت شما بسیار ساده تر است، حتی اگر تعطیلات کروز شما به طور ناگهانی به دلیل دزدان دریایی سومالی چندین سال طول بکشد.


بهترین روش برای آشنا شدن با CSS این است که چند آموزش را انجام دهید. مدارس W3 دارای آموزش های عالی است که شما را قادر می سازد با CSS بازی کنید. این آموزش ها شما را در CSS تغییر می دهد و به شما اجازه می دهد فورا اثرات را در یک صفحه وب ببینید. شما با استفاده از مثالهای زیر توانستید CSS را تجربه کنید.


قطعا CSS را مطالعه و درک کنید قبل از ساخت یک وب سایت. شما ممکن است کمی آن را نادیده بگیرید

در حالی که، اما وب سایت شما بزرگتر خواهد شد سخت تر خواهد بود که بدون آن زندگی می کنند. شما باید CSS را بدانید و هر چه زودتر بهتر شوید.


منبع: 4 چیزهایی که باید بدانید قبل از ساخت اولین وب سایت خود


4) Javascript / jQuery


این امر برای توسعه توابع وب تعاملی و متحرک ضروری است. شرکت طراحی وب در مانیل از Javascript یا jQuery استفاده می کند تا وب سایت خود را تعاملی سازد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی