آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا ارزش یادگیری HTML دارد؟

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

خوب، یادگیری همیشه چیز خوبی است، و اگر شما می خواهید یک برنامه نویس باشد، آن را حتی مهم تر است، بنابراین یادگیری HTML و CSS به شما کمی آسیب نمی زند. این کمک خواهد کرد که شما شروع به یادگیری نحوه انجام کارها، چگونگی حل مشکلات کمی و احتمالا اولین ناکامی های خود را پیدا کنید (CSS یاهو). و این یک منحنی یادگیری نرم و اجازه می دهد تا شما را به دیدن نتایج بسیار سریع است.


با این حال، توجه داشته باشید که هیچ کدام از آنها زبان برنامه نویسی نیستند، بنابراین آنها "شروع" یا "زبان اول" خود را در جهان برنامه نویسی نخواهند گذاشت.


بنابراین، کار بدی نیست، زیرا شما را به آرامی به دنیا معرفی می کند، اما فکر نکنید که این چیزی است که در مورد برنامه نویسی همه چیز وجود دارد و پس از آنکه "HTML را تسلط داده اید"، فقط نیاز دارید نحو "زبان های دیگر برنامه نویسی" را به عنوان یک توسعه دهنده یاد بگیرید.

اگر زبان شما به معنای زبان برنامه نویسی به زبان است، پس باید بدانید که HTML یک زبان نشانه گذاری است و CSS فقط برای ظاهر زبان نشانه گذاری است. هیچ کدام از آنها زبان برنامه نویسی نیستند.


اگر میخواهید زبان برنامه نویسی جلویی یاد بگیرند، پس تنها زبان شما جاوا اسکریپت است.


اگر میخواهید با برنامه نویسی سمت چپ یا سمت سرور بروید، گزینههای بسیاری مانند PHP، .Net، Python، Ruby و Node.JS وجود دارد (اساسا جاوا اسکریپت است که در قسمت back-end اجرا می شود).


برای برنامه نویسی نرم افزار دسکتاپ، زبان برنامه نویسی نیز مانند C، C ++، C #، Go، Haskell، Erlang و غیره وجود دارد.


بنابراین، ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید برنامه نویسی وب یا نرم افزار را انجام دهید. اگر وب، شما باید تصمیم بگیرید که آیا میخواهید به عقب پایان یا جلوی آن بپردازید. برای بازگشت به عقب، بهتر است با PHP شروع شود، زیرا در حال حاضر اکثر زبان ها در وب استفاده می شود. شما همچنین می توانید با پایتون شروع کنید زیرا آسان است که یاد بگیریم. یا شما می توانید با Node.JS شروع کنید اگر قبلا Javascript را می دانید.

من دیدگاه مخالف از پاسخ های دیگر را می بینم.

HTML و CSS در نحو بسیار غنی است که یک مشکل است. شما در حال یادگیری بسیاری از نحو، اما تعداد زیادی از مفاهیم بی نظیر است. این به تلاش برای یادگیری یک زبان خارجی است که دارای الفبای دیگری از زبان انگلیسی است، که مانع ضروری برای یادگیری زبان کامپیوتر اول است.

نحو HTML و CSS دقیق نیست. بدین معنی که شما می توانید یک بیت ناقص از HTML داشته باشید، اما اغلب آن را به طرز معقولی ارائه می دهد. این به معنای کنار آمدن با اشتباهات تلفظ و علامت گذاری در هنگام یادگیری یک زبان جدید انسانی است. تقریبا تمام زبان های کامپیوتری دیگر نیاز به سخت تر شدن دارند.

HTML و CSS بستگی به مرورگر / OS (سیستم عامل) دارد. بنابراین با برخی از مرورگرها، صفحه شما همانطور که فکر میکنید، ارائه نخواهد کرد. این مانند نیاز به ایجاد یک پیام است که توسط سخنرانان از لهجه های مختلف قابل درک است. به طور ناخوشایند آزار دهنده است و واقعا به شما تعلیم نمی دهد. اکثر زبان های کامپیوتری به سیستم عامل خیلی وابسته نیستند. اگر آنها هستند، بسیار جزئی هستند.

یک زبان رایج اولیه بهتر از قواعد سینتکس کمتری برخوردار است، اما در عین حال از مفاهیم برنامه نویسی ضروری نیز پشتیبانی خواهد کرد: اظهارات شرطی، حلقه ها، تعاریف تابع، متغیرها و غیره

نظرات  (۱)

ترجمه ی افتضاح

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی