آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا HTML بسیار مهم است؟

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

یادگیری HTML

HTML مخفف زبان نشانه گذاری Hyper Text است. این یک فرم زبان برنامه نویسی است که برای ایجاد صفحات وب در اینترنت قابل مشاهده است. بنابراین می توان گفت که این به خاطر HTML است که صفحات وب جالب هستند، اما اهمیت HTML اغلب به صورت تصادفی صورت می گیرد.


قبل از معرفی HTML، طراحی یک صفحه وب به دفترچه یادداشت و استفاده از تخیل شما محدود شد. همانطور که هیچ ویراستاران HTML وجود نداشت، توسعه دهندگان وب مجبور به یادگیری یک زبان برنامه نویسی با رفتن به مدرسه بودند، که روشی خسته کننده و طولانی بود. اولین ویرایشگر HTML Nexus بود که توسط تیم برنرز لی در Object C نوشته شده است. با این حال، در مقایسه با استانداردهای امروز برای HTML، Nexus به جای ابتدایی در نظر گرفته شده است.


با معرفی کد HTML، نیازی به تایپ HTML از ابتدا نبود. از آن زمان، بسیاری از ویراستاران HTML ظهور کرده اند و امروزه محبوب ترین آنها Front Page و Dreamweaver هستند. اگرچه این ویراستاران دارای مزایا و معایب خود هستند، اما آنها هر دو بسیار کارآمد هستند، زمانی که آن را به برنامه نویسی HTML می آید


چرا یادگیری HTML اهمیت دارد؟ اگر چه ویراستاران HTML باید کدگذاری لازم را انجام دهند، باید به یاد داشته باشید که آنها کامل نیستند و می توانند اشتباه کنند. این دلیل اصلی شما برای یادگیری HTML است. شما باید تنظیمات زمانی انجام دهید که ویراستاران HTML کد های غیر ضروری را وارد کرده و کد گذاری HTML خود را در صورت خرابی انجام دهند. گاهی اوقات، شما همچنین ممکن است شرایطی داشته باشید که ویرایشگر چیزی را که شما دنبالش نیست ارائه می دهد. هنگامی که این اتفاق می افتد، اگر بتوانید HTML را بدانید، می توانید برای رسیدن به راه حل های مورد نظر خود تلاش کنید.


اگر شما HTML را یاد نگیرید، باید با آنچه ویرایشگر به شما می دهد یا آنچه که HTML را می شناسد را پیدا کنید و آن را برای خدمات برنامه نویسی HTML خود بپردازید. بهترین کاری که باید انجام دهیم این است که یاد بگیریم که HTML، به طوری که شما می توانید صفحه وب کامل خود را برای خودتان ایجاد کنید، بدون اینکه دیگران را برای آن پرداخت کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی