آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

وب سایت حرفه ای چیست؟

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

در سال 2010، تفسیر من از یک وبسایت حرفه ای را درک کردم و در سال های مداخله ای این تفسیر را به طور قابل توجهی تکامل یافته بودم. من خدمات رقیب بالقوه، خدمات وب مانند رزومه (یا CV) یا نمایه حرفه ای یا به سادگی یک وب سایت شخصی را تحلیل کرده ام. علاوه بر این، من همیشه با استفاده از قابلیت های جدید یا ابزار برای وب سایت حرفه ای می آیم. و در اینجا مفهوم اصلی من یک وب سایت حرفه ای است.


یک وب سایت حرفه ای می تواند ترکیبی از "رزومه چند بعدی"، "وب سایت شخصی" و "هویت آنلاین" باشد. این می تواند یک رزومه چند بعدی در نظر گرفته شود، زیرا آن را با سازه های اصلی رزومه ساخته شده است و عناصر تعاملی را تنها با یک رابط وب در دسترس است. این می تواند یک وب سایت شخصی در نظر گرفته شود زیرا زمانی که اکثر افراد تصمیم به ساخت یک وب سایت می کنند، این کار را در یک زمینه حرفه ای انجام می دهند؛ آنها ممکن است به خدمات وب سایت شخصی مراجعه کنند و وب سایت خود را طراحی کنند اما به دلایل حرفه ای انجام می دهند. سرانجام یک وب سایت حرفه ای ممکن است "هویت آنلاین" در نظر گرفته شود زیرا می تواند به عنوان یک گره مرکزی برای فرد در سراسر اینترنت عمل کند. به عبارت دیگر، ممکن است فردی که می خواهد به عنوان اولین نتیجه جستجو در جستجوی Google ظاهر شود یا آن ممکن است مرجع اصلی آنها در رسانه های اجتماعی باشد. یکی دیگر از جنبه های مهم هویت آنلاین این است که وب سایت حرفه ای یک نام دامنه منحصر به فرد دارد که معمولا شامل نام و نام خانوادگی حرفه ای است.


بخش های یک وب سایت حرفه ای شامل مواردی از یک رزومه تک بعدی و موارد مرتبط با قابلیت گسترش اینترنت می باشد. این بخش ها به چهار دسته اساسی تقسیم می شوند:


تجارب، که نشان دهنده زمینه حرفه ای  اشتغال، آموزش و پرورش، و منافع - همان رزومه استاندارد (بخش تجربه)

ویژگی ها، که نشان دهنده ارائه و اعتبار یک مهارت (چیزی است که ما به عنوان "مدالها" اشاره می کنیم، مدرک های وبلاگ قبلی را برای یادگیری بیشتر مشاهده کنید). ویژگی ها ممکن است مهارت های IT، گواهینامه ها، جوایز و غیره را شامل شوند (بخش ویژگی ها را ببینید)

بدن کار، که نشان دهنده چیزی است که توسط یک فرد ایجاد شده است - مانند نشریات، نمونه کارها از وب سایت، گالری آثار هنری و غیره. وب سایت حرفه ای محیطی عالی برای به اشتراک گذاشتن نمونه های واقعی از قطعات کار است. (بخش بدن بخش را ببینید)

ارتباطات، که چیزی را نشان می دهد فردی می گوید - از طریق یک وبلاگ، رسانه های اجتماعی، یک ویدیو و غیره. به نظر می رسد که صدای این سناریو به طور فزاینده ای مهم است. (بخش ارتباطات را ببینید)

یک وب سایت حرفه ای متفاوت است از رزومه نه تنها با استفاده گسترده از بخش ها، بلکه همچنین در ارائه محتوا و قابلیت های ارتباطی غنی تر. یک نمونه از محتوای غنی تر ممکن است مقاله ای را که برای یک دوره در یک تجربه آموزشی تعریف شده است، به اشتراک بگذارد. یک مثال از ارتباط اضافه شده ممکن است اجازه دهد کسی به شما یک پیام در مورد یک تجربه اشتغال خاص ارسال کند.


برای اینکه یک وب سایت شخصی نیز باشد، یک وب سایت حرفه ای یک رویکرد "محور متمرکز" یک رزومه را با استفاده از قابلیت های سبک در وب سرویس های وب سایت شخصی پیدا می کند. به طور کلی، برای سفارشی سازی در مورد سبک و طرح بندی صفحات خاص یک وب سایت حرفه ای، امکان وجود دارد.


برای اینکه به عنوان یک «هویت آنلاین» موثر باشد، یک وب سایت حرفه ای باید به اندازه کافی جامع باشد تا همه محتوای حرفه ای مربوطه را پوشش دهد و همچنین قابلیت کنترل این مطلب را در اینترنت پیدا کند و آن را منتشر کند. چهار بخش ذکر شده در بالا عمق محتوا را با یک وب سایت حرفه ای توصیف می کند. برای کنترل نحوه به اشتراک گذاری محتوا در اینترنت، یک وب سایت حرفه ای با موتورهای جستجوگر قوی (بهینه سازی موتور جستجوگر) پایه گذاری شده است  کنترل فردی در مورد نحوه نمایش وب سایت خود در موتورهای جستجو نشان داده می شود. برای مثال، فرد میتواند کلمات کلیدی و توضیحی درباره وب سایت حرفه ای خود را تعریف کند. استفاده مناسب از مجموعه مهارت ها نیز می تواند برای تشخیص خود استفاده شود.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی