آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

هدف اصلی طراحی وب سایت چیست؟

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

انواع مختلف وب سایت ها اهداف متمایز بسته به اینکه کدام گروه هدف است. چند سایت برای فروش محصولات و وب سایت های مختلف به منظور ارائه اطلاعات عملی مجهز هستند، در حالی که دیگران فقط برای سرگرمی هستند. چگونه در مورد بخش هایی از انواع متمایز سایت هایی که خارج از آن هستند بررسی کنیم.

متأسفانه این اساسا وضعیت نیست. ترکیب وب سایت یکی از مهمترین قسمت های حضور آنلاین شماست. این به این معنی نیست که شما باید مبلغ بیش از حد پول نقد را برای بهترین طراحان سطح بپردازید، بلکه این که شما باید یک سبک از ترکیب وبسایت را که برای کسب و کار شما کار می کند، کشف کنید.


ما یک زن و شوهر از دلایل تشکیل ترکیب وب سایت برای انجام آنلاین را بسیار پایه ای تشکیل داده ایم تا بتوانیم همه را به اهمیت کار با یک سازمان معماری وب با محتوا تبدیل کنیم.


در اینجا، این چهار بخش عمده ای از طراحی وب سایت را بازی خواهند کرد


ناوبری و قابلیت استفاده

خدمات مشتری و اعتماد

رقابت

ثبات و هماهنگی

طراحی وب سایت چیزی نیست که شما باید به آرامی انجام دهید. مهم نیست که کسب و کار شما کوچک یا بزرگ است، هر شرکت نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارد. این سرمایه گذاری است که باید انجام دهید. یکی از بزرگترین مشکلات در بازاریابی اینترنتی امروز این است که صاحبان کسب و کار کوچک نمی دانند که اهمیت داشتن یک وب سایت با کیفیت حرفه ای ساخته شده است. عملکرد و ظاهر سایت شما می تواند باعث ایجاد یا شکست شما شود.

انواع مختلف وب سایت ها به اهداف مختلفی بستگی دارد که مخاطب مورد نظر چیست. برخی از وبسایتها به دنبال فروش محصولات هستند و وبسایتهای دیگر به دنبال ارائه اطلاعات عملی هستند، در حالی که دیگران صرفا برای سرگرمی هستند.


هدف وب سایت های سرگرمی


این وبسایت ها اطلاعات سرگرمی برای بازدیدکنندگان را نمایش می دهد. مجلات آنلاین، وب سایت های شایان توجه، اخبار مشهور، پوشش ورزشی، فیلم ها، هنر، وب سایت های خنده دار و غیره


هدف وب سایت های تجارت الکترونیک


هدف از وب سایت های تجارت الکترونیک فروش محصولات به کاربران است. وب سایت های موفق با دقت بهینه سازی شده اند تا درصد زیادی از خرید ها را به دست آورند

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی