آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

ویژگی طراحی وب سایت چیست؟

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

طراحی وب 

 10 ویژگی وب سایت کاربر پسند

بسیاری از کسب و کار ها اشتباه از غفلت قابلیت استفاده هستند. قابلیت استفاده برای هر وب سایت ضروری است و هرگز نباید نادیده گرفته شود. قابلیت استفاده خوب می تواند عملکرد وب سایت شما را بهبود بخشد و شانس موفقیت شما را افزایش دهد. همچنین می تواند فروش و درآمد کسب و کار شما را افزایش دهد.


برای وب سایت شما برای موفقیت، باید نه تنها خوب نگاه کنید، بلکه یک تجربه کاربری یکپارچه برای بازدیدکنندگان نیز ارائه می دهد. به همین دلیل است که قابلیت استفاده خوب مهم است. این وب سایت شما را از رقابت شما جدا خواهد کرد.


در طراحی وب، قابلیت استفاده وب سایت مناسب است که بازدیدکنندگان را برای یافتن اطلاعاتی که به سرعت و به آسانی نیاز دارند، آسان می کند.


راه های بسیاری برای بهبود قابلیت استفاده وب سایت شما وجود دارد. این مقاله نگاهی به 11 ویژگی اصلی یک وب سایت کاربر پسند می دهد. این توصیه های کاربردی ساده می تواند وب سایت شما را جذاب تر برای مشتریان و بهبود شانس خود را از موفقیت آنلاین.


در اینجا 12 ویژگی اصلی وب سایت کاربر پسند وجود دارد.


1. سازگاری موبایل

همانطور که بیشتر و بیشتر مردم از تلفن های همراه خود برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند، ایجاد یک وب سایت بهینه سازی تلفن همراه ضروری است.


اولین گام این است که چگونه وب سایت موجود در تلفن همراه خود را نشان دهید. برای پیدا کردن این می توانید از تستر تلفن همراه Google استفاده کنید. اگر وب سایت شما در حال حاضر در تلفن همراه قابل دسترسی نیست، می توانید با استفاده از سازندگان وب سایت تلفن همراه مبتنی بر وب، نسخه موبایل خود را به صورت رایگان ایجاد کنید.


وب سایت کاربر پسند - طراحی ریسپانسیو


2. دسترس برای همه کاربران

یک وبسایت دوستانه نیز باید برای همه، از جمله نابینایان، معلولین یا سالمندان، در دسترس باشد. این کاربران معمولا برای دسترسی به اینترنت از صفحه نمایشگر استفاده می کنند. دستورالعمل های دستیابی به وب سایت 508 روش های ساده طراحی وب را می توان اعمال نمود تا مطمئن شوید که وب سایت شما به راحتی می تواند به خوانندگان روی صفحه نمایش دسترسی پیدا کند و وب سایت شما را برای مخاطبان بزرگتر در دسترس قرار دهد.


وب سایت کاربرپسند - قابلیت دسترسی


3. نقشه معماری اطلاعاتی خوب

چگونه اطلاعات در وب سایت شما سازماندهی شده و ارائه شده است برای قابلیت استفاده خوب. با این حال، اغلب نادیده گرفته می شود. امروزه امروزه مهمتر شده است زیرا وب سایت ها طیف وسیعی از اطلاعات و منابع را برای جذب بازار هدف خود ارائه می دهند. بخش های وب و مقوله های وب سایت خود را با دقت برنامه ریزی کنید و اطلاعات را به گونه ای ارائه دهید تا کاربر بتواند آن را پیدا کند. همیشه از دیدگاه کاربران خود فکر کنید. این بسیار مهم است اگر شما مقدار زیادی از وب سایت شرکت خود را ارائه دهید.


4. محتوای متنوع و متنوع که برای اسکن آسان است

به طور متوسط ​​کاربران اینترنت از طریق محتوای یک صفحه وب به جای خواندن هر کلمه از بالا به پایین، از بین می روند. کاربران تمایل دارند به سرعت از قسمت های کلیدی صفحه اسکن کنند تا تعیین شود که آیا مربوط به نیازهای آنها است.


مهم این است که مطالب خود را با ذکر این مطالب فرمت کنید. استفاده صحیح از عنوان ها، زیر عنوان ها، پاراگراف ها، گلوله ها یا لیست ها کمک می کند تا متن را شکسته و خواننده را برای اسکن آسان کند.


وب سایت کاربر دوستانه - قالب بندی خوب


5. بار بار سریع

هیچ چیزی برای بازدیدکنندگان وب سایت مزاحم نیست، بلکه یک وب سایت طولانی برای بارگیری است. در واقع، سرعت آهسته یکی از دلایل اصلی این است که بازدید کنندگان وب سایت را ترک می کنند. اطمینان از اینکه وب سایت شما در عرض 4 تا 6 ثانیه بارگیری می شود، برای کاربردهی خوب مهم است. همچنین بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تاثیر می گذارد.


شما می توانید از ابزار رایگان مانند Pingdom برای تست سرعت وب سایت خود استفاده کنید و پیشنهادات خود را در مورد آنچه شما می توانید برای بهبود سرعت خود انجام دهید.


من پلاگین ها و ویجت های وب سایت شخص ثالث را از جمله ردیابی وب سایت، رسانه های اجتماعی، یکی از رایج ترین عوامل که بر سرعت وب سایت تاثیر می گذارد، پیدا کردم. سعی کنید استفاده از آنها را محدود کنید و فقط از آنهایی که کاملا ضروری هستند استفاده کنید.


همچنین یکی از دلایل اصلی بازدیدکنندگان سایت شما است. انتظارات مشتری در سال های اخیر به طور قابل توجهی تغییر کرده است. یک مشتری معمولی فقط چند ثانیه برای بارگذاری صفحه خود منتظر خواهد ماند، پس بعد از آن احتمالا به سایت رقیب هدایت نخواهد شد و هرگز برای بازبینی مجدد به آنجا سفر نخواهید کرد.


وب سایت کاربرپسند - سرعت


6. سازگاری مرورگر

سازگاری مرورگر را می توان به راحتی نادیده گرفت. حتی وب سایت های برخی از شرکت های معتبر از این مشکل به دلیل غفلت رنج می برند. این برای نام تجاری بد است و دارای تاثیر منفی در قابلیت استفاده وب سایت است.


اگر چه مرورگرهای مدرن تکامل یافته و کارآمدتر شده اند، اما در مواردی که وبسایت توسط مرورگرهای مختلف تفسیر شده، هنوز برابری وجود دارد. مهم است که اطمینان حاصل شود که وبسایت شما به نظر می رسد و همیشه در مرورگرهای بزرگ مانند Chrome، Internet Explorer، Firefox، Safari و Opera به طور پیوسته رفتار می کند. چیزهای ساده مانند این یک وب سایت حرفه ای طراحی شده را جدا از بقیه قرار می دهد.


7. ناوبری موثر

ناوبری خوب یکی از جنبه های مهم استفاده از وب سایت است. منوهای ساده HTML یا جاوا اسکریپت تمایل دارند بهترین کارها را انجام دهند و در تمام مرورگرها و سیستم عاملها سازگار باشند.

ویژگی جستجو خوب
راه های متعدد برای کشف محتوا، به عنوان مثال بالا 10، بیشترین نرخ، محبوب ترین و غیره
سفارشی 404 صفحه
پیوند داخلی خوب
سربرگ و پاورقی قابل اطمینان
8. پردازش خطای خوب
دست زدن به خطای خوب و توصیف پیام های روی صفحه نمایش برای استفاده بسیار مفید است. با این حال اغلب نادیده گرفته می شود. مدیریت اشتباهات در سطح کد کامل، تضمین می کند که وب سایت قوی و بدون اشکال است. نمایش پیغام خطای راست باعث بهبود تجربه کاربر و قابلیت استفاده کلی می شود.

9. طرح رنگ متناسب
کنتراست درست بین پس زمینه وب سایت و محتوای یکی از اساسی ترین و مهم ترین اصول طراحی وب است که هرگز نباید نادیده گرفته شود. کنتراست بین پس زمینه و متن به عنوان مثال متن سیاه در یک زمینه سفید باعث می شود محتوای شما قابل خواندن و خواندن آسان باشد. از سوی دیگر، عدم کنتراست باعث می شود که بازدیدکنندگان مطالب شما را بخوانند.

وب سایت کاربرپسند - کنتراست رنگ

10. فرم های قابل استفاده
فرم ها یک عنصر بسیار مهم در وب سایت های کسب و کار هستند. آنها به کاربران اجازه می دهند تا با سایت ارتباط برقرار کنند. فرم ها نیز برای تولید منحصر به فرد برای یک کسب و کار بسیار مفید هستند.

برای به دست آوردن بیشتر از سایت خود، مهم است که اطمینان حاصل کنید که اشکال آسان برای استفاده و برای همه قابل دسترسی است.

وب سایت کاربرپسند - فرم های قابل استفاده

در اینجا چند نکته وجود دارد:

استفاده از برچسب های صحیح برای تمام زمینه ها
اصول طراحی فرم خوب را دنبال کنید
سعی کنید حداقل تعداد فیلدها را حداقل نگه دارید
راهنمایی ها و پیشنهادات را ارائه دهید
نمایش پیام بر روی صفحه در تکمیل
از اعتبار صحیح استفاده کنید
نتیجه
استفاده از وب سایت نقش مهمی در موفقیت یک وب سایت دارد. قابلیت استفاده خوب کمک می کند تا یک تجربه بدون درز برای بازدیدکنندگان فراهم کند و شانس موفقیت شما را بهبود بخشد. این یکی از عواملی است که وبسایت حرفه ای طراحی شده را از بقیه جدا می کند. با توجه به بالا 10 مشخصه قابلیت استفاده است که هر وب سایت باید نمایش دهد. این می تواند به ایجاد وب سایت شما کمک کند

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی