آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

وب سایت کسب و کار چیست؟

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

مراحل کلیدی برای ساخت نخستین وب سایت کسب و کار کوچک شما


یک وب سایت برای کارآفرینان، کسب و کارهای کوچک، کسب و کارهای مبتنی بر خانه و هر کسی که محصولات یا خدمات را به فروش می رساند ضروری است. صرف نظر از روش های بازاریابی دیگر خود، مشتریان بالقوه را قادر می سازد تا از طریق جستجوی Google یا از طریق جستجوی گوگل یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما پس از دیدن مواد بازاریابی دیگر خود، کلید ایجاد و توسعه مشتریان جدید باشند.


اگر شما در حال فروش خدمات یا محصولات آنلاین هستید، داشتن یک وب سایت واضح است. اما حتی اگر شما چیزی به طور مستقیم در اینترنت به فروش نرسانید، این وبسایت می تواند به عنوان یک پسوند کارت کسب و کار شما با اطلاعات مربوط به شما، کسب و کار شما و خدمات ارائه شده در خدمت شما باشد. مهمتر از همه، وب سایت شما باید پس زمینه، تجربه و سایر مدارک خود را به شما معرفی کند تا به شما اعتبار بدهد و اعتماد مشتریان بالقوه را در تصمیم گیری درباره اینکه آیا با شما مقابله کند یا خیر.

ایجاد وب سایت برای کسب و کار کوچک شما می تواند ساده تر از شما فکر می کنید. شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید، اگر به این خاطر تمایل دارید یا نیاز دارید هزینه های پایین را بپردازید، می توانید یک دوست را برای کمک دریافت کنید، یا می توانید یک توسعه دهنده وب را برای انجام این کار با هزینه کم هزینه انجام دهید، اگر از نرم افزار مدیریت موجود برای جایگزین کردن داشتن یک وب سایت سفارشی برای شما ایجاد شده است این که آیا شما خودتان آن را انجام می دهید یا کسی را استخدام می کنید که این کار را برای شما انجام دهد، اگر این مراحل را درک کنید، بخش مهمی از این روند برای ایجاد وب سایت کسب و کار کوچک شما، ساده تر خواهد شد.


1. هدف را برای وب سایت خود تعیین کنید


اولین قدم این است که تصمیم بگیرید که وبسایت شما برای شما چه کاری انجام دهد. ممکن است نسبتا ایستا باشد (به عنوان مثال، محتوای جدید اضافه نشده به صورت دوره ای) و به سادگی اطلاعات بیشتری را برای مشتریان بالقوه در مورد خدمات و اعتبار های شما ارائه می دهد، اگر آنها می خواهند شما را آنلاین ببینند. یا ممکن است بخواهید از آن برای اطلاعات مربوط به شرکت خود استفاده کنید و مقالات یا اطلاعاتی را که برای ارائه اطلاعات مفید به مشتریان و مشتریان بالقوه ارسال کرده اید، ارائه دهید. شما حتی ممکن است انتخاب کنید که یک وبلاگ برای علاقه و جذب مشتریان بالقوه به عنوان بخشی از استراتژی کلی اجتماعی خود داشته باشید. البته، شما همچنین می خواهید به فروش محصولات و خدمات به طور مستقیم آنلاین.


دانستن آنچه که شما در حال انجام در وب سایت خود هستید، اولین گام مهم است، زیرا شما را راهنمایی می کند که چگونه آن را توسعه می دهد. به یاد داشته باشید، این یک چیز استاتیک نیست و حتی اگر شما بدون فروش آنلاین شروع به کار کنید، به عنوان مثال، می توان آن را نسبتا آسان اضافه کرد که در تاریخ بعد. آیا شما در ابتدا یک وبلاگ بنویسید یا نه، باید در نظر داشته باشید که شما در نهایت از وبسایت خود استفاده خواهید کرد. در بعضی موارد ممکن است تصمیم بگیرید که وبلاگ یک راه خوب برای ایجاد علاقه و جذب بازدیدها خواهد بود و سپس خدمات یا محصول شرکت شما را مشاهده خواهید کرد. این نیز یک اتصال عالی به سایر تکنیک های رسانه های اجتماعی شما است.


2. نرم افزار مدیریت محتوای وب خود را انتخاب کنید


بر اساس آنچه شما می خواهید با وب سایت خود انجام دهید، در نرم افزار چند گزینه دارید. بسیاری از آنها حتی رایگان هستند (منبع باز) با حداقل هزینه برای افزودنی های مختلف. احتمالا از تعداد وب سایت هایی که بازدید می کنید استفاده می کنید از یکی از این راه حل ها، سهام و یا سفارشی استفاده کنید.


تجارت الکترونیک


اگر هدف اصلی شما تجارت الکترونیک، به ویژه برای محصولات باشد، باید نرم افزارهایی را که مخصوصا برای تجارت الکترونیک طراحی شده اند، انتخاب کنید. با این حال، اگر تجارت الکترونیک تنها بخش کوچکی از هدف وب سایت شما باشد، می توانید افزونه های رایگان یا کم هزینه ای را که با محبوب ترین نرم افزار مدیریت محتوا که در زیر در مورد جوملا مطرح می شود، دریافت کنید! و وردپرس برای مثال از برنامه تجارت الکترونیکی رایگان، از راه حل های زیر بازدید کنید: VirtueMart Magento osCommerce OpenCart


جوملا!


جوملا! نرم افزار مدیریت محتوا رایگان است که به شما مقدار زیادی انعطاف پذیری می دهد. با این حال، همانطور که با تمام نرم افزار های مشابه، وب سایت شما در ساختار آن محدود شده است. در حالی که به یک توسعهدهنده وب خالص، این محدودیتی است که آنها ممکن است دوست نداشته باشند، قالبهایی که برای جوملا موجود است که ظاهر و عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار می دهد گسترده است و احتمالا شما آن را برآورده می کنید که نیازهای شما را برآورده می کند. برای نمونه های زنده وب سایت های جوملا، از نمایشگاه انجمن خود بازدید کنید.


علاوه بر قالب ها، هزاران افزودنی وجود دارد که برای وب سایت شما هیچ برنامه ای برای برنامه نویسی و تلاش بسیار کمی فراهم می کند. در حالی که بسیاری از آنها آزاد هستند، بعضی از آنها بهتر از 20 تا 200 دلار هزینه خواهند داشت. در برخی موارد نسخه رایگان دارای ویژگی های بسیاری به عنوان نسخه پرداخت شده نیست، بنابراین مطمئن شوید که ویژگی های موجود را به دقت بررسی کنید. اگر میخواهید افزودنیها را مرور کنید، از دایرکتوری افزونههای جوملا بازدید کنید.


به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا، ایده جوملا این است که از نیاز به کد کردن یک وب سایت از ابتدا جلوگیری کنید. این همچنین تغییرات بسیار آسان و به روز رسانی را به پیش می برد، حتی شما می توانید خودتان را انجام دهید، با کمی کمک به موقع از یک توسعه دهنده وب. در حالی که امکان دارد و نسبتا آسان به نصب و راه اندازی جوملا خودتان، زمان زیادی صرف خواهد کرد، به خصوص اگر این اولین بار است که شما آن را انجام داده اید.

وردپرس


همانند جوملا، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا آسان برای استفاده است. همچنین با استفاده از قالب ها به نظر می رسد و افزودنی های مختلف به شما ارائه قابلیت های اضافی. یک تفاوت کلیدی با وردپرس این است که طراحی اصلی آن به عنوان یک وبلاگ است. در حالی که شما می توانید آن را مانند جوملا با استفاده از صفحات وب منظم استفاده کنید، صفحه اصلی اصلی آن یا حتی یک صفحه خاصی که انتخاب می کنید می تواند به عنوان یک وبلاگ آسان برای استفاده با تمام ویژگی های معمولی که در آن ها ممکن است امروز بخوانید را تنظیم کنید.


شما همچنین می توانید پلاگین های بسیاری برای وردپرس اضافه کنید که قابلیت های جومینا را اضافه کنید، همانند جوملا. این شامل تجارت الکترونیک، رسانه های اجتماعی، گالری عکس، عضویت، پادکست ها، فیلم ها، خبرنامه ها و خیلی بیشتر است. شما می توانید بسیاری از پلاگین های وردپرس را در دایرکتوری پلاگین خود فهرست و یا جستجوی گوگل برای توابع شما می خواهید. شما احتمالا از آنچه موجود است شگفت زده خواهید شد.


همانند جوملا، ممکن است بخواهید یک توسعه دهنده وب را استخدام کنید تا حداقل برای شما تنظیم اولیه را انجام دهید.


3. یک میزبان وب را انتخاب کنید


هنگامی که شما بر روی نرم افزار خود تصمیم گرفتید، باید یک میزبان وب را انتخاب کنید، محل از راه دور که وب سایت شما و نرم افزار مربوطه برگزار می شود و به بازدیدکنندگان ارائه می شود. انتخاب شما از میزبان وب سایت به طور جزئی بر روی نرم افزار شما انتخاب می شود، بلکه بر سرعت و تعداد بازدیدهای که شما انتظار دارید دریافت کنید. با برخی از شرکت ها، می توانید سرویس های میزبانی وب ارزان تر اما کمتر قدرتمند را شروع کنید و در صورت لزوم می توانید به سرور اختصاصی سریع تر و قدرتمند تر اقدام کنید. این گزینه چیزی است که باید هنگام انتخاب میزبان در نظر بگیرید، حتی اگر با گزینه ارزان تر شروع کنید.


توجه دیگر، به ویژه اگر شما خودتان وب سایت خود را راه اندازی کنید، این است که آیا میزبان شما برای نصب خودکار نرم افزار مدیریت محتوا انتخاب شده شما را فراهم می کند. بسیاری از خدمات میزبانی محبوب شما را قادر می سازد تا با کلیک یک دکمه این کار را انجام دهید. و در بیشتر موارد شما می توانید یک میزبان مشابه را از بیش از یک وب سایت استفاده کنید. اگر این کار را به خودتان انجام دهید، خدمات پشتیبانی میزبان باید توجه زیادی به آنها شود. در حالی که تعداد کمی از آنها، از نرم افزار پشتیبانی می کنند، برنامه های میزبانی وب و مسائل مربوطه می تواند پیچیده باشد.


4. یک قالب و پلاگین برای وب سایت خود را انتخاب کنید


هنگامی که نرم افزار خود را انتخاب کرده اید و بر میزبان تصمیم گرفته اید، باید از ویژگی های دیگر فکر کنید. اولین نمونه قالب است. با بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا، و مخصوصا با جوملا و وردپرس، شما می توانید از صدها یا حتی هزاران قالب مختلف که وب سایت شما نگاه و احساس شما را می خواهید را انتخاب کنید. برخی از قالب ها نسبتا عمومی هستند در حالی که دیگران به نوع خاصی از محصول یا خدمات (با گرافیک پس زمینه و سایر عناصر بصری که محصول و یا خدمات را بازتاب می دهند) مضمون هستند یا دارای ویژگی های ساخته شده اند که ممکن است برای شما جذاب باشد.


به عنوان مثال، اگر شما یک عامل املاک و مستغلات هستید، شما یک الگو برای فروش املاک و مستغلات را دنبال خواهید کرد. این شامل یک قالب است که ممکن است پس زمینه و ویژگی های مربوطه داشته باشد که شما را قادر به نمایش لیست خود می کند. این که آیا شما یک مشاور، سگ گریمر یا قایقرانی هستید، باید قادر به یافتن یک الگو باشید که نیازهای شما را برآورده کند.


در حالی که قالب های رایگان به راحتی در دسترس هستند، نگران نباشید مقدار کمی برای یک قالب حق بیمه ای که بیشتر با نیازهای شما منطبق است صرف کنید. در بعضی موارد، شما می توانید یک قالب را به اندازه 25 دلار دریافت کنید یا ممکن است لازم باشد برای پیوستن به «قالب قالب» برای 65 دلار یا بیشتر اقدام کنید. صرف نظر از این، یک روش ارزان برای دریافت یک قالب عالی است. برای ایده آنچه در دسترس است، به سایتهای زیر مراجعه کنید. برای بیشتر، جستجو برای "قالب های جوملا" یا "تم های وردپرس" قالب وردپرس رایگان قالب دایرکتوری جوملا (ارائه دهندگان قالب).


فراتر از قالب ها، ممکن است نیاز به افزودنی های اضافی برای ارائه قابلیت های وب سایت خود داشته باشید که باعث راحتی استفاده می شود. مانند قالب ها، بسیاری از موارد آزاد وجود دارد، اما گاهی اوقات آنهایی که پرداخت می کنید بسیار بهتر هستند و همچنین کاملا منطقی هستند. شما می توانید به هر دو سایت جوملا و وردپرس بروید و مرتب سازی از طریق تمام افزونه پلاگین که در دسترس هستند. به یاد داشته باشید که برخی از نسخه های پرداخت شده در سایت های آنها ذکر شده است. این بسیار مفید است برای بازدید از جوملا ببینید چه چیزی در دسترس است از آنجا که آنها یک سیستم بسیار خوب طبقه بندی. حتی اگر با WordPress بروید، حداقل می توانید نوعی از قابلیت های موجود را مشاهده کنید و برای چیزی مشابه برای WordPress جستجو کنید.


این که آیا می خواهید یک تجارت الکترونیک آسان را اضافه کنید، دکمه های به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی، فیلم ها را بسازید، پادکست را شروع کنید، افراد را برای ثبت نام برای دریافت مواد یا دریافت رایگان، ایجاد مجموعه ای از عکس های خود، و حتی نظرسنجی ها، نظرسنجی ها، یا یک خبرنامه، فقط در مورد هر چیزی که می توانید فکر کنید به عنوان یک افزودنی در دسترس است.


5. سازماندهی وب سایت شما


در این مرحله، شما نیاز دارید شروع به فکر کردن درباره اینکه وبسایت شما چگونه شبیه خواهد شد و چگونه از آن استفاده می شود. این شامل آرم و سایر تصاویر شماست، انتخاب منو شما

نظرات  (۱)

کانال باحال تلگرام
https://t.me/pack20400/1

سایت باحال
www.musicgelyan.com

با تشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی