آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

بهترین ابزار برای توسعه وب چیست؟

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 ابزار ضروری برای وب سایت توسعه وب

ابزارهای توسعه وب تنها در چند سال گذشته راه زیادی را طی کرده اند. با تشکر از این پیشرفت، ما می توانیم قدرت کتابخانه های بسیار مورد آزمایش را به منظور بهبود گردش کار ما و بهره گیری از فرصت های بیشتر در هنگام طراحی ریسپانسیو بهره مند شوند. نه تنها این، ما می توانیم همه چیز را با هم به همراه سیستم های کنترل نسخه های در حال توسعه هموار کنیم. از افزودنیهای افزونه و پلاگین های مرورگر، به پردازنده هایی که کد شما را ساده تر می کنند، هیچ فرصتی برای ایجاد برنامه های کاربردی وب عالی وجود نداشته است.


اما با افزایش تعداد ابزارهای وب که روزانه تقریبا روزانه افزایش پیدا می کنند، پیدا کردن بهترین نرم افزار برای انجام کار می تواند گاهی اوقات احساس غم انگیز باشد. برای کمک به شما، ما یک لیست از ابزارهای ضروری برای توسعه وب را ایجاد کرده ایم تا شروع به کار کنید. اگر علاقه مند به پیدا کردن یک مورد خاص هستید، فقط آن را از لیست زیر انتخاب کنید.


متن عالی

ابزارهای توسعهدهنده Chrome

jQuery

GitHub

بوت استرپ توییتر

1. متن بلند

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: یک ویرایشگر کد اول، یکی که دارای یک رابط کاربری خوب طراحی شده، فوق العاده کارآمد و فوق العاده سریع است. چندین نفر هستند که این کار را خوب انجام می دهند، اما مسلما بهترین (و محبوب ترین) Text Sublime است.


به طرز محسوسی توسط یک تیم تک نفره توسعه داده می شود، راز موفقیت Sublime نهفته در آرایه وسیعی از میانبرهای صفحه کلید برنامه است  مانند توانایی انجام همزمان ویرایش (ایجاد تغییرات تعاملی همانند چندین منطقه انتخاب شده) و همچنین ناوبری سریع فایل ها، نمادها و خطوط. و هنگامی که شما هشت ساعت با ویرایشگر خود را هر روز صرف، آن ثمره چند ثانیه صرفه جویی برای هر روند واقعا اضافه کردن ...


تلاش برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب اینجا را کلیک کنید تا درس آزاد 7 روزه وب خود را بیابید


2. ابزارهای توسعه دهنده Chrome

آیا نمیتوانید بزرگ باشید اگر شما می توانید HTML و CSS خود را در زمان واقعی ویرایش کنید یا جاوا اسکریپت خود را اکسپلورر تمام کنید در حالی که یک تجزیه و تحلیل عملکرد کامل وب سایت خود را مشاهده می کنید؟


ابزارهای ساخته شده در  Chrome Developer Tools به شما این امکان را می دهد. به همراه و در دسترس در هر دو کروم و سافاری، آنها اجازه می دهد توسعه دهندگان دسترسی به داخل برنامه های کاربردی وب خود را. در بالای این، یک پالت ابزار شبکه می تواند به شما کمک کند جریان های بارگذاری خود را بهینه سازی کنید، در حالی که یک جدول زمانی به شما درک عمیق تر از آنچه مرورگر در هر لحظه ای می دهد، می دهد.


گوگل هر شش هفته یک بار به روز رسانی می کند پس از بررسی وب سایت خود و همچنین کانال Google Developers YouTube برای حفظ مهارت های خود به روز باشید.


یک توسعه دهنده وب با استفاده از Text Sublime


3. jQuery

جاوا اسکریپت از سوی توسعه دهندگان به عنوان یک زبان ضروری از قبل شناخته شده است، اگر چه بدون مشکالت آن وجود دارد: ناهماهنگی های مرورگر، تقریبا پیچیده و غیر قابل دسترسی بودن آن، به این معنی است که عملکرد اغلب رنج می برد.


این تا سال 2006 بود که جی کوئری یک کتابخانه جاوا اسکریپت سریع، کوچک و کراس پلت فرم با هدف ساده سازی فرایند front-end  در صحنه ظاهر شد. با انتزاع بسیاری از قابلیت ها معمولا برای توسعه دهندگان به خودی خود حل می شود، جی کوئری زمینه های بیشتری برای ایجاد انیمیشن ها، اضافه کردن افزونه ها یا حتی فقط مرور اسناد فراهم می کند.


و این به وضوح موفق است  جی کوئری تاکنون محبوبترین کتابخانه جاوا اسکریپت موجود در سال 2015 بوده و نصب آن در 65٪ از 10 میلیون سایت اینترنتی با بالاترین قاچاق در وب است.


4. GitHub

این بدترین کابوس هر توسعه دهنده است  شما در حال کار بر روی یک ویژگی جدید پروژه هستید و شما پیچیده می شوید. سیستم های کنترل نسخه (VCS) و به طور خاص، GitHub را وارد کنید.


با تکمیل پروژه خود را با سرویس، شما می توانید هر گونه تغییرات شما ساخته شده و یا حتی بازگشت به حالت قبلی خود (اشتباه اشتباه چیزی از گذشته). سرویس میزبانی مخزن همچنین دارای یک منبع توسعه یافته با منبع باز با منبع باز (همکاری بین تیم ها به آسانی به عنوان پای) و همچنین ارائه چندین جزء دیگر مانند ردیابی اشکال، درخواست ویژگی، مدیریت وظایف و ویکی برای هر پروژه است.


بسیاری از کارفرمایان به دنبال مهارت های خوب Git honed می گردند، بنابراین زمان مناسب برای ثبت نام  به علاوه این یک راه عالی برای درگیر شدن و آموختن با بهترین آرایه ای از پروژه های منبع باز برای کار کردن است.


5. توییتر بوت استرپ

خسته از تایپ کردن در یک ظاهر مشابه برای یک ظرف؟ در مورد دکمه ای که نگهداری می کند، چگونه است؟ هنگامی که شما شروع به ایجاد برنامه های کاربردی جلویی به طور منظم، شما شروع به توجه به همان الگوهای در حال ظهور.


چارچوب UI تلاش برای حل این مشکلات با انتزاع عناصر رایج در ماژول های قابل استفاده مجدد است - به این معنی که توسعه دهندگان می توانند عناصر برنامه های جدید را با سرعت و سهولت مرتب کنند.


بیشترین استفاده از این چارچوب ها Bootstrap است، یک بسته جامع UI که توسط تیم توییتر طراحی شده است. با استفاده از ابزارهایی برای عادی کردن شیوه نامه ها، ایجاد اشیاء مدال، اضافه کردن افزونه های جاوا اسکریپت و بسیاری از ویژگی های دیگر، Bootstrap می تواند به طور چشمگیری کاهش میزان کد (و زمان) مورد نیاز برای ساختن پروژه خود.


یک توسعه دهنده پسوند به کد نگاه کنید


6. Angular.js

HTML معمولا سنگ بنای هر جعبه ابزار پیشرفته توسعه دهنده است، اما بسیاری از آنها تصور می کنند که یک نقص جدی هستند: طراحی آن برای مدیریت دیدگاه های پویا نیست.


این جایی است که AngularJS، یک چارچوب وب برنامه منبع باز می آید. طراحی شده توسط گوگل، AngularJS به شما اجازه می دهد که نحوی HTML HTML خود را گسترش دهید و در نتیجه یک محیط بی نظیر، قابل خواندن و سریع را توسعه دهید که در غیر این صورت با آن ساخته نشد HTML به تنهایی


این پروژه بدون منتقدانش نیست: بعضی از اینها احساس می کنند که این نوع اتصال داده ها برای یک کد کثیف و غیر جدا شده انجام می شود، اما هنوز هم فکر می کنیم که این مهارت ارزشمند است که بتواند در جعبه جلویی شما داشته باشد.


7. Sass

ابزارهای وب Dev، که زمان را ذخیره می کنند، بهترین دوست شما هستند و یکی از اولین چیزهایی که در مورد کد یاد می گیرید این است که باید خشک شود ("خودتان را تکرار نکنید"). دومین چیزی که احتمالا شما را یاد میگیرد این است که CSS معمولا خیلی خشک نیست.


دنیای پیش پردازنده CSS را وارد کنید، یک ابزار است که به شما کمک می کند که کد قابل نگهداری، آینده ساز را بنویسید، در حالی که کاهش مقدار CSS شما را مجبور به نوشتن (نگه داشتن آن خشک).


شاید محبوبترین آنها، Sass، یک پروژه منبع باز 8 ساله است که تقریبا ژنرال پیش پردازشگر CSS مدرن را تعریف کرده است. اگرچه در حقیقت ابتدا با درک ابتدایی، ترکیبی از متغیرها، پشته ها و mixins های ساس CSS ساده را در هنگام کامپایل ارائه می کند، به این معنی که سبک های شما بیشتر قابل خواندن و (مهم تر) DRY است.


توسعه دهنده یک ابزار توسعه وب جدید را یاد میگیرد


نتیجه

اگر ایده یادگیری این ابزار ظاهری و قرار دادن در یک سفر 7 ماهه برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب برای شما جذاب باشد، من واقعا توصیه می کنم که در کلاس تجاری جدید Full-Stack Web CareerFoundry که در ماه مه سال 2019 راه اندازی می شود، نگاه کنید. این طراحی شده است تا شما را قبل از شروع به آموزش مهارت های بسیار پیشرفته ای در توسعه جاوااسکریپت از ابتدا به فناوری های اصلی بپردازد. شما با دو توسعه دهنده با تجربه برای راهنمایی و آموزش آنلاین متصل خواهید شد و یک تضمین شغلی وجود دارد: اگر در مدت 6 ماه از فارغ التحصیلی به عنوان یک توسعه دهنده وب کار نکردید، پول خود را به دست می آورید. امروز برای پیدا کردن بیشتر به یک مشاور حرفه ای تماس بگیرید و به اولین گروه کامل ما ملحق شوید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی