آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه می توانم یک طراح وب موفق باشم؟

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

1- ایجاد مهارت های ارتباطی موثر ارتباط موثر یکی از مهارت های مورد استفاده است که ممکن است در هر زمینه ای ایجاد یا شکست دهد؛ با این حال این امر به ویژه در سبک اینترنت به گونه ای است که آیا شما با یک خریدار، کارگردان یا توسعه دهنده ارتباط برقرار می کنید. ارتباطات موفقیت یک پروژه را تعیین می کند. این کاملا امکان پذیر است که روح هنری به نظر نمی رسد به صورت شهودی در طبیعت چابکی باشد. اما، هنگامی که آن را شامل ارائه خود و بازاریابی کار خود، نیاز به جسارت و روشن در ارتباط خود را با خریدار.

شما می خواهید قادر به گفتن اطلاعات هوشمندانه در مورد انتخاب سبک خود باشید  چرا آنها را انتخاب کرده اید و به همین دلیل سبک خاص خود را جایگزین مناسب برای کسب و کار خود کنید. همچنین، بسیاری از اختلافات کوچک را می توان حل کرد به سادگی اگر شما در اقدامات شما معقول است. بنابراین، ارتباط برقرار کردن و ارتباط خوب، به طوری که برای زنده ماندن و دستیابی به موفقیت.


2- قادر به فروش خود باشید. این یک دنیای کوچک در عصر تکنولوژی مدرن ما است و از دیدگاه طراح اینترنتی نیز این یک جنگل است. طراحان خالص با رقابت سختی مواجه می شوند که می تواند در طول طوفان طلا کالیفرنیا با معدنچیان طلا مقایسه شود. با این حال، مناسب ترین و بهترین آماده می تواند زنده بماند. بنابراین برای ایجاد خود و کسب و کار خود را به ایستادگی کردن در رقابت، شما می خواهید برای نشان دادن درک روشن از چه کسی شما و آنچه مهارت های خود را مستلزم. طراحان به طور معمول یک محدوده ی اندازه ی مربع هستند و گاهی اوقات در طبیعت فروتن می شوند.

با این حال، هنگامی که برخی از موفقیت های خود را از طریق مهارت های خود به دست آورید، حق خود را برای آرنج رقابت و حضور خود را به دست آورید. راه های متعددی برای ارتقاء کسب و کار شما، از جمله دهان، رسانه های اجتماعی و به سادگی ارائه کارت های کسب و کار شما وجود دارد. شما به زودی کشف کنید که یک یا ترکیبی برای مدل کسب و کار خاص شما بهتر است. آخرین چیزی که می خواهید انجام دهید این است که در صندلی مورد علاقه خود قرار دهید و صبر کنید تا مشتریان شما را پیدا کنند. این عذاب وجدان برای هر کسب و کار جدید است.

3

قبل از اینکه سبک خود را تنظیم کنید، تنظیم کنید در حالی که رویکرد چندین طراح، "انتظار برای الهام گرفتن" را کاملا زاویه می گذارد، اما واقعیت این است که به سادگی کمی کمی پیش می آید که این الهام را به سرعت فراخوانی کند. به همین ترتیب، پیش از ورود به شبکه با روش پیشنهادی، لازم است قبل از رفتن به شبکه، تنظیم و تجزیه و تحلیل صورت گیرد. آینده ای که قرار است به سه بخش تقسیم شود:

تحقیق در مورد شرکت مشتری

از خریداران خواسته می شود آنچه را که از شبکه خواسته و انتظار می رود

فکر کردن به آنچه که رقبا انجام می دهند و بنابراین روند تجاری متصل است

4

طرح ذهنی وب سایت را در ذهن خود قرار دهید تا آن را روی کاغذ قرار دهید (در صورت امکان). هرچند که با استفاده از این روش می تواند یک روش جذاب و ماندگار باشد (و طراحان متعدد، تمایل دارند که آن را از بین ببرند)، پیش طراحی شده با صرفه جویی در زمان، پول نقد و منابع ساده تر می شود. شما قادر خواهید بود تا در مورد "برنامه ریزی طراحی" در اینجا بخوانید.

5

کار خود را ارزیابی کنید و بازخورد دریافت کنید. چرخه یک پروژه سبک اینترنت به تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل کار طراحی شما پایان می یابد. توانایی پذیرش و پیاده سازی بازخورد به طور موثر، یک ویژگی حیاتی از متخصصان هنری است. همانند تمام عوامل مختلف، داشتن چشم انداز صادقانه در بیان اشتباهات در کار خود، می تواند کیفیتی باشد که طراحان خبری موفقیت آمیز باید داشته باشند. طراحان خالص باید به عنوان یک مدافع شیطان عمل کنند و تصمیم می گیرند که وب سایت خود را در داخل کفش هدف قرار دهند. چه چیزی بیشتر طول می کشد تا دیگران کار خود را برای اشتباهات بررسی کنند، می توانند راه های طولانی مدت را در پیش بگیرند.

6

یک طراح اینترنتی باشید، نه یک طراح گرافیک. این یک فکر عمومی است که طراحان گرافیک، به دلیل مهارت های جلوه ویژه خود، ممکن است طراحان خالص باشند و از سوی دیگر. در حالی که این ممکن است در تئوری درست باشد، اندازه آن فقط چند حرفه ای است که فاصله بین چاپ مبتنی بر می آید و وب مبتنی بر هر روزه می باشد.

واقعیت این است که خالصی که با آن روبرو می شود، می تواند یک زمینه کاملا جداگانه ای باشد که بتواند با آن درخشش و تجربه داشته باشد. این مربع اندازه 2 رسانه کاملا متفاوت و سپس بازار هدف و اهداف وب سایت مربع اندازه گیری کاملا متفاوت از یک تکه از سبک گرافیکی. این احتمال وجود دارد که طراحان گرافیک به محدوده یک طراح وب پیشرفت کنند تا زمانی که مهارت های فنی آن را یاد بگیرد، اما لازم است که تصور نکنیم که یک طراح گرافیک راک ستاره می تواند بلافاصله پس از عرضه شدن برای شبکه موفق شود. برای موفقیت کسب و کار خالص شما، شما باید خود را به بخش خالص پیش ببرید و خودتان را در آن متمرکز کنید.

7

خودتان را با تکنولوژی جدید به روز کنید. دنیای تکنولوژی به طور روزانه تغییر می کند و با آن هماهنگ می شود، طراح وب باید با لحاظ تکنولوژیکی با تغییرات درون کسب و کار سازگار باشد. یک مرحله از روز کاری یا هفته خود را بردارید و آن را به یادگیری چیزهای جدید در زمینه خود اختصاص دهید. چه چیز جدیدی را برطرف می کند، چه چیزی در حال گذار است و چه چیزی در لبه است. اگر نیازی به بررسی رقبایتان نیستید، کسب و کارتان را با نشان دادن تازه تر و تازه تر از شما، به نوک فعلی متصل کنید.

8

آیا سبک های نرم افزاری "مهارت های نرم افزاری" را نادیده می گیرید. اگر تمایل به فاکتورهای موفقیت یک طراح وب را تقسیم کنیم، خالص با مهارت های نرم افزاری نیز یکی از مهمترین موارد لازم است. همانطور که قبلا ذکر شد، بخش با وجود اینکه شما برنامه نویسی این ترفندهای جدید را ندارید، طراح شکوفا باید راهی برای استفاده از این تکنیک ها را بیاموزد و درک کند.

به استثنای مهارت های مختلف سبک هسته، لازم است که درک کامل از موضوعاتی نظیر زبان اصلی بالا بردن متن فوق العاده متن بالا، نوشتن CSS با کیفیت بالا برای سازگاری بهتر مرورگر متقابل، برنامه های بهینه سازی برنامه های مبتنی بر کامپیوتر، روش های بهینه سازی UI جاوااسکریپت و برای ایجاد یک وب سایت پایه ای در آن، می توانید تعداد زیادی صفحات یا محتوا را با گذر زمان خود اضافه کنید. داشتن یک سؤال کلی از مجموعه مهارتهای چندگانه، مطمئنا شما را به یک کار صادقانه یا خریدار برتر ترجیح می دهد.

9

به دست آوردن تخصص شمارش تجربه، معمولا بیش از مهارت و مهارت شما است. به همین ترتیب، موفقیت یک طراح وب بستگی زیادی به تخصص شما در زمینه دارد. این که آیا این رهبر شما یا خریداران بالقوه شماست یا خیر، افراد علاقه مند به دانستن اینکه چه میزان تخصص پیشین شما را داشته باشند، شرکت هایی هستند که تا کنون با آنها کار کرده اید، و چه چیزی را در کار خود دارید. از دیدگاه شما، داشتن تخصص فراگیر در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا سریعا راه حل های سبک را به آنها در کنفرانس ها اعطا کنید.

اگر هنوز در مدرسه هستید، به طور مداوم به مدرسه نمی روم تا کار خود را آغاز کنید، به همین دلیل وقت آن رسیده که مقرراتی را شروع کنید تا بتوانید در خلال خدمت به سرعت شروع به کار کنید. بسیاری از تخصص های شما در زیر کمربند شما، سریع تر شما در جهان از طراحان خالص حرکت می کند.

10

سازماندهی شود سازماندهی برای هر فرد برای دستیابی به موفقیت حیاتی است. به همین ترتیب، در مورد خالص آینده، کار شما گاهی اوقات ناخوشایند خواهد شد، و این ممکن است شما را به چندین مسئله منجر شود. بنابراین با دسته بندی متون، تصاویر، گرافیک، فیلم ها و حتی فایل های صوتی در پوشه های جداگانه، با سازماندهی لپ تاپ خود را آغاز کنید و به راحتی آنها را برچسب گذاری کنید. نگهداری لیست کارهای انجام شده ممکن است طراحان خالص را نیز تسهیل کند، خود را سازماندهی کنند، وقت خود را به خوبی تقویت کنند و وظیفه را آسان تر از انتظارات به پایان برسانند.

11

حس کسب و کار داشته باشید طراحان وب، یا کارگران آزاد و یا حقوق و دستمزد، باید زمانی که به هر پروژه نزدیک می شوند، ذهنیت تجاری داشته باشند. سبک درون جهان همه چیز مربوط به مهارت، ارزش گذاری و ارزش گذاری است. یک وب سایت پرطرفدار خالص تنها وب سایت های خود را برای خریداران خود طراحی نمی کند بلکه راه حل های کسب و کار را برای آنها فراهم می کند. اگر شما درک تمایلات ترویجی سازمان را حس می کنید و ممکن است در ذهن مهمانان بالقوه قرار گیرید، در واقع موقعیتی نسبت به رقبای خود دارید. با این حال، اگر شما کشف کنید که سبک کسب و کار سبک را برایتان سخت می کند، سعی کنید آن را با یک استودیوی بزرگتر کار کنید که مسئولیت اصلی شما را بر عهده خواهد گرفت.

12

یک بازیکن تیم باشید وب سایت با یک نمایش نیست آیا شما در یک استودیوی بسیار سبک و یا با یک خریدار کوچک کار می کنید، کار گروهی اجتناب ناپذیر است. در حالی که کار طراح وب نیازی به یک تیم بزرگ از اجساد را ندارد (در چند مورد از آن خواهد شد که شما تنها به تنهایی عمل می کنید)، لازم است به راحتی درک کنید؛ با این حال معمولا توانایی شما برای شکل گیری با دیگران و اعطای وظایف می تواند بازی کند دوره یک پروژه به عنوان یک بازیکن تیم صادقانه نشان می دهد که درک نقش خود را در موضوع بزرگتر از چیزها، و برای دیگران مفید است - به این دلیل که زبان گفتاری اخیر می رود: 2 سر مربع اندازه گیری برای همیشه بالاتر از یک. یاد بگیرید که به طور موثر با دیگران همکاری کنید و کار خود را بهبود ببخشید!

13

نمونه کارها به روز شده را نگه دارید نگه داشتن نمونه کارها صادقانه برای موفقیت هر طراح مهم است ..


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی