آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه می توانم یک طراح وب باشم؟

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

از دیگر طراحان وب و برنامه نویسان بزرگ یاد بگیرید. نگاهی به سایر وب سایتهای طراحی شده به خوبی داشته باشید و توجه داشته باشید که چگونه منو یا محتویات محوطه قرار داده شده است و سپس آن دانش را در طرح های خود استفاده کنید.

ابزارهای مناسب را دریافت کنید. با گرفتن یک ویرایشگر گرافیکی بردار خوب از قبیل Adobe Illustrator، شروع کنید. ساخت تصاویر با استفاده از گرافیک برداری ساده ترین راه برای درک طراحی گرافیک است، بنابراین صرف هزینه ای به چیزی مانند Illustrator یا Fireworks کمک بزرگی خواهد بود. Inkscape یک جایگزین خوب و متن باز برای مبتدیان است.


مهارت های مورد نیاز خود را یاد بگیرید این مهارت ها عبارتند از:

HTML

CSS

JavaScript

jQuery

پی اچ پی

SQL

بوت استرپ

مطمئنا آموزش های زیادی در وب وجود دارد که می توانید این زبان ها را یاد بگیرید. اما ما می خواهیم در مورد بهترین مکان برای یادگیری بدانیم. معروف ترین مکان (اگر شما در Google جستجو کنید) است

HTML: برای محتوای اصلی صفحه وب،

CSS: برای سبک صفحه،

جاوا اسکریپت: برای محتوای پویا

jQuery: برای اسکریپت آسان برای جاوا اسکریپت،

پی اچ پی: برای اسکریپت سمت سرور

SQL: برای مدیریت پایگاه داده.

BootStrap: توسعه سریع برای وب سایت هایی که برای اولین بار در تلفن همراه آماده هستند.


ایجاد وب سایت های پویا با استفاده از PHP و MySQL. این فن آوری ها شما را قادر به ایجاد یک وب سایت می کند که نیازی به ایجاد صفحات HTML شخصی ندارد اما به شما اجازه می دهد از قالب ها برای نمایش چندین صفحه در همان طراحی استفاده کنید.

برای بهبود تجربه کاربر (UX) از سرویس وب پویا استفاده کنید. ایجاد یک وب سایت که از AJAX استفاده می کند، بنابراین شما می توانید از قدرت سرور پی اچ پی بدون نیاز به صفحه تازه برای صرفه جویی در پهنای باند استفاده کنید و شما را قادر به ایجاد برنامه های تعاملی وب است.

کامپیوتر خود را به عنوان یک محیط توسعه تولید وب سایت تنظیم کنید. یک وب سرور را بر روی رایانه خود نصب کنید تا بتوانید بر روی اسکریپت ها بدون اتصال به اینترنت محلی کار کنید. اگر مسیر PHP را انتخاب کنید، سعی کنید http://www.wampserver.com/en/ را امتحان کنید. اگر از ASP.NET از IIS در بسیاری از نسخه های ویندوز استفاده می کنید.

تمرین با استفاده از مثال های برنامه نویسی خودتان برخی از نمونه های اسکریپت را برای "چابک شدن" به دست آورید: پیدا کردن یک اسکریپت برای محاسبه بهترین روش برای یادگیری است. CMS مانند دروپال و جوملا را امتحان کنید


با شروع یک پروژه، زمانی که ایده و زمان دارید، با برنامه دراز بکشید. بهترین زمان برای شروع وب سایت ها در اسرع وقت به دو دلیل است. آنها می توانند زمان زیادی را صرف تکمیل کنند و فقط با ساختن آنها به شما یاد می گیرند. بیش از حد نگران نباشید که اولین بار آن را کامل کنید؛ یکی از بهترین چیزها در مورد وب سایت ها این است که آنها همیشه می توانند در هر زمان بهبود پیدا کنند!

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی