آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا طراحی وب حرفه ای خوب است؟

جمعه, ۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵ ب.ظ

طراحان وب باید طیف وسیعی از مهارت های فنی و طراحی داشته باشند، و معمولا معمولا در یک لحظه چیزهای زیادی را به کار می برند. اما در حالی که طراحان وب در حال حاضر وب سایت ها را برای چند دهه طراحی کرده اند، صنعت به طور کلی به سمت چیزی جدید حرکت می کند. این در حال تبدیل شدن به استاندارد و کالا است. طراحی در "طراحی وب" شروع به اهمیت کمتر می کند.


یکی از دلایل اصلی ما در این مرحله این است که امروزه با استفاده از قالب ها یا سیستم های CMS بصری مانند وردپرس بسیار ساده شده است.


به عنوان یک طراح وب، شما ممکن است بدانید که آیا شما حرفه ای در حال مرگ است و اگر شما باید از مهارت های طراحی وب خود فراتر بروید.


آیا وب سایت طراحی حرفه ای در حال مرگ است؟


این سؤال که اغلب این روزها میشنو این است که آیا طراحی وب حرفه ای در حال مرگ است یا نه. بسیاری از انواع حرفه ها در گذشته آمده و رفته اند، بنابراین همان چیزی است که باید با طراحی وب اتفاق بیفتد؟


این سوال در ذهن بسیاری از مردم است، زیرا نه تنها رقابت زیادی با نرم افزار طراحی وب سایت DIY، بلکه زمینه طراحی وب نیز بسیار زیاد است. امروزه طراحان وب به اصطلاح طراحی شده اند که از هر نقطه از جهان کار می کنند.



با این حال، پاسخ کوتاه به این سوال بسیار پیچیده به احتمال زیاد هیچ.


کیفیت هنوز هم دشوار است


هرچند طراحان وب در همه جا وجود دارند، طراحی وب با کیفیت هنوز سخت است. اگر پیش از این سعی کرده بودید یک طراح وب مناسب را پیدا کنید، می دانید که کار آسان نیست.


شما می توانید صدها نفر از طراحان وب را پیدا کنید، اما اکثر آنها در بالای این زمینه نخواهند بود. این به این دلیل است که طراحان وب بزرگ قبلا استخدام شده اند. طراحان وب بزرگ معمولا به یک کار نیاز ندارند و اغلب فرصت های مختلفی برای انتظار دارند. اما چگونه می توانید یک طراح وب بزرگ شوید؟

بهبود مهارت های شما


به طور مداوم بهبود مهارت های خود را برای هر حرفه ای مهم است. چیزی که خوب است، بسیار متفاوت از چیزی است که کار کردن دارد. بسیاری از مردم می توانند طراح وب خوب باشند، اما تنها چند نفر می توانند بزرگ باشند.


تفاوت بین این دو این است که تنها آن را صرف پول می کند در حالی که دیگر با مزرعه وسواس دارد.


اگر هنوز کارشناسی ارشد نشده اید، اما تمایل بسیار قوی برای رسیدن به آن را احساس خواهید کرد، پس شما پیش از بسیاری از افراد دیگر پیش رو هستید. اگر شما علاقه مند به یادگیری چیزهای جدید در طراحی وب و کسی است که روزانه سرریز پشته را می خوانید، پس شما در مسیر درست هستید.


گسترش مهارت های شما


اگر شما یک طراح وب بزرگ هستید، ممکن است در مدتی کار خود را در کار خود داشته باشید. از آنجا که شما یک نژاد نادر هستید، به راحتی نمیتوانید فرد یا نرم افزار دیگر جایگزین شود. با این حال، این تنها یک مسئله زمان است تا رقابت بیشتری داشته باشید.


به همین دلیل است که شما باید به طور مداوم در حال گسترش مهارت های خود باشید. شما برای جلوگیری از آینده خود باید از طراح وب استفاده کنید. HTML، CSS، و فتوشاپ تنها تا مدت ها طول می کشد.


مهارت های مفید برای رسیدن به بعدی جاوا اسکریپت و جی کوئری است تا بتوانید مجموعه مهارت های پیشرفته وب پیشرفته خود را تقویت کنید.


اگر شما در حال حاضر شگفت انگیز در جاوااسکریپت، پس از آن زمان به جهش و پرش به جهان از توسعه باطن مانند PHP و یا روبی. اگر چه توسعه پیشرفته با افزایش رقابت با اشباع شدن و نرم افزار DIY مواجه است، اما زمینه توسعه پایه به هیچ وجه نزدیک به آن نیست. از آنجا که این زمینه بسیار پیچیده و منحصر به فرد است، مهارت های خود را باید برای یک دوره طولانی تر از تقاضا باشد.


آینده طراحی وب


همانطور که قبلا ذکر شد، زمینه طراحی وب امروزه استاندارد شده است و برای هر کسی ساده است که یک تم با کیفیت بالا را خریداری و آن را بر روی یک وب سایت وردپرس نصب کنید. با در دسترس بودن بسیاری از سازنده های صفحه و پلاگین های سفارشی سازی، شما می توانید یک وب سایت با اندازه عالی را بدون هزینه زیادی صرف کنید.


اگرچه اتوماسیون هرگز نمیتواند جایگزین طراحی وب با کیفیت خوب شود، اما میتواند تعداد فرصتهایی را برای افرادی که این کار دستی را ارائه میدهند کاهش دهد.


هر کس نمی خواهد یا نیاز به وب سایت با بالاترین کیفیت با کد تمیز است که می تواند 99٪ از طراحان وب دیگر را بخواند و آنها را درک کند. اکثر صاحبان کسب و کار کوچک فقط می خواهند حضور وب را داشته باشند، که بدون نیاز به یک طراح وب به دست می آید.


اگر مهارت های خود را فراتر از مبانی HTML، CSS و فتوشاپ گسترش دهید، به احتمال زیاد قادر به ارائه چیزهایی هستید که اتوماسیون نمی تواند باشد. حتی اسکریپت ساده که توابع معمول و اساسی را انجام می دهد بسیار مفیدتر از آنچه نرم افزار اتوماسیون می دهد می تواند مفید باشد.


انتقال به کارآفرینی


هنگامی که شما در یک نقطه ای هستید که در آن شما توسعه پیشرفت را توسعه می دهید و در توسعه پایدار بسیار قوی است، گام منطقی بعدی کارآفرینی است. با گذشت زمان به این سطح نخبگان در این زمینه، شما نباید هیچ مشکلی را با مشتریان متعدد بیابید و زندگی خوبی داشته باشید که برای خودتان کار می کند.


با مهارت های مناسب در نوار ابزار خود، می توانید اساسا آنچه را که می خواهید انجام دهید زیرا شما می توانید تمام این کارها را انجام دهید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی