آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

گزینه های نرم افزاری زیادی برای طراحان حرفه ای وب توسعه دهندگان وجود دارد. نرم افزار را می توان به دسته های مختلف تقسیم کرد، اما در نهایت بستگی به راه حل وب سایت یا برنامه طراحی شده است.


اداری  برنامه ریزی

مایکروسافت ورد بزرگ است برای ایجاد نقشه های سایت و یادداشت ها برای پروژه های وب خود را.


طرح

فتوشاپ برنامه ای است که به طور گسترده ای برای ایجاد فریم ها و طراحی وب سایت ها استفاده می شود. در حالی که گزینه های دیگری برای ایجاد پوسته های طراحی شما برای یک وب سایت وجود دارد فتوشاپ همه آنها را می کشد.


Illustrator توسط طراحان حرفه ای برای ایجاد گرافیک تصاویر برای پروژه های وب استفاده می شود.


توسعه

++ Notepad یک ویرایشگر متن سبک برای ویندوز است که پشتیبانی از توسعه برای توسعه دهندگان دارد. در حالی که برای برنامه نویسی بزرگ وب سایت استاتیک کم است، اما در ویژگی های برنامه نویسی پیشرفته، فاقد ویژگی است.


Sublime Text یک ویرایشگر متن پیشرفته با بسیاری از ویژگی های بیشتر از ++ Notepad است. یک برنامه عالی برای وب کم کوچک و بزرگ برای دستکاری و در دسترس برای ویندوز، لینوکس و OS X است.


تست / اشکالزدایی

Browserstack نرم افزار مبتنی بر وب است که برای آزمایش متقابل مرورگر استفاده می شود. هزینه ماهانه برای سرویس وجود دارد، اما هزینه زیادی برای توسعه وب سایت های دوستانه مرورگر وجود دارد.


Firebug محبوب ترین و قدرتمند ترین ابزار برای توسعه دهندگان وب است. شما می توانید HTML / CSS را بررسی کنید، جاوا اسکریپت را برطرف کنید، DOM را کشف کنید، به سرعت پیدا کردن خطاها، و خیلی بیشتر.


نرم افزار که در نهایت انتخاب می کنید یا ممکن است نیاز به نوع وب سایت برنامه ریزی شده باشد. این پست عمدتا بر روی طراحی وب و نرم افزار برنامه نویسی ظاهر تمرکز دارد. بسته به پیچیدگی و معماری برنامه، گزینه های نرم افزاری زیادی برای برنامه نویسان وجود دارد.

نظرات  (۱)

  • علی زیرایی
  • ممنون از مطلب خوبت
    پاسخ:
    مرسی از حماییتون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی