آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

رایج ترین زبان مورد استفاده در طراحی وب چیست؟

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ

شما ممکن است اعتقاد داشته باشید که می توانید به سادگی یک طراح بخواهید که می خواهید به آن احتیاج داشته باشید و مانند سحر و جادو این اتفاق می افتد. گاهی اوقات، این مورد است، اما زمانی که همه چیز به خوبی هماهنگ نیست، می تواند به درک دلیل کمک کند.


فناوری در حال پیاده روی است همانطور که تغییر می کند، به شما کمک می کند تا بدانید که چرا توسعه دهندگان ممکن است نیاز به تغییر سایت خود را داشته باشند تا جریان را حفظ کنند.


شرکت ها و طراحان وب همیشه طراحی خود را بازنویسی می کنند و تغییرات را برای به روز رسانی Google، طرح های شبیه سازی و غیره ادامه می دهند.


بیشترین زبان های مورد استفاده

توسعه دهندگان زبان برنامه نویسی متنوعی را انتخاب می کنند و اکثر زبان ها را با آن راحت تر می کنند. ترجیح آنها بر اساس تجربه خود با استفاده از زبان های مختلف در طول زمان شکل می گیرد.


در اینجا زبان های رایج و چگونگی استفاده آنها مورد استفاده قرار می گیرند:


1. HTML


HTML طرح و ساختار وب سایت شما را تشکیل می دهد. این زبان پویا است و به شما امکان می دهد یک وب سایت زیبا با استفاده از کد کمتری ایجاد کنید. HTML برای ایجاد یک نقطه شروع برای وب سایت استفاده می شود و همان چیزی است که اکثر صفحات استاتیک شما از آن شروع می شود. راهی بهتر برای درک این زبان این است که آن را به عنوان اسکلتی که وب سایت شما را با هم نگه می دارد را در نظر بگیریم.


2. CSS


CSS زبان برنامه نویسان زبان میتوانند از یک وبسایت استفاده کنند. زبان برگه سبک، نحوه ارائه وب سایت و چیدمان آن را توضیح می دهد. CSS در دست با HTML برای افزودن رنگ، پس زمینه، طرح بندی، اندازه فونت و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان یک فن آوری هسته ای است که توسعه دهندگان وب برای طراحی و ساخت وب سایت ها استفاده می کنند.


3. JAVA


جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است. این برای توسعه محتوای وب، بازی ها، برنامه ها و نرم افزار استفاده می شود. جاوا در تولید اکثر برنامه های آندروید استفاده می شود. مطالعات نشان داده است که بیش از 15 میلیارد دستگاه با استفاده از جاوا در برخی از فرم ها و یا دیگر. زبان جاوا قابل حمل است و می تواند بر روی سیستم عامل های مختلف نرم افزار اجرا شود.


4. JAVASCRIPT


JavaScript در بسیاری از جنبه های توسعه وب مورد استفاده قرار می گیرد. توسعه دهندگان وب از این زبان برای اضافه کردن عناصر تعاملی به وب سایت های خود استفاده می کنند. مشارکت کاربر برای کسب و کار شما اهمیت دارد و توسعهدهنده وب شما باید عناصر جاوااسکریپت را در طراحی خود ترکیب کند.


5. پیتون


پایتون یکی از ساده ترین زبان ها برای استفاده و کار با آن است. پایتون می تواند چارچوبی را برای اساسا هر وب سایت ایجاد کند. این زبان از دستورالعمل ساده و ساده استفاده می کند و توسعه دهندگان وب برای کار با آنها و توضیح دادن به کاربران خود آسان می باشند. برخی از سایت های آشنا که از این زبان استفاده می کنند Pinterest و Instagram هستند.


6. SQL


SQL یک زبان پرس و جو پایگاه داده است که وقتی وب سایت شما مقدار زیادی داده را محاسبه می کند استفاده می شود. با استفاده از SQL شما می توانید داده ها را از پایگاه های مختلف جمع آوری کنید و از وب سایت خود برای مخاطبان مورد نظر خود استفاده کنید. این زبان به تنهایی مورد استفاده قرار نمی گیرد. در عوض، با دیگران جفت شده است تا بیشتر از پایگاه داده های مشتریان و توسعه وب سایت خود استفاده کنید.


7. PHP


پی اچ پی اغلب در وبسایتهای اطلاعاتی سنگین و یا برای توسعه برنامه استفاده می شود. این یک زبان منبع باز است که می تواند به راحتی برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کار یا وب سایت شما اصلاح شود. وب سایت های بزرگ مانند وردپرس و فیس بوک از PHP برای مدیریت و پردازش داده های خود استفاده می کنند.


8. دات نت


(NET (.dot   یک چارچوب است که دستورالعمل های برنامه نویسی را فراهم می کند که می تواند برای توسعه طیف گسترده ای از برنامه ها از وب به تلفن همراه به برنامه های مبتنی بر ویندوز استفاده شود. چارچوب .NET می تواند با چند زبان برنامه نویسی مانند C #، VB.NET، C ++ و F # کار کند. ما در گرند سیرک از C # و MVC استفاده می کنیم. .NET دارای مجموعه عظیمی از کتابخانه های کلاس از پیش تعریف شده (کد پیش از نوشته شده) است که برای ساختارهای ساده و پیچیده داده ها پشتیبانی می کند.


9. لگن


زاویه ای یک پلت فرم نرم افزار مبتنی بر متن مبتنی بر TypeScript است که توسط تیم زاویه ای در گوگل و توسط یک جامعه از افراد و شرکت ها هدایت می شود. Angular یک بازنویسی کامل از همان تیمی است که AngularJS را ساخته است. زاویه ای یک پلت فرم است که آسان ساختن برنامه ها با وب را آسان می کند. زاویه دار ترکیبی از قالب های اعلامیه، تزریق وابستگی، پایان دادن به پایان دادن به ابزار، و بهترین شیوه های یکپارچه برای حل چالش های توسعه است. زاویه دار توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه هایی را که در وب، تلفن همراه یا دسکتاپ زندگی می کنند، بسازند.


چرا بعضی از زبانها بهتر از دیگران کار می کنند؟

هیچ یک از زبان ذاتا بهتر از دیگری نیست، آنها فقط با وظایف مختلف انجام می دهند. برخی از عوامل کلیدی که توسعه دهندگان وب در هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه استفاده از زبان یا کدگذاری در هنگام کار بر روی یک پروژه در نظر می گیرند، وجود دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:


اکسپرسیونیسم: بیانگر این است که چگونه زبان را درک، استفاده و نوشتن آسان می کند. بهره وری از یک زبان در مورد چگونگی بیان وبسایت شما بسیار مبهم است. زبان ساده تر برای نوشتن است، زمان بیشتری را می توان در یک صرف کرد

عناصر طراحی را به سایت هدایت کنید. بیانگر این است که چقدر ساده است که به کد موجود اضافه شود. یک توسعه دهنده از یک زبان استفاده می کند که در آن زمان او نباید زمان زیادی را صرف فکر کردن درباره چگونگی گسترش کد بر رشد یا به روز رسانی وب سایت کند.

قابلیت اطمینان: قابلیت اطمینان زبان و کد بسیار مهم است. قابلیت وب سایت شما بستگی به میزان قابل اعتماد بودن زبان دارد. این کد همچنین برای حفاظت از وب سایت شما و مشتریان خود است. کد قابل اطمینان برای تست و نگهداری آسان خواهد بود. هنگامی که یک توسعه دهنده کد را بررسی می کند، باید بتواند آن را اسکن کند و حس می کند که وب سایت چگونه قابل اعتماد خواهد بود.

عملکرد: این یک عامل مهم برای توسعه دهندگان است که در هنگام کار بر روی یک وب سایت کسب و کار مشارکت کنند. آنها باید میزان ترافیک دریافتی خود را دریافت کنند و اینکه چه نوع فعالیتهای کاربران در هنگام بازدید از وب سایت شما انجام می شود. آنها به دنبال بهینه سازی آسان به سرورها و مرورگرهای مختلف خواهند بود و می خواهند اطمینان حاصل کنند که کد در طول زمان بازدید کننده وب سایت، به طور مداوم عمل می کند.

پایه را بشناسید و طراح خود را از آن بیرون بیاورید

چندین منبع آنلاین در دسترس وجود دارد که می تواند شروع به یادگیری اصول اولیه کد و درک بهتر از توسعه وب شود. به عنوان یک صاحب کسب و کار یا کسی که فقط علاقه خاصی به درک زبان های برنامه نویسی دارد، درک پایه ای از مثال های بالا می تواند راه طولانی ای را طی کند.


طراحان وب و توسعه دهندگان ممکن است به بسیاری از ما جادوگران به نظر برسند، اما بیش از آن، هنرمندان هستند و بر خلاف دیگر انواع هنر، شکل و عملکرد باید با یکدیگر همکاری کنند. کدورها می خواهند سایت ها به خوبی عمل کنند و برای کسب و کارها و مشتریان خوب باشند. هنگامی که آن را برای شما خوب کار می کند، برای آنها نیز به خوبی کار می کند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی