آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا Instagram برای SEO مناسب است؟

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ

6 راه استفاده از SEO در Instagram برای بازاریابی اجتماعی

Instagram پلت فرم بازاریابی اجتماعی است که محبوبیت آن را ادامه داده است. این یک شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس است که در آن بسیاری از مارک ها شروع به گله کرده و روش هایی را برای استفاده از جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) برای رسیدن به پیام های نام تجاری خود یاد می گیرند. اینستاگرام برای بازاریابی اجتماعی مستلزم آنست که محقق محتوی یادگیری نحوه تسلط بر مهارت های خلاقیت را با استفاده از عکاسی با توصیف متن کوتاه و هشتگ های مرتبط یاد می گیرد. اگر شما تمام کارهایی را که می توانید برای حساب Instagram خود انجام دهید، انجام داده اید و موقعیت مناسب و معقولی را در اختیارتان گذاشته اید، در حال حاضر زمان یادگیری نحوه استفاده از SEO در Instagram برای بازاریابی اجتماعی است.

آیا Instagram برای SEO مناسب است

بسیاری از بازاریابان از Instagram بازسازی شده اند، زیرا این یک پلت فرم شبکه اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه است. هیچ راهی برای استفاده از یک نسخه دسکتاپ اینستاگرام برای ارسال یا برنامه ریزی محتوای شما وجود ندارد. این به بخش بازاریابی نیاز دارد که برنامه Instagram به یک تلفن همراه تجاری ارسال شود تا اعضای تیم بتوانند با بازاریابی اجتماعی در این پلتفرم همکاری کنند. با استفاده از Instagram برای بازاریابی اجتماعی، شما باید یک تعامل، ارتباط، و نفوذ به عنوان یک اولویت ایجاد کنید.


پیام نام تجاری خود را تعیین کنید


اولین گام برای ایجاد SEO خوب در Instagram این است که تلاش های خود را با پیام های نام تجاری خود هماهنگ کنید. عبارات کلیدی کلیدی کلیدی و کلمات کلیدی و همچنین هشتگ های مربوطه را که به طور منظم مورد استفاده قرار می گیرد، ایجاد کنید. در حالی که شما ممکن است این پیام را با نام تجاری ثابت کنید، به یاد داشته باشید که Instagram بیشتر درباره عکسهاست؛ شما ممکن است نیاز به کوتاه شدن پیام مارک خود داشته باشید و تمرکز خود را بر روی نمایندگی نام تجاری خود تمرکز کنید. این برچسب های کوتاه شده پیام پیامک شماست و به طور منظم با تمام محتوای عکاسی جدید در Instagram مورد استفاده قرار می گیرد. حفظ کلمات کلیدی خاص در توضیحات عکس Instagram شما اطمینان حاصل خواهد کرد که حساب Instagram شما در یک رده مربوطه در اینترنت نمایه می شود.


میزبان مسابقات برای جایزه

در حالی که بسیاری از مارک های میزبانی مسابقات در دیگر شبکه های اجتماعی، Instagram یک منبع فوق العاده است که شروع به دیدن هجوم رقابت. سرمایه گذاری کمی پول در دادن تعداد خاصی از جوایز به کسانی که به مسابقه خود در Instagram وارد می شوند می توانند شما را هزاران نفر از پیروان جدید را بیاموزند. اگر قصد دارید یک مسابقه برای جوایز به عنوان وسیله ای برای افزایش نفوذ Instagram خود داشته باشید، به یاد داشته باشید که Instagram یک برنامه مبتنی بر عکس است و کاربران می توانند از عکاسی در خوراک خود لذت ببرند. این به این معنی است که مسابقه شما باید بر اساس عکس نیز باشد. عکس مسابقه شما باید با توجه به جایزه، و همچنین جذاب، به اطمینان حاصل شود که کاربران اینستاگرم را با پیروی از الزامات ورود پذیرفته است.


کلمات کلیدی تحقیق و هشتگها

اکثر ما به استفاده از یک برنامه ریزان کلمه کلیدی Google برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی خوب استفاده می کنیم. هنگامی که به Instagram می آید، واقعا جایی برای ارزیابی کلمات کلیدی و داده هشتگ برای استفاده در ماموریت خود برای بهینه سازی حساب Instagram شما وجود ندارد. شما می توانید از برنامه ها برای دیدن آنچه که مردم برای استفاده در هشتگ ها در Instagram استفاده می کنند استفاده کنید. با این حال، این برنامه ها هشتگ ها را به گونه ای تنظیم نمی کنند که رعایت درست را نشان دهند. این برای مدیران محتوا شماست تا تعیین کنید کدام هشتگها برای محبوبیت و جستجوگرها در Instagram کار خواهند کرد. ایجاد هشتگ خود شما به عنوان وسیله ای برای استفاده از جستجوگرها در Instagram کار نخواهد کرد مگر اینکه یک نام تجاری بزرگ باشید.


بازاریابی تأثیرگذار

با تمام بازاریابی محتوا، حتی در رسانه های اجتماعی، متن پادشاه است. یکی دیگر از راه های خلاقانه برای استفاده Instagram برای بازاریابی اجتماعی استفاده از نفوذ کنندگان برای تبلیغ پیام های تجاری شما است. تأثیرگذار میتواند مشهور، وبلاگنویسان شناخته شده یا سایر افراد بسیار متصل باشد که زیربنای زیادی دارند. در اینستاگرام تأثیرگذار باشید و تعداد کمی از آن را پیدا کنید. به نفوذگران دسترسی پیدا کنید تا بپرسید آیا آنها محتوای محتوا را در مقایسه با هزینه یا کالای رایگان برای کمک به افزایش SEO شما اهمیت نمی دهند. نیاز به کلمات کلیدی خاص و هشتگ ها، و همچنین یک برچسب به حساب Instagram نام تجاری خود را. استفاده از بازاریابی تأثیرگذار برای رسانه های اجتماعی چیز جدیدی نیست و برای بسیاری از مارک ها با موفقیت کار کرده است.


از Instagram کسب و کار برای تبلیغات استفاده کنید

در نهایت، شما می توانید از Instagram برای کسب و کار برای تبلیغ پیام برند خود و افزایش دید استفاده کنید. هنگامی که شما مشخص کرده اید که چه عباراتی کلیدی و هشتگها برای بازاریابی اجتماعی شما در Instagram بهترین کار خواهد کرد، اکنون می توانید به تبلیغات بپردازید. Instagram حساب کاربری تجاری برای هر عضو دارد که Instagram را به یک حساب تجاری اختصاص داده است. شما می توانید معیارهای جستجو و کانال های هدف مناسب را اختصاص دهید که به سادگی بدون تلاش بسیار شما SEO شما را افزایش خواهد داد. با توجه به زمان برای کنار گذاشتن دلار تبلیغات برای استفاده در کسب و کار Instagram برای تبلیغات سرمایه گذاری خوبی برای آینده نام تجاری شما خواهد بود.


از داده ها برای کمک به تعیین استراتژی استفاده کنید

اطلاعات زیادی در مورد اطمینان یا عدم نمایش پروفایل های رسانه های اجتماعی وجود دارد. در حالی که موتورهای جستجو مانند بینگ و گو گو گوید ممکن است نمایه سازی نمایه های اجتماعی نقش خاصی در نتایج موتور جستجو داشته باشد

همانطور که مشخص نشده است. صرف نظر از وضعیت فعلی اینکه آیا موتورهای جستجو رتبه بندی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شما را تعیین می کنند یا نه، شما هنوز هم باید در جستجوگرها برای بازاریابی اجتماعی تمرکز کنید چرا که موتورهای جستجو به طور مداوم در حال تحول هستند. در آینده حساب کاربری Instagram شما ممکن است نمایه شود، پس چرا از این شش راه برای افزایش جستجوگرها در Instagram استفاده نکنید تا اطمینان حاصل کنید که زمانی که آن زمان آماده می شوید آماده شوید؟


با استفاده از هر کدام از این شش استراتژی، شما باید به راحتی بتوانید حساب کاربری Instagram خود را برای جستجوی صحیح تنظیم کنید. شما به سرعت متوجه خواهید شد که پیروان شما، رسیدن به مقصد و افزایش تعامل، زیرا زمان را برای بهینه سازی حساب Instagram برای بازاریابی اجتماعی زمان گذاشتهاید. به یاد داشته باشید که بازاریابی اجتماعی در مورد استفاده از متن مناسب، هشتگ ها و در این مورد، عکاسی برای گفتن یک داستان است. داستان Instagram بیشتر و جذاب و خلاقانه شما در Instagram است، به احتمال زیاد شما دسترسی خود را در این پلت فرم شبکه های اجتماعی افزایش می دهید. در نظر داشته باشید که انطباق و به روز رسانی منظم به خوراک نمایش مشخصات عمومی شما کلید موفقیت در این عرصه رسانه های اجتماعی خواهد بود.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی