آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا Hashtags به SEO کمک می کند؟

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

اگر شما یک تازه کار رسانه های اجتماعی هستید، hashtags#  آن لینک های کوتاه که پیش از نشانه پوند (#) وجود دارد ممکن است گیج کننده و غیر ضروری باشد. اما آنها به نحوی که ما به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کنیم، جداگانه هستند و مهم است که بدانیم چگونه از آنها استفاده کنیم.

آیا Hashtags به SEO کمک می کند

در توییتر علامت پوند (یا هش) هر کلمه یا گروهی از کلمات را تبدیل می کند که به طور مستقیم آن را به یک لینک جستجو می کند. این به شما اجازه می دهد محتوای خود را سازماندهی کنید و موضوعات بحث بر اساس آن کلمات کلیدی را دنبال کنید. بنابراین، اگر شما می خواهید در مورد فصل پیاده روی مرده  ارسال کنید، شما می توانید # پیاده روی در توییتر خود را وارد کنید برای پیوستن به مکالمه. بر روی hashtag# کلیک کنید تا همه پستهایی که در آن زمان موضوع را ذکر می کنند را مشاهده کنید.

استفاده گسترده از هشتگ با توییتر شروع شد، اما به سایر سیستم عامل های اجتماعی گسترش یافته است. توسعهدهنده کریس مسیینا در یک صدای جیر جیر پیشنهاد کرد که توییتر گروهی از موضوعات را با استفاده از نماد هش شروع میکند. توییتر این ایده را رد کرد. اما در اکتبر 2007، روزنامه نگاران شهروند، در پیشنهاد مسیینا، به استفاده از هشتگ #SanDiegoFire برای به روز رسانی صدای جیر جیر در یک سری از آتش سوزی جنگل در سن دیگو شروع کردند. عمل هشترگویی برداشته شد؛ در حال حاضر کاربران و علامت های تجاری از hashtag ها برای پوشش وقایع جدی سیاسی (#Cairo) و موضوعات سرگرمی (#MileyCyrus) به طور یکسان استفاده می کنند.

#Hashtags در حال حاضر فراتر از آن است که تنها برای کشف آخرین موضوعات مورد استفاده استفاده می شود. آنها اکنون می توانند به کمپین SEO#خود ارزش اضافه کنند و با استفاده از آنها در رسانه های اجتماعی، شما می توانید ترافیک طولانی مدت و ارجاعی را به سایت خود هدایت کنید. Google# حتی شروع به ترکیب هشتگها به نتایج جستجو در یک روش منحصر به فرد کرده است. در حال حاضر جستجوی هشتگ در گوگل نه تنها لیستی از نتایج جستجو را به شما ارائه می دهد، بلکه یک فید پیمایش زنده از پست های Google+ حاوی این هشتگ و پیوندهایی به سایر خوراک های هشتگ در سایر شبکه های اجتماعی، از جمله فیس بوک و توییتر خواهد بود.


پس چگونه می توانید نام تجاری خود را از این ویژگی استفاده کنید؟ پیوستن هشتگها به پستهای رسانه اجتماعی شما به این معنی است که شما فرصت بیشتری برای قرار دادن محتوای خود در نتایج جستجوی گوگل دارید. هشتگهای به خوبی در عناوین وبلاگ شما، #Facebook، # Google + و / یا # توییتر پست ایجاد راه دیگری برای کاربران برای جستجو و کشف نام تجاری شما. حتی پیوندهایی به هشتگها در توصیفهای #Pinterest، #Vine، و #Insttragram در حال حاضر در نتایج جستجوی گوگل نشان داده شده است.


به عنوان مثال، اگر جستجو Google برای "کوکا کولا" انجام دهید، وب سایت کوکا کولا، صفحه ویکیپدیا و اخبار اخیر را مشاهده خواهید کرد. اما یک هشتگ اضافه کنید و #cocacola پست های Google+ حاوی این هشتگ را ایجاد خواهد کرد، و همچنین لینک ها به هر صفحه رسانه های اجتماعی کوکا کولا.



پیدا کردن اطلاعات با جستجوی هشتگ های خاص، تبدیل به یک شکل جدید ارتباط است. بیشتر و بیشتر افراد از جستجوی هشتگ برای کشف اطلاعات استفاده می کنند، که یک روش نسبتا جدیدی برای جستجو است که مارک ها می توانند از آن استفاده کنند.


زمینه: متن صدای جیر جیر که شامل only hashtags است نه تنها گیج کننده است - خسته کننده است. اگر صدای جیر جیر خود را به سادگی بخواند، "#happy"، پیروان شما هیچ نظری ندارند که درباره آن صحبت کنید. به طور مشابه، اگر شما صدای جیر جیر، "#WalkingDead #awesome،" شما واقعا به مکالمه زیادی اضافه نمی کنید. بنابراین شروع به استفاده از #hashtags در برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود کنید و ببینید تاثیر آن بر روی #SEO شما چیست.


منبع:eventbrite.com

  • فاطمه علیزاده

#hashtag

Google

SEO

اکتبر 2007

کمپین SEO#

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی