آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چه کسی جی کوئری را اختراع کرد؟

چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

jQuery یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که برای نوشتن جاوا اسکریپت و HTML آسان تر و ساده تر شده است. این در اکثر مرورگرهای وب کار می کند و توسط John Resig اختراع شد. اولین بار در ژانویه 2006 در BarCamp NYC منتشر شد. امروز یک تیم از توسعه دهندگان در جی کوئری کار می کند که توسط دیو متوان هدایت می شود.

امروزه بیش از 55٪ از 10،000 وب سایت های بازدید شده از jQuery استفاده می کنند، از این رو محبوب ترین جاوا اسکریپت است که امروزه استفاده می شود.  این نرم افزار منبع آزاد و آزاد است و مجوز تحت مجوز MIT


نحو ی جی کوئری طراحی شده است تا جاوا اسکریپت پیچیده را ساده تر کند. برخی از مواردی که ساده تر از استفاده از jQuery می باشند عبارتند از:


حرکت (حرکت) یک صفحه وب

انتخاب (انتخاب) عناصر در یک صفحه وب با استفاده از مدل Object Document

ایجاد انیمیشن ها

رویدادهای مربوط به عملکردهای کاربر را کنترل کنید

ایجاد برنامه های Ajax.

این همچنین به توسعه دهندگان اجازه می دهد پلاگین های jQuery خود را ایجاد کنند.


شرکت هایی مانند مایکروسافت و نوکیا اعلام کرده اند که قرار است جی کوئری را در سیستم عامل های تلفن همراه خود قرار دهند.  علاوه بر این، مایکروسافت شامل جی کوئری در نرم افزار Visual Studio خود است که با چارچوب ASP.NET AJAX و ASP.NET MVC چارچوب استفاده می شود.  نوکیا آن را در پلت فرم توسعه ویجت Web Run-Time خود قرار داده است.  jQuery نیز در MediaWiki از نسخه 1.16 استفاده شده است.

جان رزگ یک مهندس نرم افزار و کارآفرین آمریکایی است که به عنوان خالق و توسعه دهنده ی کتابخانه جی کوئری جاوا اسکریپت شناخته شده است.


Resig با مدرک کارشناسی در علوم کامپیوتر از موسسه فناوری Rochester در سال 2005 فارغ التحصیل شد. در طی این مدت او با Ankur Teredesai  در شبکه های پیام رسانی فوری داده ها و Jon Schull در کشف روش های جدید تشویق آنلاین در زمان واقعی کار کرد همکاری 


او در حال حاضر به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار در دانشگاه آکادمی کار می کند  قبلا، او یک توسعه دهنده جاوا اسکریپت برای شرکت موزیلا بود. برای کار خود در جی کوئری وی در 30 آوریل 2010 در تالار سالن مشاهیر موسسه فناوری فناوری روچستر  وارد شد. 

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی