آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

Backend چیست ؟

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

معمولا شامل سه قسمت می شود: یک سرور، یک برنامه و یک پایگاه داده. اگر بلیط پرواز یا خرید بلیط کنسرت را رزرو کنید، معمولا یک وب سایت را باز کنید و با ظاهر ارتباط برقرار کنید. هنگامی که این اطلاعات را وارد کرده اید، برنامه آن را در یک پایگاه داده ذخیره می کند که بر روی سرور ایجاد شده است. به خاطر سهولت، فقط درباره یک پایگاه داده به عنوان یک صفحه گسترده عصبی در کامپیوتر خود فکر کنید، اما کامپیوتر (سرور) شما در جایی در آریزونا ذخیره می شود.


همه این اطلاعات در سرور ذخیره می شود بنابراین هنگام ورود به برنامه برای چاپ بلیط های خود، همه اطلاعات هنوز در حساب شما وجود دارد.

Backend چیست

ما فردی را می شناسیم که تمام این تکنولوژی را برای همکاری یک توسعه دهنده باطن کار می کند. تکنولوژی های Backend معمولا شامل زبان هایی مانند PHP، Ruby، Python و غیره هستند. برای ایجاد آنها حتی ساده تر از استفاده آنها معمولا توسط چارچوب هایی مثل Ruby on Rails، Cake PHP و Code Igniter تقویت می شود که همه آنها سریعتر و آسان تر به همکاری می پردازند .


بسیاری از متخصصان وب که فقط وارد میدان می شوند، بسیاری از افراد راجع به وردپرس صحبت کرده اند. وردپرس مثال خوبی از ظاهر و پشتیبانی است که با هم کار می کنند چرا که وردپرس یک چارچوب مبتنی بر بازخوانی است که در PHP ساخته شده است که شما باید با یک پایگاه داده بر روی سرور خود نصب کنید. طراحان سپس ظاهر و قابلیت سایت های وردپرس را با استفاده از CSS، jQuery و جاوا اسکریپت سفارشی می کنند.

  • فاطمه علیزاده

Backend

CSS

PHP

Python

Ruby

jQuery

جاوا اسکریپت

وردپرس

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی