آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مزایای سئو (SEO)

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ

سلام دوستان گلم روزتون بخیر و شادی 

امیدوارم که حال دلتوت خوب خوش باشه

امروز ما میخوایم راجب مزایای سئو براتون بگیم و امیدوارم مفید واقع شده باشه براتون 


SEO کمک می کند تا صاحبان کسب و کار کوچک ایجاد وب سایت های سریع، قوی و کاربر پسند که رتبه در موتورهای جستجو بالاتر است، که به نوبه خود کمک می کند تا مشتریان بالقوه واجد شرایط خود را به سایت های خود و در نهایت افزایش نرخ تبدیل افزایش می دهد.

مزایای سئو در کسب کار

SEO همچنین به ایجاد آگاهی از نام تجاری برای کسب و کار شما کمک می کند به این دلیل که کاربران موتور جستجوگر احتمال اعتماد بیشتر به سایت هایی که در صفحه اول صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) هستند اعتماد بیشتری نسبت به مارک هایی که دارند نیستند.

اگر صاحب کسب و کار کوچک هستید، باید از جستجوگر اینترنتی برای ساختن یک وب سایت قوی استفاده کنید و از رقابت های خود برای کسب مشتریان جدید برای کسب و کار خود استفاده کنید و آن را به سطح بعدی برسانید.


در اینجا پنج مزیت کلیدی جستجوگرها برای کسب و کارهای کوچک وجود دارد:


مقاله مرتبط: عوامل محلی SEO برای شرکت های کوچک


 


1. وب سایت های کاربرپسند

SEO به صاحبان کسب و کار کوچک کمک خواهد کرد وب سایت سریع تر، نرم افزار و کاربر دوستانه ایجاد کنید. با وجودی که اکثر مردم هنوز به تعریف سئوال از جستجوگرها فکر می کنند، اما فکر می کنند که فقط در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو، امروزه SEO نیز در مورد بهبود تجربه کاربر است.


وب سایت های ساخت یافته، تمیز و بی نظیر، یک بازدید کننده گاه به گاه برای ماندن طولانی تر را متوقف می کند، در نتیجه کاهش میزان جست و جو و افزایش نمایش صفحات. به طور مشابه، محتوای بسیار مرتبط (صفحات فروش و مقالات وبلاگ) خوانندگان شما را خوشحال می کند، زیرا آنها احتمال بیشتری دارند که به سوالات خود پاسخ دهند، مسائل مربوط به پرس و جو خود را حل می کنند و به آنها کمک می کند دقیقا همان چیزی را که آنها در سایت شما دنبال می کنند پیدا کنند.


جستجوگرهای صفحه ای، اگر به درستی انجام شوند، باعث می شود که کاربران شما باهوش باشند، که باعث می شود موتورهای جستجو هم از آنها خوشحال شوند تا اطلاعات با کیفیت بالا را به کاربران خود ارائه دهند.


 


2. مشتریان بیشتری را بیابید

بیایید با آن مواجه شویم، یکی از دلایل اصلی داشتن یک وب سایت این است که از رقابت خود خارج شوید و پایه مشتری خود را افزایش دهید. در غیر این صورت، چرا سرمایه گذاری 1،000 پوند (£) در بازاریابی، درست است؟ کسب و کارهایی که وب سایت بهینه سازی شده وب سایت را به مشتریان بیشتری می دهند و دو برابر سریعتر از کسب و کارهایی که آن را ندارند رشد می کنند.


SEO است که احتمالا استراتژی بازاریابی و کارآمد و مقرون به صرفه است که امروزه وجود دارد. علاوه بر این، تنها مشتریانی را که به طور جدی در جستجوی محصول یا خدمات شما هستند، به ارمغان می آورد!


اگر مایل هستید چند ساعت وقت، انرژی و مقدار کمی پول صرف کنید، SEO به ترافیک "هدفمند" در وب سایت شما کمک می کند و در نهایت مشتریان بیشتری را به کسب و کار شما نسبت به هر تاکتیک دیگری از بازاریابی که شما همیشه از آن استفاده می کنید.


 


3. نرخ تبدیل بهتر

وب سایت های بهینه سازی شده با جستجوگرها سریع تر، آسان برای خواندن و گشت و گذار و درست در تقریبا تمام انواع دستگاه ها، از جمله تلفن همراه و تبلت ها نمایش داده می شوند. وبسایتهایی که آسان به خواندن و حرکت هستند، احتمال بیشتری دارند که خوانندگان یا بازدیدکنندگان شما را جذب کنند و توجه کنند - به این ترتیب آنها بیشتر به مشتریان، مشترکین و بازدیدکنندگان شما تبدیل می شوند.


 


4. ساخت آگاهی برند

یکی از مزایای به دست آوردن رتبه بالاتر در SERPs، ایجاد آگاهی از نام تجاری است. هنگامی که سایت های شما در صفحه اول موتورهای جستجوی عمده مانند Google، Yahoo و Bing ظاهر می شوند، مشتریان بالقوه بیشتر به اعتماد به نام تجاری شما اعتماد می کنند در حالی که آنها برای جستجوی یک اصطلاح خاص به جای مارک های دیگر که دارای وب قوی نیستند حضور


به همین دلیل است که کسب و کارهای کوچک که می خواهند آگاهی بهتر برند (به صورت محلی یا گسترش ملی در سطح ملی) ایجاد کنند، باید در جستجوگرها سرمایه گذاری کنند و شروع به کسب رتبه بندی برتر برای شرایط KEY مرتبط با کسب و کار خود کنند. ما در 90s دیگر نیستیم؛ موتورهای جستجو در حال حاضر نقش مهمی در ساخت یا شکستن نام تجاری خود بازی می کنند.


 


5. مسابقه بایگانی

بیایید نمونه ای از دو کسب و کار که در همان صنعت هستند، فروش محصولات مشابه را با قیمت های مشابه. یکی از آنها یک وبسایت بهینه سازی شده دارد در حالی که دیگر وبسایت بدون بهینه سازی دارد. با توجه به همه چیز دیگر برابر است، کدام شرکت شما فکر می کنید مشتریان بیشتری را به وب سایت خود از جستجوی محلی جذب خواهد کرد؟ کدام شرکت احتمالا سریعتر رشد کرده و موفق تر خواهد شد؟


موتورهای جستجو و جستجوگرها بسیار قدرتمند هستند. اگر رقبای شما بازاریابی جستجوگرها را انجام دهند، باید سؤال کنید که چرا در چنین استراتژی سرمایه گذاری نکرده اید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی