آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا وردپرس هنوز بهترین سیستم مدیریت محتوا است؟

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

چندین زبان برنامه نویسی نوآورانه و محیط ها امروزه برای ساخت وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما وردپرس کارآمد ترین و بنابراین محبوب CMS است. از سال 2003 تا سال 2003، 50 درصد از آمریکایی هایی که از کاربران اینترنت هستند (تا سال 2014) سیستم را ترجیح می دهند.

خوانندگان همچنین ترجیح می دهند از سایت هایی که با استفاده از این سیستم ایجاد شده اند، بازدید کنند، زیرا بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا با متن و خوانندگان دیگر مقابله کنند، نظراتی در مورد موضوعات و بحث ها را آغاز کنند. بنابراین، شما می توانید کالاها را آنلاین سفارش دهید، یک چت را شروع کنید، روی یک پیوند شبکه اجتماعی کلیک کنید تا بررسی کنید. این سیستم امکان ایجاد وبلاگهای دوست داشتنی، ویژگیهای غنی و جذاب را فراهم می کند.


وردپرس و مزایای اصلی آن

برای مدیریت 48 وبلاگ برتر جهان 100، CMS وردپرس به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، در سال 2018 به 40 زبان و امروز شگفت آور محبوب تبدیل شده است. این سیستم به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) رتبه بندی شده است:

آیا وردپرس هنوز بهترین سیستم مدیریت محتوا است

انعطاف پذیر و به راحتی قابل تنظیم

آسان برای استفاده و نگهداری؛

متن باز؛

SEO مناسب؛

به طور مداوم بهبود می یابد.

براساس نظرسنجی W3Tech اخیر، سهم بازار وردپرس 59 درصد بوده است که این امر بزرگترین سیستم مدیریت محتوا است. حدود 75 میلیون سایت در سراسر جهان بر اساس این سیستم است، و صاحبان کسب و کار موفق و خوشحال هستند. بیایید دلایل جزئیات را بررسی کنیم.


انعطاف پذیری و مقیاس پذیری

CMS WordPress یک محیط کاملا مقیاس پذیر است. این بدان معنی است که یک وب مستر میتواند ظرفیت وبسایت را به راحتی افزایش دهد، نقاط تقاطع سخت افزاری یا گره را اضافه کند. بنابراین، یک وب سایت وردپرس به راحتی توسعه می یابد، سریع رشد می کند و بدون نوشتن کد پیچیده.


علاوه بر این، محیط غنی از عناصر ضروری است مانند:


تم ها

ماژول ها؛

پلاگین ها؛

قالب ها

بسیاری از این فایل ها به صورت رایگان ارائه می شوند و توسط توسعه دهندگان مختلف با استعداد به جامعه کمک می کنند. با استفاده از زبان های برنامه نویسی مدرن PHP، جاوا اسکریپت و CSS، حرفه ای های جوان آنها را طبق نیازهای ایجاد وب سایت خود سفارشی می کنند.


این تکه های هوشمند از کدهای را می توان تغییر یا تکمیل کرد، ساخت طراحی و قابلیت وب سایت وردپرس ویژه. صفحات به راحتی و سریع ایجاد میشوند و کار برنامه نویسان به صرفه است.


چند منظوره و قابلیت دسترسی

CMS WordPress برای هر نوع وب سایت مناسب است، از جمله وبلاگ ها، پورتال های خبری، فروشگاه های اینترنتی، صفحات شرکتی. به عنوان مثال، این بهترین CMS برای فرود یا سایتهای یک صفحه است. با استفاده از تم های موجود، شما می توانید وسیع ترین قابلیت های ممکن را ایجاد کنید که برای جذب مشتریان وفادار و جدید شما ضروری است، و از تجربه ای عالی برای آنها اطمینان حاصل کنید.


علاوه بر این، کاربران روزمره: وبلاگ نویسان، نویسندگان و اپراتورهای فروشگاه می توانند به راحتی صفحات را به روزرسانی کنند. هیچ مهارت برنامه نویسی یا آموزش ویژه نیازی نیست، به طوری که هر فرد بتواند این کارها را به آسانی انجام دهد.


شروع و بازگشت سرمایه گذاری

شروع یک کسب و کار، صاحبان معمولا فقط یک بودجه محدود دارند، که فقط تعداد محدودی از کارمندان را استخدام می کنند. بنابراین، فقط حدود 3 تا 10 نفر ممکن است در ابتدا در دفتر کار کنند و همه چیز را مدیریت کنند: امور مالی، منابع و فروش.


تعجب می کنم که چرا وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا است، ما متوجه می شویم که هزینه و کارآمد و بصری است. بدون نیاز به استخدام کارشناسان و حرفه ها برای حل وظایف خاصی وجود ندارد. حتی عیب یابی را می توان توسط کارکنان مشترک، به عنوان مثال، وزیر امور خارجه و یا اپراتور وب سایت مدیریت می شود.


در همین حال، یک وب سایت وردپرس در عرض چند روز ایجاد می شود و به روز رسانی ها می تواند در هر 10 تا 30 دقیقه هر روز صبح انجام شود. بنابراین، به راحتی مخاطبین مورد نظر خود را با حداقل سرمایه گذاری به مخاطبان می رسانید. مطمئنا ترافیک بالا خواهد بود و در مدت کوتاهی فروش و سود افزایش خواهد یافت.


مزایای SEO

بهینه سازی بدان معنی است که وبسایت شما در مرورگر یا موتور جستجو رتبه بندی شده است و در فهرست های بیشتر بازدید شده است. این اجازه می دهد تا شما را به مشارکت کاربران متعدد اینترنت و مشتریان جدید.

با استفاده از وردپرس شما می توانید:


استفاده از permalinks که شامل کلمات کلیدی است؛

اضافه کردن RSS (واقعا ساده سندیکایی) خوردها؛

ایجاد دسته ها؛

بهینه سازی تصاویر

پین پست های جدید یا مقالات.

برچسب ها را ایجاد کنید

نقشه گوگل را نصب کنید.

خوانندگان به فید شما مشترک می شوند، کاتالوگ ها را بررسی می کنند، وبلاگ هایی که اخیرا به روز شده اند پیدا می کنند. CMS WordPress به طور خودکار عنوان، توضیحات و کلمات کلیدی را برآورده می کند، که مطابق با الزامات اساسی SEO می باشد، بنابراین یک کارمند مشترک شرکت یا نویسنده با آنها ملاقات می کند و وب سایت را محبوب می کند.


ثبات و ایمنی

وب سایت های وردپرس به طور موثر در برابر تهدیدات سایبری مختلف محافظت می شوند. آنها شامل پلاگین های امنیتی است که ثبات و سهولت استفاده را تضمین می کند. علاوه بر این، بسیاری از ویژگی های کاربر پسند بدون شک بدون هیچ مشکلی ارائه می شوند.


بنابراین، وردپرس، ظاهرا بهترین CMS در حال حاضر است که شگفت آور محبوب، آسان برای استفاده و حفظ. خوانندگان همچنین سیستم را با توجه به طراحی جذاب وب سایت و قابلیت افزایش یافته ترجیح می دهند. این بهترین سیستم برای وبلاگ نویسان و نویسندگان است، زیرا هر جایگزین بهتر هنوز در دسترس نیست.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی