آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا Google وبسایتهای ریسپانسیو را ترجیح می دهد؟

يكشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

5 راه سریع وب سایت ریسپانسیو مزایای SEO شما

در این محیط، طراحی ریسپانسیو دیگر نوآوری نیست. در عوض، بدون توجه به صنعت، یک جزء استاندارد از هر طرح SEO است.


چرا شما نیاز به طراحی وب سایت  ریسپانسیو دارید؟

وب در طول سال گذشته با نرخ باور نکردنی پیش رفت. در میان بسیاری از تغییرات، اجتناب ناپذیر اتفاق افتاده است. مرورگر وب موبایل دسکتاپ را به عنوان وسیله انتخاب اول برای کاربران اینترنت باز کرد.


همانطور که در اواخر سال 2016 منتشر شد، ما همچنین شاهد آن بودیم که افرادی که تنها از یک نوع دستگاه استفاده می کنند، دو برابر بیشتر از گوشی های هوشمند بیش از کامپیوترهای رومیزی استفاده می کنند.


هیچ کدام از این مشاهدات به جای تعجب، طراحان وب و بازاریابان را نمی گرفتند. و در عین حال، پاسخ آهسته هر دو کسب و کار و صنعت آنلاین به وضعیت جدید وب کم بی نظیر است.

به رغم پیشامدهای صنعت و همچنین آمار منتشر شده، بسیاری هنوز به یک طراحی وب  ریسپانسیو و واضحی نیاز ندارند.


به گفته برخی، تعداد کسانی که موفق به سازگاری با تقاضا برای یک محیط ریسپانسیو هستند تا 60 درصد است.


این باید علت نگرانی برای کسب و کار باشد (نه اشاره به انگیزه قوی برای طراحان وب که به دنبال کار هستند!).


گوگل برای کاربران ساخته شده است برای افرادی که در وب جستجو می کنند. در دنیایی که کاربران آن را از طریق دستگاه های تلفن همراه به وب می رسانند، گوگل بر این اساس عمل می کند. بنابراین، این به این معنی است که آنها به سایتهایی که نیازهای کاربران Google را برآورده می کنند، ترجیح می دهند.


به طور خلاصه، گوگل به وبسایتهایی که برای افرادی که از دستگاههای تلفن همراه و گوشیهای هوشمند استفاده میکنند، بهینه شده است. این وبسایتها معمولا آنهایی هستند که یک طراحی ریسپانسیو همراه را در اختیار دارند.


اگر هنوز نمیتوانید پاداشهای SEO را از ارتقاء به یک طراحی  ریسپانسیو همراه دریافت کنید، در اینجا پنج دلیل برای اینکه شما باید حرکت خود را اکنون انجام دهید.


1. بهبود قابلیت استفاده سایت

اگر کاربران به راحتی به وب سایت شما حرکت نکنند، بعید است که آنها در اطراف خود قرار بگیرند.


گوگل زمان "در صفحه" را به عنوان یک شاخص اساسی از ارزش سایت برای هر پرس و جو مشخص به رسمیت می شناسد. طراحی وب سایت پاسخگو وب سایت شما را برای بازدیدکنندگان آسان تر می کند تا بتوانند خواندن و حرکت را آسان تر کنند. نتیجه یک تجربه کاربری بهبود یافته و معمولا زمان بیشتری در سایت است.


نمره های قابل استفاده خوب منجر به تکرار بازدیدکنندگان و افزایش تبدیل می شود. همانطور که در بالا ذکر شد، گوگل در رضایتمندی از نمایشهای کاربر است.


یک طراحی وب سایت پاسخگو مبتنی بر وب برای تجربه کاربری مثبت اساسی است و گوگل قصد دارد سایت هایی را که با چنین تجربه ای مواجه می شوند، پاداش دهد.


تجربه مشتری و کاربردهی سایت را نمی توان بیش از حد تأکید کرد. شرکت های بازرگانی و آژانس های بازاریابی دیجیتال باید در هنگام تبدیل و تجربه مشتری، هوشیار باشند.


بررسی های مثبت، ترافیک و افزایش جستجوهای مارکدار - که هر کدام می توانند رتبه بندی را تحت تاثیر قرار دهند - به عنوان یک نتیجه از تجربه مشتری می آیند. و زیر این عوامل عناصر طراحی یک وب سایت را در بر می گیرد.


سفر مشتری و تجربه مشتری باعث می شود که کسب و کار آنلاین موفقیت آمیز باشد و طراحی پاسخگو تلفن همراه پایه ای است که همه تجربه ها در آن اتفاق می افتد.


همانطور که مهم است این واقعیت است که افزایش قابلیت استفاده از سایت از طریق طراحی پاسخگو نه تنها کاربران را ارضا می کند بلکه به طور معمول توسط گوگل رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو را به پاداش می دهد.


2. سرعت سریعتر صفحه

زمان بارگذاری صفحه یک عامل رتبه بندی ثابت و شناخته شده است.


هر وب سایت باید بهینه سازی شده برای بارگیری در اسرع وقت برای کمک به شانس آن را به خوبی در نتایج موتور جستجو رتبه.


پیام سازگار از گوگل در طول سال ها این بوده است که سایت های سریع بارگذاری در نتایج جستجو مورد توجه هستند.

این فقط یکی از دلایلی است که چرا گوگل توصیه می کند از طراحی وب پاسخگو استفاده کند.


وب سایت هایی که به صورت تلفن همراه پاسخگو هستند، به طور معمول سریعتر (به ویژه در دستگاه های تلفن همراه و هوشمند) بارگذاری می شوند که منجر به یک تجربه کاربری مثبت و همچنین افزایش احتمال در رتبه بندی می شود.


3. کاهش میزان گشت و گذار

نرخ گزاف گویی مربوط به زمان در سایت است. بازدید کنندگان خود را به سرعت باز می کنند یا وب سایت خود را ترک می کنند؟ گوگل به رفتار کاربر هنگام توجه به نقاط ورود و خروج یک وب سایت توجه می کند.


گوگل ممکن است مدت زمان کوتاهی را بیان کند (سایت را تقریبا به همان اندازه که شما به آن رسیدید) را به عنوان نشانه ای از آن بیان کنید که محتوا که جستجوگر در سایت شما یافت نشد، به نیازهای آنها مربوط نیست.


نتیجه این وبسایت، تعدیل منفی در رتبه بندی آنها در نتایج موتور جستجو گوگل برای آن query خواهد بود.


اما این نه تنها محتوایی است که کاربران علاقمند به آن هستند. در حقیقت، می توان گفت که در بسیاری از موارد، طراحی بیش از محتوای است. محتوا ممکن است باشکوه باشد، اما اگر طراحی مانع از درک آسان شود، کاربران به زودی سایت را ترک خواهند کرد.


طراحی پاسخگو همراه شما را قادر می سازد نه تنها مطالب مربوطه را برای استفاده بکار ببرید، بلکه همچنین آن را به گونه ای نمایش دهید که سازگار با تلفن همراه باشد. این یک محیط تمیز، واضح و ناچیز برای کاربران فراهم می کند تا وب سایت شما را مرور کنند.


4. مطالب کمتر تکراری

همانطور که هوشمند به عنوان الگوریتم های گوگل است، هنوز از شما نیاز دارد که کدام محتوای وب سایت شما بیشترین واردات را داشته باشد.

کسانی که تصمیم گرفته اند که مسیر یک سایت تلفن همراه جداگانه را بیابند، زمان زیادی را برای مدیریت مسائل محتوای تکراری بازی می کنند. با استفاده از یک وب سایت جداگانه برای مشتری تلفن همراه شما نیاز به استفاده از یک URL جداگانه دارد.


مشکل این است که محتوای دسکتاپ و URL تلفن همراه یکسان است، حتی اگر URL متفاوت باشد.


این مطالب تکراری می تواند به طور جدی به رتبه بندی شما آسیب برساند. اگر شما به گوگل نگویید که محتوا بسیار حیاتی است و اطمینان حاصل کنید که محتوای آن نمایه شده است، آنها مجبور خواهند شد برای شما تصمیم بگیرند.


نتیجه تقریبا همیشه رتبه پایین در نتایج جستجو است. (اکثر سایت های مجزا از سایت های موبایل در موتورهای جستجو رتبه خوبی ندارند، زیرا آنها به همتایان دسکتاپ خود امکان پذیر هستند، که یکی دیگر از مزایای پاسخگو است: شما می توانید SEO خود را در یک سایت متمرکز کنید.)


وب سایت پاسخگو تلفن همراه با مشکلات محتوای تکراری مواجه است. بدون نیاز به دستگاهی که برای مشاهده محتوای مورد استفاده قرار گیرد، یک URL را بنویسید.


5. به اشتراک گذاری اجتماعی افزایش یافته است

طراحی وب پاسخگو ساخته شده است تا اشتراک اجتماعی را برای کاربران آنلاین - تلفن همراه محبوب ترین جمعیت شناخته شود.


اگر چه رسانه های اجتماعی می توانند به SEO کمک کنند، اما اشتراک اجتماعی تاثیر مستقیمی در رتبه بندی ندارد. اما این به شما کمک خواهد کرد مخاطبان را رشد دهید.


مخاطبان بزرگتر می توانند به افزایش ترافیک و تعامل، و همچنین تقاضای جستجوی بیشتری برای نام تجاری شما کمک کنند - که قطعا Google را متوجه آن می کند.


یک وبسایت که برای کاربران تلفن همراه و گوشی های هوشمند بهینه نشده است، زمان زیادی را برای متقاعد کردن کاربران خود برای حرکت به دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی ناخوشایند و ضعیف طراحی شده برای استفاده صرفا دسکتاپ طراحی می کند.


فکر کردن به جلو: قبل از برنامه ریزی با کاربران تلفن همراه در ذهن

پیش طراحی وب سایت طراحی وب سایت پاسخگو شما معمولا به طراحی مختصر و متفکرانه منجر می شود. این کمک می کند تا کسب و کار به ذهن نقشه استراتژی جستجوگرها خود را و چشم انداز و هدف از وب سایت قبل از شروع به ساخت آن را.


پیش برنامه ریزی همچنین به شما کمک خواهد کرد که واژگان را برای کسب و کار، سایت یا سرویس خود توسعه دهید. این لغت بعدا به عنوان تحقیق کلمات کلیدی و استراتژی محتوا همراه شما مهم خواهد بود.


همه اینها برای کمک به تلاش های SEO شما با ارائه یک استراتژی بسیار واضح تر است.


چه کسی می خواهید دست و پنجه نرم کنید و چه چیزی در تلاش برای رسیدن به آن هستید، به تلاش های طراحی وب پاسخگو شما بستگی دارد و به یک استراتژی SEO برای وب سایت شما کمک می کند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی