آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

انواع وب سایت چیست؟

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

10 مورد از محبوب ترین وب سایت ها و مزایای آن

بسیاری از افراد و افراد کسب و کار نمی دانند چه نوع وب سایت برای دریافت محصولات و خدمات خود. با این حال، سایت ها به صورت زیر دسته بندی می شوند:


سایت های استاتیک: این سایت های اینترنتی قابل ویرایش نیستند.

سایت های بروشور قابل ویرایش: نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا.

وب سایت پویای قابل ویرایش: این کاربر را با مناطق ورودی درگیر می کند. این سایت به صورت خود مدیریت است.

وب سایت های تجارت الکترونیک: آنها یک دروازه پرداخت، مانند PayPal دارند.

برنامه وب: این یک سایت سفارشی با قابلیت بسیار است

 


10 نوع محبوب وب سایت ها

وب سایت های تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک به سبب ماهیت بازاریابی آن، نوع مورد علاقه یک وب سایت در سطح جهان است. خریداران با فروشندگان ملاقات می کنند و معاملات مانند سفارش، پرداخت و حمل و نقل می توانند به دلیل سیستم مدیریت محتوا در اینترنت آنلاین باشند. یک وب سایت تجارت الکترونیک شامل منطقه فروش منطقه، منطقه محصولات و روند بررسی مشتریان و خارج از آن است. از وب سایت های تجارت الکترونیک که توسط Legibra طراحی شده اند، بررسی کنید.


 


وب سایت های شخصی

این سایت ها برای افرادی که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و عکس با دوستان خود هستند، ایده آل هستند. ثبت کننده دامنه فضای رایگان را ارائه می دهد، و از این مزیت برای ایجاد یک سایت شخصی استفاده می کنید. بخش اول Url نام ISP (Provider خدمات اینترنت) را دارد و قسمت آخر نام شما را به عنوان شخصی می شناسد. این سایت ها دارای قابلیت های محدود سرور هستند و بهینه سازی موتور جستجو نیست و بنابراین برای کسب و کار بازاریابی ایده آل نیست. برای درک بهتر این مثالها را بررسی کنید.


سایت های سیاسی

این سایت ارائه اطلاعات سیاسی مانند اطلاعات مبارزات انتخاباتی، اطلاعات کاندیدا، اخبار سیاسی، و وبلاگ ها، و غیره آنها کمک به ارائه اطلاعات دست اول به شهروندان بالقوه در مورد سیاستمداران خود. این است که چگونه Boniface Mwangi فعالانه از وب سایت سیاسی خود برای جمع آوری پول برای مبارزاتش استفاده می کند.


 


وب سایت های خبری

این سایت ها آخرین اخبار را در سرگرمی، آب و هوا و ورزش می دهد. آنها اخبار جدید، به روز رسانی اخبار مربوط به کشور  جهان و اخبار کلی جهانی را ارائه می دهند.


وب سایت های شرکتی

سایت های کسب و کار اطلاعاتی در مورد یک شرکت خاص به عموم ارائه می دهند. این یک راه عالی از یک شرکت به نمایش محصولات و خدمات خود را به مشتریان جدید و همچنین به روز رسانی مشتریان موجود بر روی هر سرویس یا محصول تغییر و یا پیشرفت های جدید است. در اینجا مجموعه ای از وب سایت های طراحی شده به خوبی طراحی شده است.


 


وب سایت های SME

شرکت های کوچک و متوسط ​​تمرکز خود را بر بازاریابی آنلاین افزایش یافته است، و در نتیجه شرکتهای کوچک و متوسط ​​سایت به دلیل هزینه های میزبانی ارزان تر نسبت به وب سایت های شرکت های بزرگ ایده آل ترین. کارآفرینان باید سایت خود را به راحتی حرکت دهند، مشتریان را درگیر کنند، توضیحات کامل محصول ارائه دهند، و محتوای محتوایی داشته باشند. این تضمین می کند که مصرف کنندگان بیشتر می توانند از اطلاعات کامل کسب و کار در فضای کوچک آنلاین استفاده کنند. در اینجا وب سایت های SME ایجاد شده توسط Legibra برای SkyDive Diani است.


 


وب سایت های مشاوره

درست همانطور که از نام نشان می شود، سایت های مشاوره به طور خاص برای ارائه اطلاعات مشورتی در مورد موضوعات خاص طراحی شده است. مشتری اطلاعاتی در مورد چگونگی حل برخی مسائل و سوالات کلی درباره همه چیز در زندگی می دهد. در اینجا یک نمونه از یک وب سایت مشاوره طراحی شده و توسعه یافته توسط Legibra: وب سایت مشاوره Ki ngeley است.


 


وب سایت پرداخت آنلاین

با توجه به افزایش تقاضای معاملات در دنیای جاری، مشتریان ترجیح می دهند پرداخت آنلاین را انجام دهند و بنابراین یک سایت که می تواند شامل خدمات پرداخت باشد، ترجیح داده می شود. با ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین قابل اعتماد (PSP)، مشتریان می توانند با پرداخت آنلاین از طریق انتقال بانکی، کارت های اعتباری و سفارشات در زمان واقعی به طور موثر پرداخت کنند. این سیستم تحمل صفر صفر را برای اطمینان از این که مشتریان تنها برای پست های آنلاین پرداخت بدون نیاز به اتهامات پنهانی، به ویژه با انجام معاملات بین المللی، ارائه می دهند.


 


نویسندگان / وب سایت های نویسندگان

این سایت طراحی شده که شامل یک زندگینامه، گزیده ای، اضافه کردن کاتولوگ آثار منتشر شده، لینک ها به انتشارات از نویسندگان، و غیره با سایت یک نویسنده، شما یک زیر از مردم بر اساس حضور رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، و یا وبلاگ دریافت کنید. این باعث افزایش بازاریابی نشریات آتی شما می شود.


 


وب سایتهای ساخت جامعه

این سایت های محبوب در ده سال گذشته افزایش یافته است. آنها به ایجاد ارتباط بین افراد کمک می کنند که مردم بتوانند ایده ها، عکس ها و رویدادها را به اشتراک بگذارند. مردم به این ترتیب از طریق رسانه اجتماعی ارتباط برقرار می کنند. این سایت ها عبارتند از facebook.com، linkedin.com و myspace.com. سایت های به اشتراک گذاری عکس مانند picasa.com نیز تحت این رده وب سایت قرار می گیرند.


 


نتیجه


گرفتن یک وب سایت آسان است، با فرد یا سازمان مناسب برای شما طراحی شده است؛ شما می توانید با فروش ایده های کسب و کار خود به موفقیت بیشتری دست یابید. کوچک، متوسط ​​و همکاری دارند استفاده از انتخاب نوع وب سایت است که برای آنها مناسب با توجه به هزینه های میزبانی و همچنین در دسترس بودن در موتورهای جستجو. انواع مختلفی از وب سایت ها مانند وب سایت های دایرکتوری، وب سایت های دستگاه های تلفن همراه و وب سایت های اطلاعاتی وجود دارد.


سایت های وبلاگنویسی نوع فعلی سایت هستند که روند دارند. وبلاگ ها، هم به عنوان وبلاگ ها شناخته شده است، با توجه به نیاز بالا به شیوه زندگی بازاریابی شخصی آنلاین افزایش یافته است. با این کار، سایت های وبلاگ نویسی به این نتیجه رسیده اند که مالک آنها را در رویدادهای روزانه و پست های خود ثبت می کند. دیگران می توانند پست ها را ببینند و با نظر دادن به آنها کمک کنند. کسب و کارهای کوچک نیز می توانند چنین سایت هایی را ایجاد کنند تا خدمات خود را در سطح جهان به بازار عرضه کنند و نظرات مشتریان از طریق آن دریافت کنند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی