آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا طراحی وب سایت اهمیت دارد؟

جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

شما ممکن است از خودتان بپرسید که چرا به دنبال به روز رسانی وب سایت شرکت خود هستید؟ بله، وب سایت شرکت شما در مقایسه با رقابت، قدیمی است، اما طراحی وب سایت معتبر و قانع کننده واقعا مهم است؟ با کمال میل، شما یک شرکت طراحی را دنبال می کنید تا وب سایت شرکت خود را یک چهره سازی قرار دهید، اما شما کاملا مطمئن نیستید که یک طرح جدید کسب و کار جدیدی ایجاد می کند. با وجود شک و تردید شما، بسیاری از مطالعات نشان می دهد وب سایت به خوبی ساخته شده ترافیک مشتری بهتر تولید خواهد کرد و یک رابط کاربری بهبود یافته تبدیل خواهد شد  تولید کسب و کار جدید با نرخ نمایش. اما چطور؟ چطوری می تواند چیزی به عنوان سطحی به عنوان طراحی وب سایت شرکت شما تاثیر موفقیت یک کسب و کار؟ دلایل زیادی وجود دارد که یک وبسایت طراحی شده مناسب مشتری ایده آل و گفتگو سریع با شرکت شما را جذب می کند. موارد زیر برجسته پنج عناصر کلیدی که طراح وب باید در هنگام طراحی یک وب سایت داشته باشد:


جهت یابی

شاید مهمترین قسمت وب سایت ناوبری باشد. ناوبری یک وب سایت می تواند یک سایت را ایجاد یا شکست دهد، که مخصوصا برای وبسایت های قوی با تعداد زیادی صفحات است. ناوبری وب سایت معمولا شامل یک نوار ناوبری یا لیستی از برچسب هایی است که صفحات وب را متمایز می کنند. ناوبری خوب باید آسان برای پیدا کردن و درک باشد برای سفر سریع و آسان در کل وب سایت. هنگام طراحی ناوبری، طراحان وب گاهی اوقات با طراحی و قلمهای فانتزی دور میشوند. در اغلب موارد، ناوبری بیش از حد ساده شده، استفاده آسان را برای محدوده وسیعتری از مشتریان به حداکثر میرساند. یک نکته خوب این است که ناوبری وب سایت شرکت شما باید بسیار شهودی باشد حتی مادربزرگ شما نیز میتواند آن را درک کند.


سازگاری نام تجاری

اگر شرکت شما یک آرم داشته باشد و این لوگو اغلب در مواد چاپی (یعنی کارتهای کسب و کار، جزوه ها، سربرگ ها و غیره) استفاده می شود، سپس لوگو، رنگ های برند، پیام های نام تجاری و تصاویر مورد استفاده برای چاپ باید به طراحی وب سایت برای مشتریان شما مهم است که بتوانید برند خود را در تمام انواع ارتباطات تشخیص دهید تا موقعیت تجاری خود را مرتبط کرده و با کسب و کارتان قول دهید. اغلب هنگامی که ارتباطات بصری با نام تجاری تغییر می کند، می تواند موجب ناراحتی مشتریان شود، که می تواند موجب ایجاد ارتباط منفی با شرکت شما شود.


الگوهای خواندن و جستجوگرها

اکثر مردم راحت خواندن یک صفحه وب را به همان شیوه که یک کتاب را بخوانند، از بالا به پایین، چپ به راست. طراحان وب همچنین هنگام طراحی وب سایت، این را در نظر می گیرند. بسیاری از طراحان اطمینان حاصل می کنند که مهمترین اطلاعات در ستون سمت چپ بالای سمت چپ قرار دارد. این کمک خواهد کرد که پیام را به طور موثر تر برای بازدید کنندگان وب سایت که می تواند مشتریان فعلی و یا بالقوه است. اما آنچه که بسیاری از مردم نمی دانند این است که قرار دادن اطلاعات مهم در این زمینه ها از یک وب سایت همچنین بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را بهبود می بخشد. هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط با شرکت را در متن مبتنی بر HTML قرار می دهید، موتورهای جستجو مانند Google و Bing می توانند وب سایت خود را به راحتی از بین ببرند، موتور جستجوی موتور خود را افزایش داده و وبسایت خود را به نمایش گذاشته و به طور کلی نمایش می دهد.


محتوا

محتوای سایت شما به دلائلی غیر از این واقعیت است که به معنای واقعی کلمه ارتباط نام تجاری خود را با موقعیت شرکت و وعده داده است. عناصر بسیار مهمی وجود دارند که در نظر گرفته می شوند زمانی که copywriter محتوای ایجاد می کند و طراح محیط بصری مکمل برای محتوا را ایجاد می کند. ارسال پیام کوتاه و به نقطه، گر چه گرم و استقبال (بسته به صنعت) کمک می کند تا خواننده به خاطر داشته باشید این پیام آسان تر است. همچنین زمانی که متن زیادی در یک صفحه وجود دارد، صفحه به صورت بصری مبهم می شود و باعث می شود که خواننده بتواند از صفحه فیزیکی خواسته شود، به جز اینکه علاقه مند به خواندن صفحه می شود. با بهینه سازی محتوا، طراح می تواند متن را در طراحی خود قرار دهد که معمولا شامل فضای منفی زیادی می شود. این فضای خالی به چشمان خواننده کمک می کند تا آنها از خواندن خسته نشوند.


اعتماد

ایجاد اعتماد در میان مشتریان بسیار مهم است، اما اتفاق نخواهد افتاد، مگر اینکه شما واقعا آنها را بدانید و ارزش آنها را بدانید. تاکتیک های بازاریابی می توانند به عنوان یک گفت و گو با مشتریان بالقوه عمل کنند که این امر می تواند راهی عالی برای کشف نیازهای مشتریان شما باشد. با تقویت گفت و گو با مشتریان، می توانید پیروی کنید که در طراحی جدید شما با آنها مثبت است. با ایجاد وبسایت خود برای بازدیدکنندگان بیشتر خوشایند و قابل اطمینان است، به افزایش ترافیک خود در وب سایت خود خواهید پرداخت و بهبود کسب و کار جدید از طریق تبدیل وب سایت منجر می شود.


اینترنت می تواند یک مکان ترسناک برای افرادی باشد که بیشتر به انجام کاری مشغول هستند. این می تواند صحنه های حیرت انگیزی از فیلم ماتریکس، که ممکن است برای صنایع خاص مناسب باشد، بازگرداند. اکثر کسب و کارها به دنبال چیزهایی هستند که بیشتر از یک پرتره آشفته و حیرت انگیز از حروف و اعداد استقبال می کنند. طراحی وب سایت یک راه عالی برای ایجاد یک محیط کاربر پسند است که در آن

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی