آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

هدف CRM چیست؟

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ

در بازار رقابتی به طور مداوم در حال رشد، برای یک کسب و کار بسیار مهم است برای کسب اطلاعات مناسب به فرد مناسب در زمان مناسب، در غیر این صورت کسب و کار فرصت خود را به فروش محصولات یا خدمات را از دست می دهند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تنها راه حل است که می تواند به کسب و کار برای برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان کمک کند. برای هر برنامه CRM هدف اصلی این است که سازمان را قادر سازد تا نیاز و رفتار مشتریان را درک کند و کیفیت خدمات بهتر را فراهم کند. این کمک می کند تا مشتریان موجود را حفظ کرده و فرصت های جدید را با ایجاد ارتباط قوی بین سازمان و مشتریان به دست آورید. CRM می تواند داده ها را تجزیه و تحلیل کند و هر زمان که لازم باشد، گزارشات را تولید کند. عمدتا سه نوع برنامه های کاربردی CRM وجود دارد - عملیاتی، تحلیلی و همکاری برای انجام تمام این فعالیت ها.


انواع CRM:

1. CRM عملیاتی

CRM عملیاتی فرآیند کسب و کار را ساده کرده است که شامل اتوماسیون فروش، اتوماسیون بازاریابی و اتوماسیون سرویس می شود. هدف اصلی این نوع CRM، ایجاد هدایت، تبدیل آنها به مخاطبین، ضبط تمام جزئیات مورد نیاز و ارائه خدمات در سراسر چرخه زندگی مشتری است.


اتوماسیون فروش:

اتوماسیون فروش به سازمان کمک می کند تا فرآیند فروش را خودکار کند. هدف اصلی اتوماسیون فروش این است که مجموعه ای از استاندارد درون سازمان برای به دست آوردن مشتریان جدید و مقابله با مشتریان موجود باشد. این اطلاعات را به گونه ای سازماندهی می کند که کسب و کار بتواند نیازهای مشتریان را برآورده کند و به طور موثر و موثرتر فروش را افزایش دهد. این شامل انواع ماژول های فروش CRM مانند مدیریت سرچشمه، مدیریت تماس، مدیریت نقل قول به سفارش، پیش بینی فروش است.


اتوماسیون بازاریابی:

هدف اصلی اتوماسیون بازاریابی یافتن بهترین راه برای ارائه محصولات و رویکرد مشتریان بالقوه است. ماژول عمده در اتوماسیون بازاریابی مدیریت مبارزات انتخاباتی است. این امکان کسب و کار را برای تصمیم گیری در مورد کانال های (مانند ایمیل، تماس تلفنی، جلسه چهره به چهره، تبلیغات در رسانه های اجتماعی) برای مشتریان بالقوه را انتخاب می کند.


اتوماسیون خدمات:

اتوماسیون خدمات، کسب و کار را قادر می سازد تا با ارائه بهترین کیفیت خدمات و ایجاد رابطه قوی، مشتریان را حفظ کنند. این شامل مدیریت موضوع برای حل مشکلات مشتریان، مدیریت تماس مشتری برای رسیدگی به تماس های ورودی / خروجی، مدیریت برچسب برچسب برای نظارت بر کیفیت خدمات بر اساس شاخص های عملکرد کلیدی است.


2. CRM تحلیلی

CRM تحلیلی به مدیریت بالا، بازاریابی، فروش و پرسنل پشتیبانی کمک می کند تا بهترین راه برای خدمت به مشتریان را تعیین کند. تجزیه و تحلیل داده ها، عملکرد اصلی این نوع نرم افزار CRM است. این داده های مشتری را که از نقاط لمسی مختلف می آید تجزیه و تحلیل می کند تا بینش بهتر درباره وضعیت فعلی یک سازمان را بدست آورد. این کمک می کند تا مدیریت ارشد به تصمیم گیری بهتر، مدیران بازاریابی برای درک اثربخشی کمپین، مدیران فروش برای افزایش فروش و پشتیبانی از پرسنل برای بهبود کیفیت پشتیبانی و ایجاد ارتباط با مشتری قوی است.


ویژگی های CRM تحلیلی:


جمع آوری اطلاعات مشتری از کانال های مختلف و تجزیه و تحلیل داده ها به صورت ساختار یافته

سازمان را برای تعیین روش کسب و کار در فروش، بازاریابی و پشتیبانی برای سازماندهی ارتباطات و وفاداری مشتری کمک کنید

بهبود اثربخشی سیستم CRM و تجزیه و تحلیل شاخص های عملکرد کلیدی، تعیین شده توسط کسب و کار

3. CRM همکاری

CRM همکاری، گاهی اوقات به عنوان CRM استراتژیک نامیده می شود، سازمان را قادر می سازد اطلاعات مشتریان را در میان واحدهای تجاری مختلف مانند تیم فروش، تیم بازاریابی، تیم فنی و پشتیبانی، به اشتراک بگذارد. برای مثال، بازخورد از یک تیم پشتیبانی می تواند برای تیم بازاریابی مفید باشد تا مشتریان هدف را با محصولات یا خدمات خاصی به مشتریان هدایت کند. در دنیای واقعی، هر واحد کسب و کار به عنوان یک گروه مستقل کار می کند و به ندرت اطلاعات مشتریان را با تیم های دیگر به اشتراک می گذارد که اغلب باعث زیان تجاری می شود. CRM همکاری کمک می کند تا همه گروه ها را متحد کند تا فقط یک هدف را هدف قرار دهند از تمام اطلاعات برای بهبود کیفیت خدمات مشتری برای کسب وفاداری و به دست آوردن مشتریان جدید برای افزایش فروش استفاده کنید.


انواع مختلف برنامه های CRM ویژگی ها و مزایای مختلفی دارند. بنابراین قبل از اجرای سیستم CRM، برای یک کسب و کار تصمیم گیری در مورد هدف و استراتژی آینده بسیار مهم است. اگر می خواهید بهترین CRM را برای کسب و کار خود انتخاب کنید، مقاله ما را در مورد نحوه انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کار خود بخوانید.



نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی