آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مثالهایی از CRM چیست؟

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

مدیریت ارتباط با مشتری

انواع و نمونه های نرم افزار CRM

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در اجرای یک کسب و کار موفقیت آمیز مهم است. ارتباطات بهتر با مشتریان و تامین کنندگان شما، ساده تر این است که کسب و کار را انجام دهید و درآمد کسب کنید.


فناوری می تواند تا حد زیادی به شما برای بهینه سازی CRM خود کمک کند و خدمات خود را کارآمد تر، مقرون به صرفه و قابل اطمینان تر کند.


انواع سیستم های CRM

انواع مختلف نرم افزار CRM وجود دارد. اکثر آنها قادر به انجام توابع کلیدی CRM هستند - ذخیره، ردیابی و به اشتراک گذاری اطلاعات مشتری شما. با این حال، بسیاری از راه حل های نرم افزاری نیز می توانند اهداف کسب و کار خاص را پشتیبانی کنند. مثلا:


CRM عملیاتی - می تواند به مدیریت بهتر عملیات روزمره خود مانند بازاریابی، فروش و خدمات مشتری کمک کند

CRM تحلیلی - می تواند به پیگیری تعاملات مشتری یا بهبود فرایندهای جذب و نگهداری مشتری کمک کند

CRM مشترک - می تواند تعامل در سراسر بخش های مختلف، تامین کنندگان و یا ذینفعان را تقویت کند

همچنین یک سیستم CRM چیست؟


نمونه هایی از راه حل های CRM

نرم افزار CRM معمولا به چهار دسته گسترده تقسیم می شود: راه حل های برون سپاری، خارج از قفسه، سفارشی و مدیریت شده.


راه حل های برون سپاری CRM

این شامل راه حل های CRM مبتنی بر وب برای کسب و کار شما، از جمله نرم افزار CRM ابری است. چند نمونه از CRM برون سپاری عبارتند از:


Salesforce

SugarCRM

سیستم های واقعا ساده

NetSuite CRM

زهو

این رویکرد ایده آل است اگر شما نیاز به راه اندازی سریع راه حل و شما مهارت های داخلی برای مقابله با کار از ابتدا. این نیز یک راه حل خوب است اگر شما در حال حاضر به سمت تجارت الکترونیک است.


راه حل های CRM بی نظیر

چندین شرکت نرم افزاری برنامه های CRM را ارائه می دهند که با بسته های موجود ادغام می شوند. نسخه های پایین تر از این نرم افزار ممکن است برای کسب و کارهای کوچکتر مناسب باشد. یک مثال چنین است: مایکروسافت داینامیک CRM.


محصولات غیرقابل دسترس معمولا ارزانترین گزینه هستند زیرا شما در اجزای نرم افزاری استاندارد سرمایه گذاری می کنید. ناکامی این نکته این است که نرمافزار همیشه نمیتواند دقیقا همان کاری را که میخواهید انجام دهد و شما ممکن است برای راحتی و قیمت به کار خود ادامه دهید. کلید بدون انعطاف پذیری قابل انعطاف است.


نرم افزار CRM سفارشی

مهندسین مشاوره و نرم افزار می توانند یک سیستم CRM را سفارشی یا ایجاد کرده و آن را با نرم افزار موجود خود ادغام کنند. با این حال، این می تواند گران و وقت گیر باشد. اگر گزینه انتخاب سفارشی را انتخاب کنید، مطمئن شوید دقیقا همان چیزی را که میخواهید مشخص کنید. هزینه ها متفاوت خواهد بود، بنابراین ممکن است ارزش چند نقل قول از متخصصین معتبر مختلف را داشته باشد.


مدیریت راه حل های CRM

خانه نیمه راه میان راه حل های سفارشی و برون سپاری، این شامل اجاره یک مجموعه سفارشی از برنامه های CRM به عنوان یک بسته بندی سفارشی است. این می تواند مقرون به صرفه باشد، اما ممکن است به این معنی باشد که شما باید از لحاظ قابلیت کار با سازوکار سازش کنید. نمونه هایی از Maximizer CRM و Sage هستند.


راهنمایی هایی برای کمک به تصمیم گیری در مورد کسب و کار شما به یک سیستم CRM پیدا کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی