آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

نحوه استفاده از پلاگین GTMetrix

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

نحوه استفاده از پلاگین GTMetrix برای بهبود عملکرد سایت وردپرس

GTMetrix یکی از ابزارهایی است که ما خودمان را با استفاده از بیشتر و بیشتر به دست آوردن گزارش های دقیق در مورد عملکرد سایت ما. این ابزار رایگان است که عملکرد سرعت صفحه شما را با استفاده از سرعت گوگل صفحه و YSlow تجزیه و تحلیل می کند. GTMetrix پس از آن نمرات خود را برای صفحات شما تولید می کند و توصیه های عملی در مورد چگونگی رفع آنها را ارائه می دهد. در این مقاله ما به شما نحوه استفاده از افزونه GTMetrix برای بهبود عملکرد سایت وردپرس خود را نشان خواهیم داد.

نحوه استفاده از پلاگین GTMetrix برای بهبود عملکرد سایت وردپرس

اگر چه عنوان این مقاله می گوید پلاگین GTMetrix، شما همیشه نمی توانید از آن استفاده کنید. مزیت استفاده از افزونه GTMetrix وردپرس این است که به شما اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل را از طریق داشبورد وردپرس خود انجام دهید. همچنین به شما اجازه می دهد تا گزارش های روزانه، هفتگی یا ماهانه را برنامه ریزی کنید. این به شما اجازه می دهد هشدار در مورد وضعیت سایت خود را از طریق مدیر وردپرس دریافت کنید. پس از گفتن، از شما میخواهد که برای یک حساب GTMetrix رایگان ثبت نام کنید. API حساب رایگان شما محدود به تعداد معینی درخواستها در هر روز است.


برای کسانی که نمیخواهند از یک افزونه استفاده کنند، می توانید با رفتن به وب سایت GTMetrix همیشه از نسخه وب خود استفاده کنید. همچنین می توانید GTMetrix Bookmarklet را در مرورگرهای Firefox، Chrome، Safari یا Internet Explorer خود اضافه کنید.

در حال حاضر ما همه چیز را پوشش داده است، چگونه GTMetrix می تواند به شما کمک کند بهبود عملکرد سایت خود را در وردپرس؟ خوب، در گزارش دقیق آنها، دقیقا به آنچه شما نیاز دارید، به شما می گوید. گزارش این مثال را بررسی کنید:

اگر متوجه شوید، همان سایت دارای دو درجه جداگانه است. 95٪ A از سرعت صفحه گوگل و 87٪ B از YSlow. اگر امتیاز YSlow شما پایین باشد، احتمالا این بدان معنی است که سیستم YSlow به اندازه کافی هوشمند نیست. آنها نمی توانند CDN شما را همیشه شناسایی کنند. شما باید در تنظیمات کاربر خود وارد شوید تا CDN ها را در مقابل گوگل تعریف کنید به طور خودکار آن را شناسایی می کند. همانطور که می توانید در تجزیه گزارش مشاهده کنید، آن را نشان می دهد همه چیز شما نیاز به کار بر اساس سطح اولویت. در مورد ما، این بهینه سازی تصاویر بود. بهترین بخش زمانی است که شما بر روی زبانه کلیک می کنید، به شما می گوید که دقیقا کدام یک از تصاویر باید بهینه شود و چه اندازه می توانید آن را کاهش دهید. از همه مهمتر، آن را به شما اجازه می دهد تا پیش نمایش نسخه بهینه شده تصویر. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که بر روی تصویر بهینه شده راست کلیک کرده و آن را ذخیره کنید. GTMetrix برای شما کار می کند.


این فقط یک نمونه است. هر برگه کمی کوچک است "آیکون این چیست؟" اگر بر روی آن کلیک کنید، به شما اطلاعات کامل در مورد هر کدام از این موارد می دهد.


این ابزار گوگل برای کسانی است که به دنبال بهینه سازی سایت های خود هستند. به جای دانلود افزونه YSlow یا رفتن به ابزار گوگل وب مستر برای به دست آوردن نمره سرعت گوگل صفحه، شما به سادگی می توانید از طریق GTMetrix انجام دهید. مهمتر از همه، آنها حتی یک پلاگین WordPress GTMetrix دارند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی