آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

Sitemap HTML چیست؟

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

نحوه ایجاد و استفاده از Sitemap های HTML و چگونگی کمک به وب سایت شما

یک نقشه سایت HTML به بازدیدکنندگان سایت امکان می دهد تا به راحتی در یک وب سایت حرکت کنند. این نسخه متنی رسم شده از ناوبری سایت است. متن لنگر نمایش داده شده در طرح کلی به صفحه ای که اشاره می کند مرتبط است. بازدیدکنندگان سایت می توانند به سایت مکان مراجعه کنند تا یک موضوع را پیدا کنند که آنها نمیتوانند با جستجو در سایت یا مرور از طریق منوهای سایت پیدا شوند.


این نقشه سایت همچنین می تواند در فرمت XML ایجاد شده و به موتورهای جستجو ارسال شود تا بتوانند وب سایت را به صورت موثرتر خالی کنند. با استفاده از نقشه سایت، موتورهای جستجو از هر صفحه ای در سایت آگاهی پیدا می کنند، از جمله هر نشانی اینترنتی که از طریق فرایند خزیدن عادی استفاده شده توسط موتور کشف نشده است. Sitemaps مفید است اگر سایت دارای محتوای پویا است، جدید است و لینک های زیادی برای آن ندارد و یا شامل بسیاری از مطالب آرشیو شده است که به خوبی مرتبط نیست.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی