آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه یک نقشه سایت در WordPress ایجاد کنیم؟

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

XML Sitemap چیست؟ 

در اوایل سال 2000، وب سایت های دولتی برای پیوند در صفحات اصلی خود با عنوان «نقشه سایت» استفاده می کردند. این صفحه معمولا لیستی از تمام صفحات آن وبسایت را شامل می شود. حتی امروزه برخی از وبسایت ها دارای چنین نقشه های HTML هستند. با این حال، نقشه های سایت از لیست خالی HTML به صورت دستی ایجاد شده است. نقشه های سایت امروز در XML به جای HTML منتشر می شوند و مخاطبان مورد نظرشان موتورهای جستجو هستند و نه افراد. به تازگی یکی از کاربران ما یک ایمیل برای ما ارسال کرد که از ما میپرسد: یک نقشه سایت وردپرس چیست؟ آیا باید یک Sitemap در سایت خود داشته باشم؟ چگونه می توانم نقشه سایت را در وردپرس ایجاد کنم؟ اگر شما به وردپرس جدید هستید و سوالات مشابهی دارید، پس شما در جای مناسب قرار می گیرید. در این مقاله ما یک Sitemap توضیح خواهیم داد، چرا شما به یک Sitemap نیاز دارید، چگونه یک Sitemap را در WordPress ایجاد کنید و چگونه به موتورهای جستجو در مورد نقشه های سایت خود بگویید.


یک XML Sitemap WordPress چیست؟

نقشه سایت یک لیست از صفحات در یک وب سایت است که برای همه کاربران قابل دسترسی است. Sitemap XML یک راه برای صاحبان وب سایت است تا موتورهای جستجو را در مورد تمام صفحاتی که در وب سایت آنها وجود دارد، بگویند. Sitemap XML وردپرس نیز به موتورهای جستجو اشاره می کند که پیوندهایی در وب سایت شما مهم تر از دیگران است و چقدر وب سایت شما را به روز می کند. در حالی که نقشه های سایت رتبه بندی جستجوی خود را افزایش نمی دهد، به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا وب سایت شما را خالی کند.

چرا شما نیاز به یک Sitemap XML دارید

از موتور جستجوگر بهینه سازی (SEO) نقطه نظر کارت های سایت بسیار مهم است. اولا می خواهیم به وضوح بیان کنیم که اضافه کردن یک sitemap بر رتبه بندی جستجو تاثیر نمی گذارد. با این حال، اگر یک صفحه در سایت شما وجود دارد که نمایه نشود، پس از آن نقشه سایت به شما اجازه می دهد تا موتورهای جستجو را در مورد آن صفحه اطلاع دهید، بنابراین می توان آن را به درستی نشان داد.


نقشه های سایت برای وب سایت ها و وبلاگ های جدید بسیار مفید هستند. همانطور که بسیاری از وبلاگ های جدید معمولا لینک های زیادی برای پست های شخصی خود دریافت نمی کنند، موتورهای جستجوگر همه مطالب و صفحات خود را کشف می کنند. نقشه های سایت به این وبسایت ها اجازه می دهد تا موتورهای جستجو را به طور مرتب از سایت های خود کاسته شوند.


برای وب سایت های محبوب، نقشه های سایت به وب سایت شما اجازه می دهد تا با موتورهای جستجو موثرتر ارتباط برقرار کنند. موتورهای جستجو می توانند حدس بزنند که چگونه سایت شما به روز می شود، کدام قسمت وب سایت شما بیشتر از دیگران به روز می شود، میزان خزیدن را برای سایت خود تنظیم کنید، و غیره. این دید کلی سایت شما را به موتورهای جستجو بهبود می دهد.



نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی