آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

نحوه ایجاد نقشه سایت در وردپرس؟

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

سلام دوستای گلم صبحتون بخیرامیدوارم حال دلاتون عالی خوب باشه ...

میخوایم راجب نحوه ایجاد نقشه تو سایت براتون بگیم.

چند راه برای ایجاد یک نقشه سایت XML در وردپرس وجود دارد. در WPBeginner، ما از افزونه یو پی اس وردپرس یواسست برای تولید نقشه های سایت استفاده می کنیم. ما از این پلاگین استفاده می کنیم زیرا به ما امکان می دهد پست های وبلاگ ما را بهینه کنیم و ویژگی های دیگری مانند نقشه های سایت، ادغام اجتماعی و غیره ارائه دهیم. ما همچنین متوجه شده ایم که کارایی بیشتری نسبت به سایر ژنراتورهای Sitemap مستقل برای وردپرس کار می کند. در نهایت، آن را نیز ارائه می دهد نقشه های سفارشی سایت مانند نقشه سایت ویدئو.


رای اضافه کردن یک نقشه سایت به سایت وردپرسی خود، ابتدا چیزی که باید انجام دهید این است که وردپرس را با پلاگین Yoast نصب و فعال کنید. به طور پیش فرض، وردپرس SEO قادر به فعال کردن قابلیت Sitemap XML نیست، بنابراین شما باید آن را فعال کنید. برای انجام این کار به جستجوگرها بروید »XML Sitemaps و جعبه را فعال کنید تا قابلیت Sitemap XML را فعال کنید.

هنگامی که جعبه را فعال می کنید برای فعال کردن قابلیت Sitemap XML، WordPress SEO به شما تعدادی از گزینه هایی را می دهد که می توانید برای سایت های سایت خود پیکربندی کنید. اگر شما مطمئن نیستید در مورد چه کاری با آنها انجام دهید، آنها را نادیده بگیرید و بر روی Save settings کلیک کنید.


در حال حاضر نقشه های سایت شما ایجاد شده و در دسترس عموم است. WordPress SEO یک دکمه Sitemap XML را نشان می دهد که می توانید روی آن کلیک کنید تا Sitemap Sitemap_index.xml Sitemap خود را ببینید.


چگونه می توان موتورهای جستجو را درباره نقشه های سایت توضیح داد؟

موتورهای جستجو در پیدا کردن یک نقشه سایت بسیار هوشمند هستند. هر بار که محتوای جدیدی منتشر می کنید، پینگ به Google و Bing ارسال می شود تا آنها را درباره تغییرات در نقشه سایت خود مطلع سازید. با این حال، توصیه می کنیم با استفاده از ابزار Google Webmaster نقشه سایت خود را به Google ارسال کنید. مزیت این این است که گوگل در حال حاضر به شما هر گونه خطا، صفحات نشان داده شده و سایر آمار مربوطه را که برای شما به عنوان یک وب مستر مفید است، نمایش خواهد داد.


به Google Webmaster Tools بروید اگر قبلا به حساب Google خود وارد نشده اید، از شما خواسته خواهد شد که وارد سیستم شوید. پس از ورود به سیستم، به ابزارهای webmaster دسترسی خواهید داشت. در آنجا شما دکمه "اضافه کردن یک سایت" را مشاهده خواهید کرد، روی آن کلیک کنید و سپس URL وب سایت خود را اضافه کنید.


در صفحه بعدی از شما خواسته خواهد شد تا مالکیت وب سایت مورد نظر خود را تأیید کنید. چند روش برای انجام این کار وجود دارد. اما از آنجایی که شما در حال حاضر از افزونه WordPress SEO استفاده می کنید، ساده ترین روش برای کپی ارزش HTML Tag Meta است و آن را در WordPress SEO پلاگین قرار دهید. برای انجام این کار روی روش های جایگزین کلیک کنید و سپس بر روی برچسب HTML. سپس یک خط کد HTML متا را مشاهده خواهید کرد.

این خط را در یک ویرایشگر متن مانند دفترچه یادداشت کپی و چسباندید. حالا مقدار داخل محتوا = "" را کپی کنید. از صفحه تأیید صحت ابزار وب سایت مدیر سایت خارج شوید، زیرا ما دوباره به پارسی باز خواهیم گشت ge پس از اضافه کردن متا تگ برای تأیید مالکیت وب سایت. به وردپرس بروید و سپس بر روی زبانه جستجوگر کلیک کنید. این شما را به داشبورد پلاگین وردپرس SEO می برد. به پایین بروید و به عنوان ابزار وب مستر خواهید دید. مقدار متا تگ را که در کنار ابزار Google Webmaster کپی کرده اید و تنظیمات ذخیره کنید قرار دهید.


بازگشت به ابزار Google webmaster، صفحه تایید سایت و دکمه تأیید را فشار دهید. شما متوجه خواهید شد مانند "تبریک می گویم که شما با موفقیت مالکیت خود را از www.yoursite.com تأیید کردید". برای مشاهده سایت داشبورد ابزارهای وب مستر، روی ادامه کلیک کنید.

در صفحه بعد شما ستون Sitemaps را بدون نقشه سایت در آن خواهید دید. با کلیک بر روی آن شما را به یک صفحه نقشه سایت جایی که می توانید نقشه های سایت خود اضافه کنید. با کلیک بر روی دکمه قرمز با برچسب "افزودن / تست نقشه سایت" و ارائه URL از نقشه سایت خود را.

Yoasts WordPress SEO Plugin چندین اسکریپت سایت را برای سایت وردپرس شما منتشر می کند. Sitemap اصلی sitemap_index.xml است که حاوی پیوند به نقشه های دیگر شما است. شما می توانید سایتmap_index.xml را تنها به صورت خود ارسال کنید یا همه نقشه های سایت یک به یک را ارائه دهید. توصیه میکنیم سایت sitemap_index.xml را تنها بفرستید، گوگل سپس به صورت خودکار سایر نقشههای سایت را کشف و ردیابی میکند.

هنگامی که نقشه سایت خود را با موفقیت اضافه کردید، به عنوان در انتظار ظاهر می شود. بعضی وقتها گوگل برای ردیابی وب سایت شما به Google وارد میشود. بعد از مدتی شما می توانید برخی از آمار در مورد نقشه سایت خود را ببینید. این تعداد پیوندهای موجود در نقشه سایت شما را نشان می دهد، تعداد آنها را نمایه می کند، نسبت تصاویر و صفحات وب و غیره.
اغلب، حداقل یکبار در ماه، از ابزارهای گوگل وب مستر بازدید کنید. همانطور که سایت شما بزرگتر می شود، اطلاعات بیشتر و مفیدتری در مورد وب سایت شما خواهید دید و نحوه مشاهده موتور جستجو را خواهید دید. این اطلاعات می تواند به شما در یادگیری نحوه عملکرد سایت شما و سایر مواردی که می توانید برای بهبود عملکرد آن در موتورهای جستجو کمک کنید.

ما امیدواریم که آن را به تمام سوالات مربوط به مانند یک نقشه سایت XML، مزایای یک نقشه سایت، چگونگی ایجاد یک نقشه سایت در WordPress و غیره پاسخ داد. اگر سوالی دارید یا متوجه شدید که چیزی از دست رفته است، لطفا یک نظر را در زیر بنویسید.
نحوه ایجاد نقشه سایت در وردپرس

امیدوارم ک مفید واقع شده باشه براتون 


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی