آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

SEO در بازاریابی چیست؟

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

SEO در بازاریابی دیجیتال  فقط تصور کنید که یک خروجی بدون داشتن نشانه ای بر روی آن - بدون نام، بدون پنجره ... هیچ چیز به طور خاص. شما انتظار دارید که افراد ممکن است از کنجکاوی خارج شوند، به دنبال محصول A باشند، در حالیکه شما در حال فروش محصول B هستید. حالا که شما یک فروشگاه با نام خاص دارید و احتمالا تصویر محصول روی آن، این افراد بسیاری را از بین میبرند خیابان، و آنها از آنچه که شما می فروشند بپرسید و برخی از این مشتریان به دیگر اهداف بالقوه خود در مورد تجربه خرید خود و در مورد محصولات و فروشگاه های شما اشاره می کنند.


مثال اول مانند وب سایت است که بهینه سازی نشده است، در حالی که دوم مربوط به یک وب سایت بهینه شده است.


SEO (بهینه سازی موتور جستجو) فرآیند ایجاد یک صفحه وب آسان برای پیدا کردن، آسان به خزیدن، و آسان طبقه بندی است. این در مورد کمک به مشتریان خود را از کسب و کار خود را از میان هزار شرکت دیگر پیدا کنید. SEO یک بخش جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. این اساسا مربوط به یک حرکت کلی به سمت رانندگی مشتریان به کسب و کار شما از طریق سیستم عامل های آنلاین است. و برای انجام این کار، باید وب سایت را بالاتر از SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) تضمین کند. برای اینکه به شما یک ایده بدهید، با این واقعیت شروع کنید - نزدیک به 14 میلیارد جستجو در هر ماه انجام می شود. ظهور اقتصاد جهانی تقریبا باعث می شود هر کسب و کار حضور آنلاین داشته باشد. فقط تصور کنید کسری از این 14 میلیارد جستجو برای کسب و کار شما اتفاق می افتد. برای رسیدن به این معیار، وب سایت شما باید در SERP بالاتر باشد، باید در بازاریابی رسانه های اجتماعی خوب عمل کند و فعالیت PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) باید به خوبی همراه با سایر وظایف بازاریابی دیجیتال باشد.


برای هر کسب و کار، تبلیغ بسیار ضروری است. هنگامی که هر کسب و کار آنلاین می شود، تبلیغات بهترین کار را برای جمع آوری مقدار زیادی از ترافیک وب انجام می دهد. جستجوگرها فرصت زیادی را برای تبلیغات رایگان فراهم می کنند.


یک SEO مناسب یک صفحه وب را در صفحه اول SERP ایجاد می کند. و عقیده مشترک مردم معمولا اسکن و بررسی دو صفحه اول SERP. تقریبا 74٪ از مصرف کنندگان از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات کسب و کار محلی استفاده می کنند. در مقایسه با بازاریابی آنلاین، مانند PPC، بازاریابی رسانه های اجتماعی، برنامه بازاریابی ایمیل، SEO، ROI نسبتا خوب را فراهم می کند. به طور روزانه، تقریبا 80-90٪ مشتریان بررسی آنلاین را قبل از خرید هر محصول انجام می دهند.


چگونه SEO کار می کند؟

موتور جستجو انسان ها نیست، بلکه نرم افزاری است که محتوای صفحه وب را باز می کند. بنابراین، موتورهای جستجوی انسان مانند موتور نیستند. آنها تعدادی از فعالیت هایی را انجام می دهند که نتیجه جستجو را - خزنده، اسکن و ذخیره سازی (یا شاخص)، دوره های عمل، اندازه گیری مناسب و بازیابی. تمایز با یک امتیاز فوق العاده این است که شما محاسبه اجزای طراحی، به جای اقدامات یک فرد است. به عنوان مثال، برخی از عناصر شناخته شده برای ساخت نمره کیفیت به شرح زیر هستند:


نام و URL های وب سایت

محتوای صفحه

برچسب های متا

ویژگی لینک

قابلیت استفاده و قابلیت دسترسی

صفحه طراحی

بیایید ببینیم چطور کل چرخه کار می کند:


خزیدن: هر موتور جستجو دارای نرم افزار است، به عنوان Crawler یا Spider (در صورت Google گوگل بوت) شناخته می شود، که محتوای وب صفحه را باز می کند. اگر خزنده هر روز یک صفحه جدید ظاهر شود یا هر صفحه موجود به روز شود، برخی از خزنده ها ممکن است یک یا دو ماه یک صفحه وب را مشاهده نکنند. در این ارتباط، مهم این است که به یاد داشته باشید که موتور جستجو چه چیزی می تواند خزنده کند: می تواند تصویر، فلش فیلم، جاوا اسکریپت، فریم ها، صفحه محافظت شده با رمز عبور و دایرکتوری ها را خالی کند. بنابراین، اگر اکثر این موارد را در وب سایت خود داشته باشید، بهتر است یک تست شبیه ساز کلید واژه را اجرا کنید تا ببینید آیا این عنکبوت قابل مشاهده است یا خیر. کسانی که قابل دیدن نیستند، عنصری نیستند و نمایه یا پردازش نشده اند. از سوی دیگر، آنها برای موتورهای جستجو گم نخواهد شد.

نمایه سازی: محتویات پس از خزیدن Spider صفحات نمایه را در یک پایگاه داده غول پیکر ذخیره می کند که از آن می توان آنها را پس از وارد شدن به یک رشته جستجوی جستجو یا کلمه کلیدی بازیابی کرد. برای انسانها این امکان پذیر نخواهد بود، اما برای موتور جستجو، این کار هر روزه است. گاهی اوقات موتورهای جستجو نمی توانند محتوای صفحه را درک کنند. و برای این، شما باید به درستی صفحه را بهینه سازی کنید.

کار جستجو: با هر درخواست جستجو، موتور جستجو پردازش می شود، به عنوان مثال، آن را در مقایسه با عبارات کلیدی مورد جستجو با صفحات نشان داده شده و ذخیره شده در رکورد آن است. بیش از میلیون ها صفحه دارای عبارات جستجوی مشابه هستند. بنابراین، موتور جستجو یک عمل سنجش رعایت تمام صفحات است و مطابقت آن با آنچه که به عنوان کلیدواژه های وارد شده در SERP نمایش داده می شود.

الگوریتم ها: الگوریتم جستجو یک وسیله تشخیصی است که یک پازل را می گیرد (زمانی که یک جستجوی با یک کلمه کلیدی خاص وجود دارد)، از طریق یک رکورد که حاوی کلمات کلیدی فهرست شده و URL های مرتبط با آن کلمات کلیدی است، برخی از پاسخ های احتمالی را برآورد می کند و سپس صفحاتی را که کلمه یا عبارتی را جستجو می کنند، در محتوای بدن یا در یک URL که به صفحه هدایت می شود، بازگردانده می شود. سه الگوریتم جستجو وجود دارد - در سایت، خارج از سایت، و الگوریتم های کل سایت.

هر نوع الگوریتم قطعا به جنبه های مختلف صفحه وب مانند متا تگ ها، برچسب ها، لینک ها، تراکم کلمات کلیدی و غیره می پردازد، با این حال همه آنها بخشی از یک الگوریتم بسیار بزرگ است. به همین دلیل است که رشته جستجوی مشابه نتایج مختلفی را در موتورهای جستجوی مختلف با الگوریتم های متمایز تولید می کند. و تمام این موتورهای جستجو (اولیه، ثانویه و هدفمند) به صورت دوره ای در حال تغییر الگوریتم های خود هستند، بنابراین شما باید بدانید که چگونه می توانید با این تغییرات سازگار شوید، اگر می خواهید در بالای صفحه قرار گیرید. این نیاز به تجربه صوتی SEO است.


بازیابی: نتیجه نهایی در نتایج جستجو قابل مشاهده خواهد بود.

جستجوگرها و بازاریابی دیجیتال

ظاهرا، به نظر می رسید تفاوت بین SEO و روش های بازاریابی دیجیتال وجود دارد؛ هر دو عملکردهای مشابهی را انجام می دهند و دارای مهارت های مشابه هستند. فقط برای نیازهای بازاریابی، عناوین مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای درک این، ما باید یک نگاه دقیق به این مفاهیم را بپردازیم. شکل زیر به وضوح نشان می دهد که چگونه SEO به عنوان یک زیر مجموعه از بازاریابی دیجیتال است.


افراد جستجوگر در جستجوی بازدیدهای آلی هستند، در حالی که بازاریابان دیجیتال به طور کلی در مورد آنلاین (از یک شرکت) هدف قرار می گیرند که فراتر از SEO است. در عمل، مشاور یک جستجوگر به طور کلی به دنبال سایر زمینه های بازاریابی دیجیتال است. و کل سرویس SEO خدمات بازاریابی دیجیتال ممکن است همه زیر بسته های جستجوگرها نامیده می شود، زیرا مشتریان اساسا این را آسان تر درک می کنند.


روند معاصر شامل برخی خدمات بیشتر همراه با بهینه سازی وب سایت و بازاریابی موتور جستجو است. به عنوان مثال، عوامل متعددی وجود دارد که در واقع به معنی انتخاب کلمات کلیدی مناسب مانند وبلاگ نویسی با محتوای SEO، بازاریابی متنی، بازاریابی رفتاری، تبلیغات همراه، متون Alt در تبلیغات بنر، بازاریابی رسانه های اجتماعی، RSS ، بازاریابی ویروسی و تبلیغات ویدئویی. و برای آن استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال و SEO باید در جای خود باشد.

SEO - مجتمع بازاریابی دیجیتال

و پس از رسیدن به راه طولانی، جستجوگرها توسط برخی از کارشناسان بازاریابی بازاریابی دیجیتال یکپارچه می شود. بیایید کمی روشن بشویم.


بیشتر و بیشتر، استفاده از جستجوگرها برای موفقیت کلی بازاریابی دیجیتال مهم است. و ما می خواهیم یک ایده خیلی خوب را بدست آوریم اگر ما به دقت از پارادایم در حال تغییر SEO در طول سالها مراقبت کنیم. در اواسط دهه 90 وقتی اولین SEO اولین بار به تصویر آمد، تسلیم دستی، تگ کلمات کلیدی متا و کلمات کلیدی، همه تکنیک های معمولی بودند که لازم است به خوبی در SERP رتبه بندی شوند. سپس در سال 2004، برای گرفتن ترافیک وب، لنگر متنی مربوط به بمب گذاری پیوند، خرید لینک از انجین های اسپم به صورت خودکار وبلاگ، و ایجاد وب سایت های بین-ارتباط وجود دارد. سپس در سال 2011، بازاریابی رسانه های اجتماعی و جستجوی عمودی به روش های اصلی انجام جستجوگرها تبدیل شد. الگوریتم های موتور جستجو به خاطر آوردن ترافیک زمان به روز شدن را به روز می کنند. تاکتیک هایی که در سال 2004 استفاده می شوند، اکنون به عنوان تماس جدید چیزی غیر از این است که همه چیز قدیمی است.


امروزه، بسیاری از الگوهای جدید کاملا راهکار یک مشاور متخصص SEO را تغییر می دهند، هرچند درک پایه یکسان باقی می مانند مانند برچسب های عنوان، برچسب های H1 و موضوعات مورد علاقه همه به لطف گوگل. اما بسیاری از برنامه های کاربردی که قبلا از آنچه که ما استفاده می کردیم برای قضاوت در مورد جستجوگرها بیشتر نیست، دور هستن

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی