آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا سرعت وب سایت مهم است؟

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

گوگل محبوب ترین موتور جستجو آنلاین است، و آن را نمی خواهد به زودی به زودی به لطف 3.5 میلیارد جستجو هر روز ساخته شده است. افراد بی شماری از آن هر روز برای پیدا کردن اطلاعاتی که نیاز دارند استفاده می کنند و به موتور جستجو کمک می کنند تا سریعترین اطلاعات ممکن را فراهم کند. گوگل رتبه بندی هر وب سایت را با دقت فهرست می کند و بیش از 250 عامل رتبه بندی را تضمین می کند تا اطمینان حاصل شود که کاربران نتایج مربوطه و با کیفیت بالا را در صفحه اول دریافت می کنند.

چرا سرعت وب سایت مهم است؟

سرعت سایت و طراحی دو عامل مهم مهم رتبه بندی گوگل است، زیرا آنها بیشترین تأثیر را بر تجربه کاربر دارند.


چرا سرعت سایت مهم است؟


افراد به سرعت آنلاین توجه می کنند و نتایج سریع را انتظار می برند. آنها وبسایتهایی را میخواهند که سریع و بدون هیچ مشکلی بارگیری کنند. نظرسنجی های انجام شده توسط گوگل نشان می دهد که کاربران اینترنت از وب سایت ها انتظار دارند که ظرف سه تا چهار ثانیه بارگیری شوند. اگر سایت ها طولانی تر از آن هستند، کاربران به احتمال زیاد به سمت رقابت می روند. در حقیقت، 40٪ از کاربران احتمال دارد که یک سایت را رها کنند اگر ظرف سه ثانیه یا کمتر بارگیری نشود. برای کسب و کار تجارت الکترونیک، این می تواند به معنای ترک بسیاری از فروش بالقوه در جدول باشد. گوگل اهمیت سرعت را درک می کند، بنابراین رتبه بندی وب سایت هایی را که سریعا به صفحات نتایج موتور جستجو می پردازند، رتبه بندی می کند.



کاربران که دکمه Back را ترک کرده و ترک کرده اند نه تنها با تجربه کاربر سایت خود ناراضی هستند، بلکه با کیفیت نتایج گوگل ارائه می دهند و این چیزی است که شرکت می خواهد از آن اجتناب کند.


Duda، یک سازنده وب سایت برای متخصصان وب و سازمان ها، اخیرا نتایج بررسی داخلی 4171 وب سایت را منتشر کرده است. با توجه به یافته های این نظرسنجی، شرکت تصمیم گرفت ارتقاء دهنده وب سایت خود را ارتقاء دهد و بیشترین امتیاز را برای تمام سایت های ساخته شده بر روی پلت فرم خود به خود اختصاص دهد.


شما همچنین می توانید

در مطالعه، KPI تمرکز Render Start Time - اولین نقطه در زمان است که چیزی بر روی صفحه نمایش کاربر نمایش داده می شود. میانگین این متریک از 1.8 ثانیه به 1.4 ثانیه کاهش یافته است، تقریبا 22٪ کاهش یافته است.


سازندگان وب سایت - به عنوان مثال مثال Duda نشان می دهد - توصیه می شود برای تمرکز بر سرعت سایت اگر آنها مایل به جلوگیری از منحنی. گوگل انتظار دارد که تمام سایت ها به سرعت در سیستم عامل های تلفن همراه نیز بارگذاری شوند، که باعث می شود که دوستانه بودن موبایل عامل اصلی رتبه بندی نیز باشد.


چرا طراحی سایت اهمیت دارد؟


طراحی سایت تاثیر بیشتری بر تجربه کاربر نسبت به سرعت سایت دارد، زیرا کاربران را درگیر می کند و بنابراین در سایت طولانی تر است. زیبایی شناسی، گرافیک، تایپوگرافی و محتوا به کاربران علاقه مند است، اما جنبه های عملی طراحی مانند ساختار سایت، ناوبری، قابلیت دسترسی و غیره، اطمینان حاصل شود که کاربر با تجربه خوب است. افراد انتظار دارند که صفحات وب به دنبال منطق باشند، به ترتیب خاص باشند و دارای لینک های وب سایت داخلی و خارجی باشند.


هنگامی که رباتها Google ردیابی و وبسایت را فهرست می کنند، قبل از رتبه بندی صفحات، ساختار وب سایت، طراحی، URL، اتصال داخلی و خارجی و ... را بررسی می کنند. اگر طراحی سایت شما غیرممکن و قدیمی است، موتور جستجو آن را در SERP رتبه بندی کند.


اطمینان از اینکه Google می تواند وب سایت شما را خزیدن و درک کند، هنگام طراحی سایت خود باید اولویت بندی شود. عوامل طراحی بحرانی در هنگام ایجاد سایت شما برای اطمینان از یک تجربه کاربری دوستانه در ذهن داشته باشید:


Navigation Site - این به نحوی است که چگونه کاربران از یک صفحه وب به مکان دیگر حرکت می کنند و شامل سایر عوامل مهم مانند اطلاعات نمایش داده شده در بالای صفحه، نوار کناری و غیره است. ناوبری سایت نقش بسیار مهمی در میزان مصرف وقت کاربران در سایت دارد و نرخ گزاف گویی.

ساختار پیوند - این شامل نحوه ارتباط صفحات وب با یکدیگر، ساختار URL، دسته های نوار منو، زیر شاخه ها، لینک های داخلی، لینک های خارجی و غیره می باشد.

طراحی ریسپانسیو - طراحی وب سایت است که به درستی در دستگاه های مختلف و مرورگرها نمایش داده می شود و به صورت تلفن همراه است.

پرداختن به این دو عامل در وب سایت شما، فرصتی بسیار خوبی برای رتبه بندی بالای موتورهای جستجو را به شما می دهد که به نوبه خود می تواند به طور قابل توجهی ترافیک شما را افزایش دهد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی