آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

سرعت صفحه

سرعت صفحه اندازه گیری میزان بارگذاری محتوا در صفحه شما است.


صفحه سرعت چیست؟

سرعت صفحه اغلب با "سرعت سایت" اشتباه است، که در واقع سرعت صفحه برای یک نمونه از نمایشهای صفحه در یک سایت است. سرعت صفحه را می توان در هر دو "زمان بارگذاری صفحه" (زمان لازم برای نمایش محتوای کامل در یک صفحه خاص) و یا "زمان به اولین بایت" (مدت زمان لازم برای مرورگر شما برای دریافت اولین بایت اطلاعات از وب سرور)


شما می توانید سرعت صفحه خود را با استفاده از Insights PageSpeed ​​Google ارزیابی کنید. امتیاز SpeedSpeed ​​Insights سرعت داده ها را از CrUX (گزارش تجربه کاربری Chrome) و گزارش دو معیار سرعت مهم: First Contentful Paint (FCP) و DOMContentLoaded (DCL) گزارش می دهد.


بهترین روشهای SEO

گوگل سرعت سایت را مشخص کرده است (و در نتیجه سرعت صفحه) یکی از سیگنال های استفاده شده توسط الگوریتم برای رتبه بندی صفحات است. تحقیقات نشان داده است که ممکن است گوگل به طور خاص زمان بایت اول را اندازه گیری کند، همانطور که سرعت صفحه را در نظر می گیرد. علاوه بر این، سرعت صفحات آهسته به این معنی است که موتورهای جستجو می توانند صفحات کمتری را با استفاده از بودجه خزیدن اختصاصی خود، ردیابی کنند و این امر می تواند منفی سازی شما را تحت تاثیر قرار دهد.


سرعت صفحه نیز برای تجربه کاربر مهم است. صفحات با زمان بارگیری بیشتر تمایل دارند که میزان بازده بالاتر و میانگین میانگین در صفحه را پایین تر داشته باشند. نشان داده شده است بار بار بار بیشتری نیز منفی بر روی تبدیل شده است.


در اینجا چند روش برای افزایش سرعت صفحه شما وجود دارد:


فعال کردن فشرده سازی

استفاده از Gzip، یک برنامه نرم افزاری برای فشرده سازی فایل، برای کاهش اندازه فایل های CSS، HTML و جاوا اسکریپت که بزرگتر از 150 بایت هستند را کاهش می دهد.


از فایل gzip استفاده نکنید. در عوض، فشرده سازی آنها را در یک برنامه مانند فتوشاپ که در آن شما می توانید کنترل کیفیت تصویر را حفظ کنید. در زیر "بهینه سازی تصاویر" را ببینید.


کم کردن CSS، جاوا اسکریپت و HTML

با بهینه سازی کد خود (از جمله حذف فضاها، کاما، و سایر نویسه های غیر ضروری)، می توانید به میزان قابل توجهی سرعت صفحه خود را افزایش دهید. همچنین نظرات کد، قالب بندی، و کد استفاده نشده را حذف کنید. گوگل توصیه می کند از CSSNano و UglifyJS استفاده کند.


Redirects را کاهش دهید

هر بار که یک صفحه به یک صفحه دیگر هدایت می شود، بازدید کننده شما با زمان بیشتری انتظار منتظر چرخه پاسخ درخواست HTTP برای تکمیل است. به عنوان مثال، اگر الگوی تغییر مسیر تلفن همراه شما به صورت زیر باشد: example.com -> www.example.com -> m.example.com -> m.example.com/home، "هر یک از دو هدایت اضافی باعث می شود صفحه شما بارگیری کندتر است


حذف رندر-مسدود کردن جاوا اسکریپت

مرورگرها باید قبل از اینکه یک صفحه را رندر کنند، یک درخت DOM را با تجزیه کردن HTML ایجاد کنند. اگر مرورگر شما در طی این فرآیند با یک اسکریپت روبرو شود، باید قبل از اینکه بتوانید ادامه دهید، آن را متوقف کنید و اجرا کنید.


گوگل پیشنهاد می کند از استفاده و مسدود کردن جاوا اسکریپت اجتناب شود و به حداقل برسد.


اهرم ذخیره سازی مرورگر

مرورگرها اطلاعات زیادی را ذخیره می کنند (شیوه نامه ها، تصاویر، فایل های جاوا اسکریپت، و غیره)، به طوری که وقتی یک بازدید کننده به سایت شما می آید، مرورگر مجبور نیست تمام صفحه را دوباره بارگذاری کند. از یک ابزار مانند YSlow استفاده کنید تا ببینید آیا شما قبلا یک تاریخ انقضا برای کش شما تعیین کرده اید. سپس هدر "منقضی" خود را تنظیم کنید تا زمانی که میخواهید اطلاعات را ذخیره کنید. در بسیاری از موارد، مگر اینکه طراحی سایت شما اغلب تغییر کند، یک سال زمان معقولی است. گوگل اطلاعات بیشتری در مورد استفاده از ذخیره سازی در اینجا دارد.


زمان پاسخ سرور را بهبود بخشد

زمان پاسخ سرور شما تحت تأثیر میزان ترافیکی که دریافت می کنید، منابع هر صفحه استفاده می کند، نرم افزار مورد استفاده سرور شما و راه حل میزبانی شما استفاده می شود. برای بهبود زمان پاسخ سرور شما، برای تنگناهای عملکردی مانند درخواستهای آرام پایگاه داده، مسیریابی آهسته یا کمبود حافظه کافی و رفع آن، به دنبال آن هستید. زمان پاسخ سرور بهینه کمتر از 200ms است. در مورد بهینه سازی زمان خود برای اولین بایت بیشتر بدانید.


از یک شبکه توزیع محتوا استفاده کنید

شبکه های توزیع محتوا (CDNs)، همچنین به نام شبکه های تحویل محتوا، شبکه هایی از سرورهایی هستند که برای توزیع بار ارسال محتوا استفاده می شوند. اساسا، کپی ها از سایت شما در چندین مرکز داده متنوع جغرافیایی ذخیره می شوند تا کاربران سریعتر و قابل اطمینان تر به سایت شما دسترسی پیدا کنند.


بهینه سازی تصاویر

اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما بزرگتر از این نیست که آنها در فرمت فایل مناسب هستند (PNG معمولا برای گرافیک با کمتر از 16 رنگ بهتر است، در حالی که JPEG ها برای عکس ها بهتر است) و برای وب کم .


از المان های CSS برای ایجاد یک الگو برای تصاویری استفاده کنید که اغلب در سایت خود استفاده می کنید مانند دکمه ها و آیکون ها. راهنماهای CSS تصاویر خود را به یک تصویر بزرگ متصل می کنند که همه بارها بارگیری می شود (که به معنی درخواست های HTTP کمتر است) و سپس تنها بخش هایی را که می خواهید نمایش دهید، نمایش می دهد. این به این معنی است که شما زمان صرفه جویی در وقت صرفه جویی کنید و کاربران را منتظر بارگیری چندین عکس قرار ندهید.

نظرات  (۱)

  • امیررضا نصیری
  • سلام ایا مایل به تبادل لینک و دنبال کردن می باشید ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی