آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا تغییر وب سایت شما به SEO تاثیر می گذارد؟

شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یک راهنمای طراحی مجدد یک وب سایت بدون تاثیر بر SEO

یکی از بزرگترین تصورات غلط در میان صاحبان وب سایت این است که SEO تنها باید یک بار انجام شود. متاسفانه این مورد نیست.


فراوانی های متعدد در طی طراحی مجدد شامل کد و صفحات تغییر می کنند. اگر آنها به درستی کار نکنند، می تواند بر نتایج جستجوگر وب سایت تأثیر منفی داشته و بر رشد بلندمدت سایت تأثیر بگذارد. اگر به درستی انجام شود، با این حال، طراحی مجدد وب سایت نیز می تواند قدرت SEO شما را افزایش دهد.


در مقاله امروز، ما از طریق یک راهنمای دقیق در مورد چگونگی طراحی مجدد وب سایت خود بدون تأثیرگذاری بر جستجوگرها خواهیم رفت.


مرحله 1: لیستی از تمام صفحات وب سایت قدیمی

اولین قدم برای دانلود ساختار URL وب سایت شما است. طراحی مجدد به معنی تغییر زیادی است که بر ساختار مجدد URL هم تاثیر می گذارد. بنابراین مهم است که آن را پشت سر بگذارید در غیر این صورت خطر تاثیر گذاری بر رتبه بندی وب سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد.


شما می توانید از پلاگین ها برای ساخت ساختار URL استفاده کنید. اگر از پلاگین Yoast SEO استفاده می کنید، می توانید وب سایت را خزیدن و سپس Sitemap به روز شده را دانلود کنید.


مرحله 2: دوباره طراحی باید بر روی یک URL موقت انجام شود

هرگز طراحی مجدد در وب سایت موجود خود را انجام ندهید. این می تواند مسائل مربوط به بازدید کننده را ایجاد کند و در بلند مدت مشکلات شما را حل کند. بهترین روش این است که سایت خود را کپی کرده و آنرا به یک URL موقت تنظیم کنید. پس از انجام شما می توانید شروع به ایجاد تغییرات در آن کنید. یک جایگزین می تواند یک دامنه را تغییر دهد پس از آنکه تمام تغییرات طراحی مجدد مورد نیاز انجام می شود.


اگر برایتان مبارزه کنید، شما همیشه می توانید از توسعه دهنده خود کمک بگیرید. یکی دیگر از گزینه ها برای یک شرکت میزبان برای انجام آن برای شما خواهد بود. مهم است که شما برای ارائه دهنده میزبانی وب خود را برای انجام تنظیمات برای شما مهم بگذارید، زیرا این گام از شما در مورد مسائل پیش بینی نشده در آینده محافظت خواهد کرد.


مرحله 3: وب سایت جدید را آزمایش کنید

عالی است، وب سایت موجود خود را به وب سایت جدید کپی کرده اید.


با این حال، قبل از اینکه پروژه طراحی دوباره خود را شروع کنید، بازخورد پایان دادن به وب سایت شما بسیار مناسب است. در این بررسی، شما باید در چندین جنبه از وب سایت خود، از جمله لینک های خراب، ویژگی ها، CSS و غیره، نگاه کنید.

گام بعدی این است که 301 هدایت بین آدرسهای قدیمی و جدید انجام شود. به عنوان مثال، اگر شما یک صفحه "About Us" در وب سایت قدیمی داشته باشید، نشانی اینترنتی آن "www.yourwebsite.com/aboutus.html" است.


اگر در طراحی مجدد طراح شما URL خود را به "www.yourwebsite.com/about-us.html" تغییر داد - بهتر است پیاده سازی های 301 مناسب را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که هر دو URL ها کار می کنند و مزایای SEO شما را از دست می دهند نشانی اینترنتی قبلی


اگر شما آن را به درستی انجام ندهید، موتور جستجو 404 صفحه وب را پیدا نخواهد کرد. با انجام 301 redirects، URL قدیمی به سمت جدید هدایت خواهد شد. این روش فنی برای گفتن موتور جستجو است که URL تغییر کرده است. گوگل تلاش های پیشین خود برای جستجو در SEO را کاهش نخواهد داد.


شما می توانید تغییر مسیر ها را با استفاده از فایل htaccess اضافه کنید. به نظر می رسد کد زیر است.


تغییر مسیر 301 / oldwebsite http://yoursite.com/new-url


اگر اشتباه گرفته شده و نمی دانید که چگونه می توانید آن را به صورت دستی در WordPress انجام دهید، می توانید پلاگین های تغییر مسیر را نیز امتحان کنید که این کار را با پر کردن یک فرم انجام می دهید.


توجه: این مرحله بسیار مهم است و شما باید بدون توجه به آنچه انجام می دهید.


مرحله 5: پرش به وب سایت جدید

هنگامی که همه چیز به پایان رسید، هر دو طراحی و تغییر مسیر، زمان برای شما به وب سایت جدید تغییر دهید. اگر وب سایت شما بزرگ باشد، می توانید تغییرات در مراحل مختلف را نیز انجام دهید


شما همچنین می توانید از ابزار XENU، یک ابزار رایگان استفاده کنید که تمام لینک های خراب در وب سایت شما را پیدا خواهد کرد.


مرحله 4: انجام 301 هدایت مناسب انجام دهید

گام بعدی این است که اطمینان حاصل شود که همه چیز تا کنون موفق بوده است.


برای انجام این کار، می توانید ابزارهایی مانند Google Webmaster را استفاده کنید. این ابزار شما را قادر می سازد تا لینک های شکسته ای را مشاهده نکنید. اگر شما هر لینک شکسته ای پیدا کرده اید، برای جلوگیری از مجازات توصیه می شود سریعا آنها را ثابت کنید.


مرحله 7: بررسی تأیید صحت و دوباره ارسال

برای طراحان یا طراحان متداول است که موتور جستجو را برای خاتمه وب سایت متوقف کند. در صورتی که این مورد باشد، باید خزنده را در وب سایت خود به سر ببرید. برای بررسی وضعیت، شما باید از گزینه "به عنوان Google" در زیر خزنده استفاده کنید. پس از انجام، روی گزینه "برچیدن و رندر" کلیک کنید. اگر هر دو تست مثبت نشان دهند - وب سایت شما کاملا crawlable است.

همچنین توصیه می شود که وب سایت طراحی مجدد تأیید شود. شما می توانید این کار را با وارد شدن به ابزار webmaster مربوط به Bing و Google انجام دهید. اگر تأیید نداشته باشد، آن را مجددا انجام دهید و وبسایت خود را ادعا کنید.


و در نهایت، با کلیک کردن بر روی دکمه "ارسال به فهرست"، وب سایت خود را دوباره به وب سایت گوگل ارسال کنید.


گام 8: Robot.txt

در طی طراحی مجدد، احتمال دارد که فایل robot.txt شما خراب شود. برای بررسی اینکه آیا آن را داشته باشید، می توانید از گزینه robot.txt زیر خزیدن استفاده کنید.


مرحله 9: ارسال نقشه سایت

همانطور که وب سایت شما اکنون یک ساختار جدید و اصلاح شده دارد، وب سایت XML را به Bing و Google ارسال کنید. پس از ارسال، وب سایت جدید شما در ساعتهای آینده خالی می شود.


مرحله 10: تغییرات را نظارت کنید

در نهایت، مهم است که تغییرات را نظارت کنید و به دنبال رشد بالقوه باشید. برگه نزدیک در رتبه بندی خود را بهکلمات کلیدی p ابزار جستجوگرهای زیادی وجود دارد که شما را قادر به پیگیری این کلمات کلیدی می کند. اگر تغییرات قابل توجهی در جستجوگرها وجود داشته باشد، سعی کنید به این دلیل که این اتفاق می افتد و اگر راهاندازی ترافیک وب سایت شما سریعا انجام شود، برای یافتن یک راه حل تلاش کنید.


شما باید حداقل دو تا سه ماه وب سایت خود را تحت نظارت داشته باشید.

نظرات  (۱)

خیلی خوب بود اینم آدرس مرتبط با همین موضوع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی