آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آموزش Google Analytics چیست؟

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

گوگل آنالیز استاندارد صنعت برای تجزیه و تحلیل وب است. این ابزار قدرتمند ابزارهایی را برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش دادن بازدیدکنندگان سایت، اهداف بازاریابی و درآمد تبلیغاتی از سایت شما فراهم می کند. این درس نحوه استفاده از گوگل آنالیت را برای درک بهتر مشتریان دیجیتال خود، چگونگی پیدا کردن وب سایت شما و نحوه ارتباط آنها با سایت خود پس از رسیدن به آن توضیح می دهد. این دوره قابلیت های خارج از جعبه پلت فرم را از ایجاد حساب کاربری تا گزارش های اساسی را پوشش می دهد. مربی توضیح می دهد چگونه بینش ها را از طیف وسیعی از داده ها در دسترس قرار می دهد: از میانگین ها و بخش ها تا روند و زمینه.

مباحث عبارتند از:

راه اندازی یک حساب کاربری

نصب ردیابی گوگل آنالیت

کار با گزارش های ضروری

استفاده از حاشیه نویسی در گزارش های تجزیه و تحلیل

داده های گرافیکی را در طول زمان

تمیز کردن داده ها با فیلترهای درون خطی

ایجاد و استفاده از بخش های پایدار در گزارش

تعیین مکان، جمعیت شناسی و منافع کاربران شما

با استفاده از گزارش های اکتساب برای تعیین اینکه از کجا کاربران شما می آیند

کار با گزارش های رفتار

تجسم فینال با جریان هدف

ایجاد اهداف

 یک نمونه مثال که بشه راحت تر درکش کرد 

اگر شما یک فروشگاه فیزیکی آجر و ملات دارید، پس شما ذاتا چیزهای زیادی در مورد مشتریان خود می دانید. شما می دانید زمانی که آنها می رسند، چه مدت طول می کشد، آنچه آنها در نظر می گیرند، چه آنها نیاز به پیدا کردن کمک، سوالات آنها، چه مقدار از آنها خرید، و حتی چیزهایی مانند چقدر ساله و اگر آنها مرد یا زن. شما احتمالا می توانید بگویید که چه کسی در فروشگاه جدید است و چه کسی به طور منظم است. اما هنگامی که ما یک وبسایت داریم، هیچ کدام از اینها بطور شهودی آشکار نیستند. ما ممکن است ببینیم که یک فروش می رود یا یک فرم تماس با ما ارائه می شود، اما بقیه مات است. گوگل آنالیز یک ابزار رایگان از گوگل است که به شما اجازه می دهد یک قطعه جاوا اسکریپت کوچک را در سایت خود نصب کنید که گنجینه اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگان شما را از بین می برد.


این هر بازدید را نظارت می کند و داده ها را به گوگل ارسال می کند، جایی که پردازش شده و به نمودار ها و سایر تجسمات اضافه شده است که به شما اجازه می دهد دقیقا ببینید که چه کسی به سایت شما می آید و چه کاری انجام می دهد. ، بنابراین ما می توانیم از این ابزار قدرتمند و رایگان استفاده کنیم که به شیوه ای که در وب سایت شما نگاه می کنید، تبدیل خواهد شد. این دوره شما را از طریق تنظیمات اساسی، گزارش های ضروری به راه می اندازد و شما را به یک پایه ی قوی در تجزیه و تحلیل تبدیل می کند تا بتوانید مشتریان دیجیتال خود را بدانید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی