آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا تصاویر در یک وب سایت مهم هستند؟

دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

همانطور که وب سایت خود را طراحی می کنید، ممکن است تصور کنید که تصاویر عنصر "خوب به داشتن" هستند که اهداف زیادی را دنبال نمیکنند و به دنبال آن خوب نیستند. اما تصاویر در وب سایت شما بسیار بیشتر از یک تصویر زیبا است.


تصاویر می توانند شامل عکس ها، انفورماتیک، کارتون ها، GIF ها و سایر عناصر بصری باشند. اگر از عکس ها استفاده می کنید، صفحات زرد ارائه می دهد گزینه های کم هزینه برای تولید عکس با کیفیت بالا و حرفه ای از کسب و کار شما. همچنین تعداد زیادی وب سایت وجود دارد که شما می توانید تصاویر به جای عکسبرداری واقعی را مجاز کنید. هنگامی که به عکس های موجود در بازار می آید، می توان یک محدوده وسیعی در کیفیت ایجاد کرد، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که انتخاب های شما احساس تازه ای می کنند و به نظر نمی رسد که بیش از حد صحنه گذاری و یا سرگرم کننده باشند. همچنین ممکن است بخواهید وب سایت های رقابت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از عکس های سهام استفاده نمی کنند.


به طور موثر استفاده می شود، تصاویر می توانند به بازدیدکنندگان بیشتر در وب سایت شما کمک کنند، به اشتراک گذاری اجتماعی را ترویج دهند و در نهایت به اهداف کسب و کار مانند فروش کمک کنند. در اینجا پنج دلیل برتر وجود دارد که تصاویر برای وب سایت شما مهم هستند.


1. وب سایت ها با تصاویر دیدگاه های بیشتری دریافت می کنند

تقریبا دو برابر، در واقع، بر اساس یک مطالعه که محتوای آنلاین را با تصاویر یافت می شود، 94 درصد صفحات بیشتر را مشاهده می کند بدون.


2. تصاویر محصول یا خدمات خود را به زندگی

شاید شما بیان قدیمی را شنیده اید که نشان می دهد بهتر از گفتن است. تصاویر در وب سایت شما به عنوان قصه گوینده عمل می کنند، به بازدیدکنندگان وب سایت اجازه می دهد تا محصول و یا خدمات خود را تجسم کنید - و خود را با استفاده از پیشنهاد شما. همچنین، تحقیقات نشان داده است که مغز انسان می تواند به درستی تصاویر را به اندازه 100 میلی ثانیه تشخیص دهد، تصاویر را انتخاب کنید که انتخاب شده اند که محصول شما را بازتاب می دهد و ارزش مهمی را برای سریع جذب توجه بازدیدکنندگان - حتی قبل از خواندن یک کلمه متن این همان اثر همچنین می تواند به بهبود یادآوری کسب و کار شما کمک کند. هدف این است که عکس هایی که احساسات مثبت را نشان می دهند، و اگر منطقی باشد، افراد را شامل می شود، دو چیز که نشان داده شده است برای افزایش نرخ تبدیل.

3. تصاویر به شما کمک می کند تا در نتایج موتور جستجو نشان می دهد


مزایای استفاده از تصاویر SEO چندگانه است. اگر به درستی برچسب گذاری تصاویر با متادیتای جستجو و زیرنویس ها را دنبال کنید، محتوای بیشتری برای موتورهای جستجو ایجاد می کنید تا فهرست شوند. محتوای شما بعدا در هر دو نتایج جستجوی وب و جستجوی تصاویر نشان داده می شود - این دو برابر فرصت برای کشف است. اگر شما عکاسی اصلی (در مقایسه با تصاویر سهام) دارید، ممکن است بخواهید اجازه دهید وبلاگها و وبسایتهای محلی را برای استفاده از تصاویر خود به صورت رایگان در عوض یک پیوند به وب سایت خود بگذارید. لینک های ورودی نامیده می شود، این ها راه دیگری برای افزایش رتبه بندی جستجو شما هستند.


 


4. هنگامی که شما در نتایج جستجو ظاهر می شود، تصاویر می توانند شما را به کلیک برساند


وب سایت هایی با تصاویر فقط در رتبه بندی جستجو بهتر عمل نمی کنند، آنها نیز توجه بیشتری را جذب می کنند که در صفحات نتایج جستجو نشان داده می شوند. این به این معنی است که وبسایت هایی با عکس های به درستی برچسب شده بیشتر کلیک می کنند. برای دیدن این اثر در عمل، به Google بروید و برای «دستور غذای تراشه تراشه شکلات» جستجو کنید. توجه کنید که چگونه صفحات وب دارای عکسها یک تصویر کوچک در کنار پیوند نمایش داده میشوند؟ در حال حاضر تصور کنید چه اتفاقی می افتد زمانی که کاربر یک کسب و کار محلی مانند شما را جستجو می کند و تنها چند نتیجه با تصاویر کوچک را پیدا می کند. فکر میکنید که کدام وبسایت بیشتر روی آن کلیک میکنید؟


کسب و کارهای محلی به طور خاص از تصاویر در نتایج جستجو بهره مند می شوند - به موجب یک مطالعه، 60 درصد از مصرف کنندگان گفتند احتمال دارد که لیستی از نتایج جستجو شامل یک تصویر باشند و یا با یک کسب و کار تماس بگیرند.


5. تصاویر وب سایت سوخت رسانه های اجتماعی


تصاویر بزرگ می تواند نقش مهمی در انتشار کلمه ای در مورد کسب و کار محلی خود را در رسانه های اجتماعی بازی کند. مطالعات نشان داده اند که شامل حداقل یک تصویر در صفحات با سهام بیشتر در فیس بوک همراه است، در حالی که سایر تحقیقات متوجه شده اند که پست های رسانه های اجتماعی که شامل تصاویر هستند، نرخ های بالاتر ارتباطی را نسبت به پست های متنی دارند. برای به دست آوردن بزرگترین تقویت اجتماعی از تصاویر وبسایت خود، بازدیدکنندگان را قادر می سازد مطالب خود را با استفاده از دکمه ها به فورا به فیس بوک، توییتر، Pinterest و دیگر سایت های رسانه های اجتماعی ارسال کنند.


 


شروع به ادغام تصاویر به سایت خود


عکس ها یک فرصت قدرتمند برای هدایت بازدید کنندگان به وب سایت شما - و در نهایت به درب کسب و کار محلی شما است. کارشناسان صفحات زرد می توانند با هر مرحله از ادغام تصاویر در استراتژی وب سایت خود، از طراحی تا بهینه سازی موتور جستجو و حتی عکس اصلی

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی