آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا نام دامنه مهم است؟

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سلام مهربوناا شبتون بخیررر

امشب میخوام اهمیت و تاثیر نام دامنه براتون بگم ...


پاسخ دادن به سوال "آیا نام دامنه برای جستجوگرها چیست؟" بسیار ساده است. پاسخ بله است. فقط به هر وبسایت اسپم با یک نام دامنه مانند new-get-rich-quick-scheme-to-become-a-millionare.info نگاه کنید. از لحاظ تاریخی اسپم ها نام هایی مانند این را خریداری کرده اند؛ زیرا آنها نتایج را به دست می آورند. بنابراین بله، نام دامنه تاثیری در SEO دارد. اما این تنها آغاز پاسخ است

چندین دستورالعمل وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک نام دامنه پیروی کنید. اما یک کلمه از هشدار اول: خرید new-get -rich-quick-scheme-to-become-amilionare.info. این فقط در مورد تمام دستورالعمل های زیر بحث می شود.

نام دامنه یک مسیر سریع برای موفقیت نیست. اما مانند سایر جنبه های جستجوگرها و بازاریابی آنلاین آنها یکی از بلوک های ساختمانی وب سایت خوب هستند. نام دامنه شما را موفق نخواهد کرد، اما اشتباه گرفتن آن می تواند به شانس شما آسیب برساند.


اولویت اول شما مشتریان شما هستند . 


مشتریان شما هنگام انتخاب یک نام دامنه جدید شما را مورد توجه شما قرار می دهند. اگر ابتدا موتورهای جستجو یا هر چیز دیگری را قرار دهید، احتمالا اشتباه زیادی دارید. بنابراین همیشه هنگام انتخاب یک نام دامنه، مشتری خود را در نظر بگیرید.


این نباید شبیه آن باشد که به وب سایت اسپم تعلق دارد

آن را به یاد ماندنی و آسان برای خواندن آن را مرتبط سازد

اطمینان از آن منحصر به فرد است

دریافت کنید که به نظر می رسد معتبر است


نام دامنه شما نام تجاری شما است. همانطور که مشتریان شما به مارک شما می فروشند، دامنه ای را که برای مشتریان شما کار می کند، دریافت کنید.

دقیق نام دامنه

یکی از راه های دستیابی به موارد فوق از طریق یک نام دامنه دقیق مطابقت است. اما نام دامنه دقیق چیست؟ DivorceLawyer.com مثال معروف است. مخالف یک نام دامنه عمومی مانند MyNameLegalCompany.com است.


این همه در مورد شرایط جستجو است، به عنوان مثال افرادی که برای "وکیل طلاق" جستجو می کنند بیشتر از "شرکت حقوقی من" هستند. بنابراین تئوری موتورهای جستجو DivorceLawyer.com بالاتر از هر چیز دیگری است که این عبارت جستجو می شود.


این کار ساده ای نیست، به خصوص از آنجا که Google بسیاری از وبسایت هایی با نام دامنه دقیق مطابقت ندارد. آنها این کار را برای کاهش تعداد وب سایت های ضعیف که نتایج جستجو را به اشتباه نشان می دهند، کاهش داد. پس آیا این بدان معناست که آنها را فراموش کرده اید؟


نه، به این معنا نیست که شما همیشه باید مشتریان خود را در نظر بگیرید. حتی زمانی که موتورهای جستجو را از معادله حذف می کنید، افراد بیشتر احتمال دارد روی DivorceLawyer.com کلیک کنند تا احتمالا بر روی یک نام عمومی کلیک کنند.


TLDs

TLD ها پسوند هستند که در انتهای آدرس وب سایت ظاهر می شوند. رایج ترین است .com. نه همه TLD ها برابرند ولی برخی از آنها به عنوان ابزار برای اسپم ها به پایان رسیده اند. TLD های با کیفیت خوب شامل .com، .net، و حوزه های کشور مانند .co.uk و .com.au هستند. TLD های با کیفیت ضعیف شامل .info، .name و .biz.


دستورالعمل های دیگر


شما نیاز به یک نام دامنه دارید که نام تجاری و تجارب شما را به مشتریان شما نشان می دهد. این ممکن است یک دامنه دقیق مطابقت باشد. و ممکن نیست در اینجا برخی از دستورالعمل های دیگر برای پیگیری برای اطمینان از اینکه دامنه شما به استراتژی SEO شما صدمه نمی زند:


از خطوط استفاده نکنید

آن را تا حد ممکن کوتاه و حداکثر 15 کاراکتر نگه دارید

یک کلمه ایده آل است، دو کلمه خوب است، اما سه یا چند کلمه معمولا بیش از حد است

اجتناب از اعداد یا کلمات که دارای تغییرات متعدد املایی هستند. به عنوان مثال، 1divorce.com همچنین می تواند به عنوان onedivorce.com نوشته شود. اگر شما نمی توانید این کار را انجام دهید، باید هر دو نسخه را خریداری کنید.

اجتناب از کلمات که به راحتی با اشتباه اشتباه است

آن را منحصر به فرد کنید، بنابراین شما با رقابت خود اشتباه نگیرید


همچنین شما می توانید یک کلمه ساخته شده را در نظر بگیرید. چنین کلمات آنلاین با نمونه های واضح مانند Google، Bing و eBay موفق هستند. اما شما باید منابع را به بازار نام دامنه مانند این اختصاص دهید تا مشتریان بدانند که وب سایت شما چیست. قبل از انتخاب یک نام ساخته شده، این را به بودجه خود اضافه کنید.


در نهایت، یک آزمایش خوب است که خودتان بپرسید که آیا شما بر روی نام دامنه کلیک کنید. شما نمیتوانید بر روی New-get-rich-quick-scheme-to-become-a-millionare.info کلیک کنید و دلیل آن کافی نیست که آن را خریداری کنید.

نظرات  (۱)

بهتره از کام استفاده بشه
پاسخ:
درسته ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی