آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا می توانم دو دامنه برای یک وب سایت داشته باشم؟

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

اشاره کردن دو URL به همان وبسایت، راه خوبی برای هدایت ترافیک به سایت شما از چندین نام دامنه مختلف است. شما می توانید این را به دو روش انجام دهید: یا یکی از آدرس های اینترنتی را به دامنه اصلی تغییر دهید یا یک نام مستعار برای یکی از URL ها ایجاد کنید. نام مستعار آن دامنه را به سمت دامنه اصلی شما نشان می دهد.


تغییر مسیر یک وب سایت

تغییر مسیر هنگامی رخ می دهد که یک آدرس وب را در نوار آدرس تایپ کنید یک بازدید کننده به وب سایت دیگری (یا نشانی اینترنتی) که از آن کد تایپ شده است بازدید می کند. به عنوان مثال، اگر محتوایتان را به یک URL جدید منتقل کنید، می توانید بازدید کنندگان فصلی خود را (که ممکن است آدرس وب قدیمی شما را بهتر از خودتان جدید به یاد داشته باشید) به مکان جدید خود را با تغییر مسیر.


نحوه ایجاد تغییر مسیر با رابط cPanel

شما می توانید وب سایت را از رابط Redirects در cPanel هدایت کنید. به قسمت Domains بروید و روی Redirects روی صفحه اصلی cPanel کلیک کنید یا Redirects را در نوار جستجو تایپ کنید. دستورالعمل ها را برای ایجاد تغییر مسیر دنبال کنید. اگر به کمک اضافی نیاز دارید، مستندات Redirects ما را بخوانید.


ایجاد یک نام مستعار (یا اقدام قبلا شناخته شده به عنوان پارکینگ یک دامنه)

وقتی سیستم یک نام مستعار ایجاد می کند، همان کار را به عنوان هدایت می کند؛ به جز اینکه نام وب سایت نشان داده شده در نوار آدرس تغییر نکند. آن را به عنوان استفاده از دو قاب عکس مختلف برای یک آثار هنری مشابه فکر کنید. محتوای وب یکسان است برای هر دو URL (آثار هنری)، اما تغییراتی که در URL نشان داده شده در نوار آدرس (قاب عکس در مثال) است. به عنوان مثال، example.org نام مستعار برای example.com است. آن را امتحان کنید


شما می توانید یک نام مستعار برای چندین دامنه برای نمایش یک صفحه ایجاد کنید. قبل از اینکه بتوانید نام مستعار را ایجاد کنید، دامنه ها باید با ثبت کننده دامنه معتبر ثبت شوند. همچنین، لازم است مطمئن شوید که سرورهای اسم همانند دامنه اصلی شما هستند (دامنه ای که به آن اشاره می کنید).


مهم: مطمئن شوید که می دانید چه نوع حساب میزبانی یا حساب کاربری شما بسته است. اگر شما یک حساب نماینده فروش دارید، اگر بخواهید یک نام مستعار را ایجاد کنید، باید از ارائه دهنده خود بخواهید.


اگر این مجوز را نداشته باشید، ممکن است به جای ایجاد نام مستعار، یکی از URL ها را هدایت کنید.

اگر مجوز دارید، از تعداد دامنه هایی که مجاز به ایجاد یک نام مستعار هستند درخواست کنید.

نحوه ایجاد نام مستعار با رابط cPanel

برای ایجاد نام مستعار، به قسمت Domains بروید و روی Aliases در صفحه اصلی cPanel کلیک کنید یا Aliases را در نوار جستجو تایپ کنید. نام دامنه خود را در جعبه متن دامنه تایپ کنید و روی Add Domain کلیک کنید.

اگر مسائل (مانند دامنه شما با سرورهای نامنسد اشتباه) وجود داشته باشد، یک پیام خطا دریافت خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که مسائل برجسته شده در بخش مهم در بالا را حل کرده اید تا شانس خود را برای خطا به حداقل برسانید.



امیدوارم مفید واقع شده باشه براتون عزیزان....

  • فاطمه علیزاده

Domains

Redirects

URL

cPanel

نام دامنه

وبسایت

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی