آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند راه حل برای بهبود رتبه سایت شما (SEO)

پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

چگونه می توان رتبه بندی جستجوگر رتبه بندی خود را بهبود بخشم؟


پنج راه برای بهبود رتبه سایت شما (SEO)

به دنبال این پیشنهادات برای بهبود بهینه سازی موتور جستجوگر خود (SEO) و تماشای وب سایت خود را به رتبه بالا به نتایج جستجو موتور.

1. انتشار محتوای مربوطه


محتوای محرمانه شماره راننده رتبه بندی موتور جستجوی شماست و هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد. محتوای کافی که به طور خاص برای کاربر مورد نظر شما ایجاد شده، ترافیک سایت را افزایش می دهد که باعث افزایش اعتبار و ارتباط سایت شما می شود. مهارت های نوشتن وب خود را دقیق تنظیم کنید.

شناسایی و هدف کلمه کلیدی برای هر صفحه. فکر کنید که چگونه خواننده شما ممکن است برای آن صفحه خاص جستجو کند (با عباراتی مانند «مهندسی مکانیک در میشیگان»، «بهترین برنامه کاربردی فیزیک» یا «درجه فناوری میشیگان»). سپس، این عبارت را چند بار در سراسر صفحه تکرار کنید، یک بار یا دو بار در پاراگراف باز و بسته و دو تا چهار بار دیگر در محتوای باقی مانده.


فراموش نکنید که با استفاده از جسورانه، کجی، تگ های عنوان (به ویژه H1) و سایر تگ های تاکیدی برای برجسته کردن این عبارات کلمه کلیدی، اما از آن استفاده نکنید. شما هنوز هم میخواهید زبان و نوشتن خود را به طور طبیعی بخوانید. هرگز نوشتن خوب برای جستجوگرها را فدا نکنید. بهترین صفحات برای کاربر، نه برای موتور جستجو نوشته شده است.


2. به طور منظم مطالب خود را به روز کنید

شما احتمالا متوجه شده اید که ما در مورد محتوا به شدت احساس می کنیم. موتورهای جستجو نیز انجام می دهند. به طور منظم به روز شده محتوا به عنوان یکی از بهترین شاخص های مربوط به سایت است، بنابراین مطمئن شوید که آن را تازه نگه دارید.


3. متادیتا

هنگام طراحی وب سایت شما، هر صفحه حاوی فضای بین تگ <head> برای وارد کردن ابرداده یا اطلاعات مربوط به محتویات صفحه شما است. اگر وب سایت CMS دارید، تیم وب UMC این اطلاعات را برای شما آماده کرده است:


متادیتای عنوان

ابرداده عنوان مسئول عناوین صفحه نمایش داده شده در بالای پنجره مرورگر و عنوان عنوان در موتور جستجو می باشد. این مهمترین فراداده در صفحه شماست. تیم هایی که دارای یک وب سایت CMS هستند، یک سیستم خودکار برای ایجاد عنوان متا برای هر صفحه وب ایجاد کرده اند.

توصیف متاداده

ابرداده توصیف توصیف متنی است که مرورگر میتواند در بازده جستجو صفحه شما استفاده کند. آن را به عنوان صفحه نمایش وب سایت خود در نظر بگیرید - یک توضیح مختصر و جذاب از آنچه درون آن قرار دارد، با هدف تشویق مردم برای ورود. توصیف خوب متا شامل دو جمله کامل است. موتورهای جستجو ممکن است همیشه از توصیف متا استفاده نکنند، اما مهم است که آنها گزینه را به آنها بدهند.

کلمه کلیدی متاداده

متادیتای کلیدی به ندرت در صورتی که قبلا برای رتبه بندی رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می شود، استفاده شود. با این حال، شما باید قبلا عبارات کلیدی خود را بدانید، بنابراین صدمه به آنها را در فراداده کلمات کلیدی خود اضافه نمی کند. شما می خواهید عبارات مختلفی را وارد کنید. به عنوان یک قاعده کلی، سعی کنید آن را به حدود 6-8 عبارات با هر عبارت شامل 1-4 حرف. یک مثال عالی "درجه علوم رایانه" است.

4. یک سایت ارزشمند لینک داشته باشید

تمرکز بر ایجاد لینک های مربوطه در متن. به جای داشتن لینک "اینجا کلیک کنید"، سعی کنید نام مقصد را بنویسید. "اینجا کلیک کنید" هیچ ارزش موتور جستجو فراتر از URL متصل نیست، در حالی که "مایکروسافت نرم افزار شرکت فناوری" غنی با کلمات کلیدی است و رتبه بندی موتور جستجوی خود را رتبه بندی و رتبه بندی صفحه شما به شما لینک. همیشه با لینک دادن کلمات کلیدی از لینک توصیفی استفاده کنید نه تنها بهینه سازی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد، بلکه به خوانندگان خود نیز افزوده می شود، از جمله کسانی که دارای معلولیت هستند و یا کسانی که از خوانندگان صفحه استفاده می کنند.


5. از برچسب های alt استفاده کنید

همیشه رسانه های تصویری و تصویری خود را با استفاده از برچسب های alt یا توضیحات متن جایگزین توصیف کنید. آنها موتورهای جستجو را قادر می سازند صفحات خود را تعیین کنند، که بسیار مهم است، مخصوصا برای کسانی که از مرورگرهای متن یا خوانندگان صفحه استفاده می کنند.

نظرات  (۱)

خیلی هم عالی استفاده کردیم ♥
پاسخ:
ممنونم از لطف شمااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی