آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

بهترین استراتژی جستجوگرها چیست؟

پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

چهار ستون یک استراتژی جستجوگر موثر

بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) می تواند پیچیده باشد، اما مارکوس میلر مقاله نویس آن را ساده تر با شکستن عناصر کلیدی آن به چهار دسته اصلی.


SEO می تواند پیچیده - در بسیاری از موارد، بیش از حد پیچیده است. چند عامل رتبه بندی در تولید نتایج جستجوی ارگانیک قوی وجود دارد؟ ده بیست؟ سی سی؟ دویست؟

بهترین استراتژی جستجوگرها چیست؟

جستجوی سریع «عوامل رتبه بندی جستجوگرها» به شما این پاسخ ها و دیگران را می دهد. اطلاعات زیادی وجود دارد. و واقعیت این است که در حالی که احتمالا صدها متغیر با هم کار می کنند تا تعیین نهایی را تعیین کنند، بسیاری از آنچه که پیشنهاد می شود، حدس است. و مطمئنا، همه عوامل رتبه بندی مربوط به هر کسب و کار نیستند.


نقطه شروع، خراب کردن خرگوش الگوریتمی آسان است. این اطلاعات بیش از حد در آنجا وجود دارد، و شما می توانید تمام وقت خود را بر روی یک چرخ راننده تحقیق و صرفه جویی کنید.


در این مقاله، من می خواهم چیزها را ساده تر کنم و چهار زمینه اصلی را که باید با جستجوگر خود تمرکز کنید مشخص کنم. واقعا، وقتی که به آن رسید، SEO در واقع در سطح استراتژیک بسیار ساده است.


چهار ستون جستجوگرها

چهار زمینه کلیدی SEO که صاحبان وب سایت ها باید در نظر بگیرند عبارتند از:


SEO فنی: چقدر محتوا را می توان خزنده و نمایه کرد.

محتوا: داشتن مناسب ترین و بهترین پاسخ ها به یک سوال چشم انداز.

در سایت SEO: بهینه سازی محتوای شما و HTML.

SEO سایت خارج از سایت: حصول اطمینان از اطمینان از اینکه گوگل به نفع شما عرشه را در اختیار شما قرار می دهد.

البته، این چهار حوزه پیچیده و همپوشانی دارند، اما درک نقاط قوت و ضعف آنها در رابطه با آنها، کلید تمرکز تلاش های شما است.


1. SEO فنی

SEO به نظر می رسد کمی دلهره آور است، اما واقعا، آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد تضمین می کند که یک موتور جستجو می توانید مطالب خود را مطالعه و سایت خود را کشف کنید. بسیاری از این موارد توسط سیستم مدیریت محتوا مورد استفاده قرار می گیرند و ابزارهایی مانند Screaming Frog و Crawl عمیق می توانند وب سایت شما را کشف کرده و مشکلات فنی را برجسته نمایند.


نکته اصلی در اینجا این است که:


خزیدن آیا یک موتور جستجو می تواند سایت شما را کشف کند؟

فهرست مطالب. آیا مشخص است که صفحات موتور جستجو باید شاخص و بازگشت؟

سیار. آیا سایت شما برای کاربران تلفن همراه سازگار است؟

سرعت. بار بار بار بار سریع یک عامل بسیار مهم در حفظ بازدید کنندگان شما را خوشحال است.

تکنولوژی آیا شما از فن آوری موتور جستجو یا CMS برای وب سایت خود استفاده می کنید؟

سلسله مراتب محتوای شما چگونه در وب سایت شما ایجاد شده است؟

اگر شما یک شرکت کوچک با استفاده از وردپرس برای وب سایت خود هستید، SEO شما باید چیزی باشد که بتوانید لیست خود را به سرعت ببینید. اگر شما یک وب سایت بزرگ با یک میلیون و چند صفحه داشته باشید، سپس SEO فنی بسیار مهمتر می شود.


بخش عمده ای از آنچه که "SEO فنی" در نظر گرفته شده است، در واقع بخشی از طراحی و توسعه وب سایت شما است. ترفند این است که اطمینان حاصل شود توسعه دهنده متوجه می شود که ارتباط بین طراحی وب سایت، توسعه و جستجوگرها و چگونگی ایجاد یک وب سایت بهینه سازی سریع و بهینه همراه است.


2. بهینه سازی سایت در سایت

وب سایت شما باید به صورت یک کل و در یک سطح صفحه شخصی بهینه شود. در اینجا از SEO شما وجود دارد، و شما می خواهید با یک سلسله مراتب محتوا به خوبی ساختار یافته برای سایت خود شروع کنید.


با فرض اینکه شما یک سایت به خوبی ساختار یافته داشته باشید، با استفاده از بهینه سازی منطقی دوباره نسبتا ساده است. زمینه های اصلی تمرکز بر روی این موارد عبارتند از:


تحقیق کلمه کلیدی زبان مخاطبان مورد نظر خود را درک کنید.

URL های توصیفی اطمینان حاصل کنید که هر URL ساده و توصیفی است.

عناوین صفحه از کلمات کلیدی به طور طبیعی در عنوان صفحه استفاده کنید.

توضیحات متا توصیفهای Craft مانند آنها آگهی کپی برای رایت کلیک بودند.

بهینه سازی محتوا. از کلمات کلیدی و تغییرات در کپی صفحه خود استفاده کنید.

تجربه کاربری خوب (UX). اطمینان حاصل کنید که سایت شما یک شادی برای استفاده و حرکت است.

تماس های قوی برای اقدام. برای اینکه کاربران خود بتوانند بدانند که چه کاری باید انجام شود، آسانتر شدن آن را آسان می کند.

نشانه گذاری ساختار داده. برای بهبود میزان کلیک، به آخرین ویژگی SERP ضربه بزنید.

هنگام بهینه سازی سایت خود، وقت خود را برای بررسی مشتریان خود بردارید. اگر شما یک کسب و کار محلی هستید، سئو سایت محلی مهم تر است، و آدرس و مکان خود را نقاط بهینه سازی مهم تبدیل می کند.


با جامع جستجوگرهای فنی در جای خود، لایه بندی بهینه سازی در صفحه شما ساده است. از ابزارهایی مانند Screaming Frog برای خنک کردن و شناسایی نقاط ضعف و روش کار از طریق صفحات خود استفاده کنید.


3. محتوا

محتوا پادشاه است این حرف درست است؟ این درست به نظر می رسد. وب سایت شما فقط یک بسته بندی برای محتوای شماست. مطالب شما به چشم اندازها می گوید آنچه شما انجام می دهید، جایی که شما آن را انجام می دهید، چه کسی آن را انجام داده اید و چرا کسی باید از کسب و کار شما استفاده کند. و اگر شما هوشمند هستید، محتوای شما نیز باید فراتر از این عناصر نوع بروشور آشکار باشد و به مشتریان آینده نگری خود در دستیابی به اهداف خود کمک کند.


برای کسب و کارهای خدماتی، می توانیم محتوای شما را به سه دسته تقسیم کنیم:


محتوای خدمات چه کاری انجام می دهید و کجا انجام می دهید

محتوا اعتبار چرا یک چشم انداز باید با کسب و کار شما تعامل داشته باشد.

محتوای بازاریابی محتوایی که به شما کمک میکند.

متخصص و کسب و کار خود را در مقابل چشم انداز پیش از آن در چرخه خرید است.

واقعا مهم است که متوجه شوید که SEO برای همه این نوع محتوا مهم است، اما اغلب فقط برای محتوای نوع سرویس در نظر گرفته می شود. SEO هنگامی که به محتوا اعتبار مانند بررسی، توصیفات و مطالعات موردی می پردازد، اغلب فراموش می شود.


به عنوان یک مثال ساده، من به تازگی یک خانه مجلل ویکتوریا در انگلستان را بازسازی کرده ام و در طول فرآیند، من به دنبال متخصصین مختلفی هستم که بتوانند تجربه مربوطه را نشان دهند. در این مورد، داشتن یک مطالعه موردی به خوبی بهینه شده نشان می دهد که بازسازی کار بر روی یک خانه مشابه در منطقه محلی به عنوان محتوا بسیار محرمانه برای جستجوگر محسوب می شود - همچنین کاملا نشان می دهد که پیمانکار می تواند کار را انجام دهد که کاملا اعتبار آن را نشان می دهد. پیروزی برنده


اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای بازاریابی خود را، از جمله مطالعات موردی، نوشته های نمونه کارها و توصیفات - نه فقط صفحات سرویس آشنا را بهینه کنید.


بازاریابی جامع محتوا و استراتژی جستجوگرها همچنین راه مقرون به صرفه تر برای ارتقاء کسب و کار خود را به یک مخاطب گسترده است. و این به طور کلی بهترین ROI را دارد، زیرا هیچ هزینه ای برای هر کلیک وجود ندارد - بنابراین شما بازاریابی خود را بدون مقیاس کردن هزینه های خود می سنجید. این نوع استراتژی SEO برای هر کسب و کار مناسب نیست، اما وقتی که مناسب است، تقریبا بی نظیر است.


در اینجا کلید های کلیدی:


بهینه سازی تمام مطالب در کل سفر مشتری.

تعیین اینکه بازاریابی محتوا از طریق جستجوی آلی مناسب است.

ما هنوز هم روش های رنگی با تعداد زیادی را برای جستجوگرها می بینیم، در حالی که کسب و کارهای محلی، سازمان های پرداخت کننده را برای پمپ کردن پست های وبلاگ که به لحاظ استراتژیک مناسب نیست مناسب می دانند. اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای شما بهینه شده است و اگر شما بازاریابی محتوا انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که مناسب برای تاکتیک های بازاریابی شما مناسب است.


4. ساختمان مجاز خارج از سایت

در نهایت، تمام رودخانه های SEO به این نقطه می رسند: ساختار قدرت. ساختن قدرت شما، بخش بزرگی، شامل ساخت لینک می شود. لینک ها هنوز هم یک مولفه حیاتی برای ایجاد رتبه بندی قوی ارگانیک هستند؛ با این حال، لینک ها می توانند سخت ترین بخشی از SEO برای درست شدن باشند.


در اینجا واقعا مهم است که فلسفه پیوند شما را قبل از اینکه شروع به کار می کنید، به دست آورید، زیرا این واقعا می تواند تلاش های پیوند شما را ایجاد کند یا شکست دهد. در حالی که ساختمان لینک یک موضوع عمیق است که ما در اینجا نمی توانیم عمق آن را پوشش دهیم، اگر بتوانید حداقل یک فلسفه پیوند ایجاد کنید، شما پیش از اکثریت رقابت های خود هستید.


بهترین راه من که تا کنون دیدم برای توصیف ساختار ذهنیت صحیح ایجاد شده توسط دیر، بزرگ اریک دره نوشته شده است: "اتصال آنچه باید متصل شود."


این فلسفه در سادگی آن زیبا است و در خدمت اصلاح "بیشتر، بیشتر و بیشتر" ذهنی ساختمان لینک است. ما فقط لینک هایی از منابع مربوطه را می خواهیم. اغلب این به این معنی است که برای مقابله با تلاشهای پیوند ایجاد کردن فراتر از تاکتیک های واضح، ما باید چیزی را که سزاوار ارتباط است، ایجاد کنیم. شما لینک هایی دارید که در آن لینک شما برای شما مفید است. ساده.


ویکی پدیا دارای میلیون ها لینک است، اما من کاملا مطمئن هستم که آنها هرگز ساخت یک لینک را انجام نداده اند. این به این دلیل است که آنها دارای محتوای مفید هستند که پیوند دارند. این پیوندهای واقعی، طبیعی هستند که صفحه پیوند را غنی می کنند، زمینه را فراهم می کنند و به عنوان بافت همبند واقعی این دنیای پیوندی که در آن زندگی می کنیم، خدمت می کنیم.


این نوع پیوند طبیعی باید ستون فقرات تلاش های پیوند ایجاد شود. این ممکن است به این معنی است که شما مجبور هستید محتوای سایت خود را بازبینی کنید و ابتدا چیزی برای ارزش ایجاد کنید، اما اگر بتوانید از آن استفاده کنید، پس شما نیمه راه هستید.


هر استراتژی ایمن و مقیاس پذیر لینک ساخت باید بر اساس این اندیشه باشد.


در اینجا کلید ورودی:


اطمینان حاصل کنید که شما در حال ایجاد نوع لینک واقعی است که در دنیای واقعی حساس است و بخش کیفی و گاهی مجازات الگوریتم را ناراحت نمی کند.

اطمینان حاصل کنید که محتوایی دارید که سزاوار رتبه بندی است و سزاوار ارتباط با آن هستید.

خلاصه

SEO نیازی به بیش از حد پیچیده نیست. چهار زمینه کلیدی جستجوگرها وجود دارد که شما باید آنها را در نظر بگیرید و یک فرآیند متدولوژیکی ساختار یافته ای وجود دارد که می تواند برای بهینه سازی سایت شما مورد استفاده قرار گیرد.


من صمیمانه امیدوارم که این پست به شما کمک می کند تا از طریق سر و صدا، رتبه بندی خود را بهبود بخشد و کسب و کار بیشتر از جستجوی آلی!


نظرات در این مقاله بیان شده است که از نویسنده مهمان و نه لزوما موتور جستجو زمین. نویسندگان کارکنان در اینجا لیست شده اند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی