آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

استفاده از جاوا اسکریپت در توسعه وب چیست؟

شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

در طول 20 سال گذشته یا بیشتر از زمان انتشار جاوا اسکریپت، امروزه محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای توسعه وب تبدیل شده است. شما می توانید اهمیت جاوا اسکریپت را به عنوان زبان توسعه ی وب از این واقعیت بدانید که با توجه به گزارش های اخیر، جاوا اسکریپت در حال حاضر بیش از 94 درصد از تمام وب سایت ها را استفاده می کند.


جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی سمت سرویس گیرنده است که به توسعه دهنده وب کمک می کند تا توسعه برنامه های وب را انجام دهد و صفحات وب دینامیک و تعاملی را با استفاده از اسکریپت های سفارشی client-side ایجاد کند. توسعه دهندگان همچنین می توانند موتورهای زمانبندی متقابل پلتفرم مانند Node.js را برای نوشتن کد سرور در جاوا اسکریپت استفاده کنند. توسعه دهندگان همچنین می توانند صفحات وب ایجاد کنند که با استفاده از جاوا اسکریپت، HTML5 و CSS3 به خوبی در مرورگرها، سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف کار می کنند.


بسیاری از قابهای جاوا اسکریپت موجود در بازار وب مانند AngularJS، ReactJS، NodeJS و غیره وجود دارد. با استفاده از این چارچوب ها، می توانید مقدار زمان و تلاش هایی که برای توسعه سایت ها و برنامه های مبتنی بر JS لازم است را کاهش دهید. جاوا اسکریپت اجازه می دهد تا برنامه نویسان به راحتی برنامه های کاربردی وب را در خود ایجاد کنند. این کل فرآیند توسعه برنامه های کاربردی وب گسترده را ساده می کند.


SlashData's Developer Economics یکی از پیشروترین برنامه های تحقیقاتی در زمینه موبایل، دسکتاپ، IoT، ابر، وب، AR، VR، بازی، و توسعه دهندگان دستگاه های یادگیری است. این تجربه برنامه نویسی را در سراسر پلتفرم بر اساس هزاران توسعهدهنده در سال تجربه میکند. همانطور که در 14th Survey of Global Economics Development، روند توسعه دهندگان زیر برای 2018 ظاهر شد:

در حال حاضر توسعه دهندگان سیستم های سرور بدون نیاز به پرداخت هزینه برای تنها چیزی که از آن استفاده می کنند، استفاده می کنند.

AR تکنولوژی جدیدی برای توسعه دهندگان است که هر دو شرکت اپل و گوگل را در سیستم عامل های گوشی های هوشمند خود عرضه می کنند. برای AR / VR هر دو شرکت دستگاه هایی را هدف قرار می دهند که مشتریان از گوشی های هوشمند و دسکتاپ استفاده می کنند.

SlashData همچنین تخمینی برای تعداد توسعه دهندگان نرم افزار فعال با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف مورد استفاده در سراسر جهان را ارائه می دهد.

این گزارش می گوید، جاوا اسکریپت محبوب ترین زبان برنامه نویسی مورد استفاده حدود 10 میلیون توسعه دهنده در سراسر جهان است. در جای دوم جاوا است و پایتون نیز با 6.3 میلیون توسعهدهندگان فعال روبرو است. افزایش یادگیری ماشین فشار پایتون را افزایش می دهد.


چرا یک برنامه نویس وردپرس نیاز به یادگیری جاوا اسکریپت دارد؟

جاوا اسکریپت به طور گسترده توسط توسعه دهندگان وب برای ایجاد برنامه های مختلف وب و برای اضافه کردن ویژگی های تعاملی به آنها استفاده می شود. بسیاری از مرورگرهای اینترنتی جاوا اسکریپت را پشتیبانی می کنند که به محتوای دینامیک اجازه می دهد زیبایی در صفحات وب نمایش داده شود. وردپرس محبوب ترین CMS امروز است و جاوا اسکریپت همچنین نقش مهمی در توسعه وردپرس دارد. یک توسعه دهنده وب با دانش خوبی از جاوا اسکریپت می تواند برنامه های کاربردی متنوع و کاربردی را با دقت و مقیاس پذیری افزایش دهد. اگر می خواهید متخصص WordPress باشید، باید جاوا اسکریپت را یاد بگیرید تا بتوانید تصمیمات هوشمندانه را از ابتدا انتخاب کنید.


همچنین بسیاری از تم و پلاگین وردپرس با استفاده گسترده از جاوا اسکریپت ایجاد شده است. جاوا اسکریپت نیز با وردپرس در قالب کتابخانه های جاوا اسکریپت مختلف مانند jQuery، JSON، Backbone.js و Underscore.js همراه است. از این رو اگر شما جاوا اسکریپت را می دانید، می توانید آن را در طراحی وب سایت وردپرس خود درک کنید، سفارشی سازی و استفاده از آنها.


جاوا اسکریپت در نسخه های اخیر به طور فزاینده ای در مدیریت وردپرس استفاده می شود و این روند احتمالا در آینده ادامه خواهد یافت. به تازگی Calypso، یک نسخه کاملا مدیریتی وردپرس مبتنی بر جاوا اسکریپت منتشر شد.


شما می توانید از راهنمایی های زیر استفاده کنید تا کار شما بسیار ساده تر شود:


یادگیری مبانی جاوا اسکریپت

یادگیری اصول جاوا اسکریپت به شما کمک می کند تا مهارت های لازم جاوا اسکریپت را که در توسعه وردپرس استفاده می شود را درک کنید.


دانش کافی در مورد HTML، CSS و جاوا اسکریپت. شما می توانید از هر یک از چارچوب های جاوا اسکریپت استفاده کنید اما در ابتدا باید React یا AngularJS را برای انجام کار توسعه وب انتخاب کنید.


نیازهای توسعه دهندگان وردپرس را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد: پس زمینه و ظاهر. اگر شما در حال توسعه توسعه است، شما باید گزینه های بسیاری برای انتخاب، اما اگر شما یک توسعه دهنده باطن است، پس شما می توانید به راحتی Node.js را انتخاب کنید.


تبدیل به مهارت در جاوا اسکریپت شوید

اگر چه شما می توانید توسعه وردپرس را حتی با دانش کمی از JS شروع کنید، شما به زودی باید به دنبال کسب مهارت باشید. این به شما کمک خواهد کرد که برنامه های کاربردی وب کاربر پسند را توسعه دهید.


به طور کلی واضح است که جاوا اسکریپت یک گزینه عالی برای کاربران وردپرس است.


اکنون ما در مورد مزایای استفاده از جاوا اسکریپت برای پروژه بعدی توسعه وب خود بحث خواهیم کرد و می دانیم که چرا هنوز محبوب ترین زبان برنامه های کاربردی وب همچنان باقی مانده است.


جاوا اسکریپت مرورگر صلیب سازگار است

یکی از چیزهای خوب در مورد جاوا اسکریپت این است که توسط مرورگرهای وب چندگانه مانند گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، سافاری، اپرا و غیره پشتیبانی می شود. از این رو کاربران می توانند به راحتی به برنامه های وب در هر مرورگر وب از انتخاب خود دسترسی پیدا کنند. آنها فقط می توانند زبان جاوا اسکریپت را فعال کرده و آن را غیرفعال کنند و از تمامی قابلیت های سایت لذت ببرند.


جاوا اسکریپت با تعداد زیادی کتابخانه و چارچوب می باشد

چارچوب جاوا اسکریپت و کتابخانه ها برای توسعه دهندگان وب برای ساخت برنامه های کاربردی وب مبتنی بر جاوا اسکریپت آسان می باشند. بسیاری از چارچوب های جاسازی پویا مانند AngularJS، ReactJS، EmberJS و غیره استفاده می کنند. با استفاده از این چارچوب ها، توسعه دهندگان می توانند به راحتی، سریع و کارآمد برنامه های کاربردی وب بسیار تعاملی و حرفه ای را توسعه دهند. جاوا اسکریپت همچنین دارای تعداد زیادی کتابخانه است که شما می توانید به عنوان مورد نیاز خود استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید توسعه GUI با استفاده از ویدجت مانند بوت استرپ، جی کوئری یا AngularJS انجام دهید.


آسان برای نوشتن کد جاوا اسکریپت بدون استفاده از هر ابزار خاص

شما می توانید کد جاوا اسکریپت را بدون استفاده از نوع خاصی از برنامه یا ابزار به راحتی بنویسید. شما فقط می توانید دفترچه یادداشت را باز کنید و کد جاوا اسکریپت خود را بنویسید. شما می توانید از ویراستاران بسیاری برای پیدا کردن اشتباهات در کد جاوا اسکریپت استفاده کنید. ویرایشگر کد جاوا اسکریپت را اصلاح می کند و به شما امکان می دهد به سرعت و به آسانی بشکاشت ها و خطاها را بیابید.


ساده سازی توسعه وب برنامه پیچیده

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده است، اما توسعه برنامه های کاربردی پیچیده وب را ساده تر می کند، به توسعه دهندگان اجازه می دهد که ترکیب برنامه را ساده تر کنند. توسعه دهندگان می توانند از کتابخانه های جاوا اسکریپت برای ایجاد مرزهای DOM استفاده کنند. این DOM سایه علاوه بر این باعث می شود مرورگرهای وب اسناد را با تگ های HTML به طور گسترده ای مانند انتخاب، div و ورودی ارائه نمایند.


طراحی وب رسیپانسیو

امروزه اکثر توسعه دهندگان طراحی وبسایت پاسخگو را برای ایجاد وب سایت در دسترس و کار بر روی مرورگرهای متعدد و دستگاه های مانند گوشی های هوشمند و دسکتاپ ها انجام می دهند. طراحی وب سایت رسیپانسیو امکان توسعه دهندگان را برای بهینه سازی سایت برای هر دو کامپیوتر و دستگاه های تلفن همراه با استفاده از همان کد فراهم می کند. توسعه دهندگان باید ترکیب CSS3، HTML5 و جاوا اسکریپت را برای ایجاد صفحات وب رسیپانسیو باشند. توسعه دهندگان می توانند از جاوا اسکریپت برای بهینه سازی صفحات وب برای دستگاه های تلفن همراه استفاده کنند.

نظرات  (۱)

ماشین های خود رانندگی

ماشین های خود ران ...

پاسخ:
باازم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی