آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

زبان برنامه نویسی اندروید

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سلام شبتون بخیر دوستان عزیز

محبث این مورد از برنامه نویسی انواع زبان برنامه نویسی اندروید نحوه کاربردآن

جاوا

اساسی ترین بخش ساختاری توسعه اندروید زبان برنامه نویسی جاوا است. برای اینکه یک توسعه دهنده Android با موفقیت باشد، باید مفاهیم جاوا مانند حلقه ها، لیستها، متغیرها و ساختارهای کنترل را راحت کنید. جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که امروزه توسط توسعه دهندگان نرم افزار مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین یادگیری آن ها و اصطلاحات به جای استفاده از پلت فرم آندروید، به جای کار (تکمیل توسعه هر کسی) به شما کمک می کند.

زبان برنامه نویسی اندروید

SQL

شما همچنین باید اصول اولیه SQL را برای سازماندهی پایگاه های داده در برنامه های آندروید یاد بگیرید. SQL یک زبان برای بیان پرسش ها برای بازیابی اطلاعات از پایگاه داده ها است. هنگامی که شما می توانید آن را بنویسید، هیچ سوالی وجود ندارد که شما نمی توانید از اطلاعات خود بپرسید.


(Android Software Development Kit SDK) و Android Studio است

یکی از بهترین بخش هایی که در مورد توسعه برای آندروید است این است که ابزارهای ضروری رایگان و آسان برای به دست آوردن هستند. آندروید SDK از طریق دانلود رایگان رایگان در دسترس است، همچنین آندروید استودیو، یک محیط توسعه یکپارچه توسعه (IDE) برای توسعه نرم افزار آندروید. آندروید استودیو برنامه اصلی است که با آن برنامه نویسان کد را می نویسند و برنامه های خود را از بسته های مختلف و کتابخانه ها جمع می کنند. SDK آندروید شامل کد نمونه، کتابخانه های نرم افزاری، ابزارهای برنامه نویسی دستی و خیلی چیزهای دیگر برای کمک به ساخت، تست و اشکال زدایی برنامه های آندروید است.


یکی دیگر از برجسته در حال توسعه برای آندروید، سهولت فرآیند ارسال برنامه ها است. هنگامی که شما آماده ارائه برنامه خود به فروشگاه Google Play هستید، برای ثبت نام یک حساب ناشر گوگل (که شامل پرداخت هزینه 25 دلاری از طریق Google Wallet است)، چک لیست راه اندازی Android را دنبال کنید، از طریق کنسول برنامه نویس Google Play ارسال کنید، منتظر Google برای تایید، و ببینید که ظاهر می شود. ساده و رضایت بخش


XML

برنامه نویسان برای توصیف داده ها از XML استفاده می کنند. مبانی نحو XML در سفر شما به توسعه دهنده کامل Android در انجام وظایف مانند طراحی رابط کاربری (UI) طرح بندی و تجزیه و تحلیل داده های خوراک از اینترنت مفید خواهد بود. بخش عمده ای از آنچه شما برای XML نیاز دارید می توانید از طریق Android Studio انجام شود، اما در مبانی زبان نشانه گذاری سازنده است.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی