آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

زبان رسمی آندروید چیست؟

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

گوگل Kotlin را به عنوان یک زبان برنامه نویسی رسمی برای توسعه اندروید اضافه می کند

گوگل اعلام کرد که Kotlin به طور رسمی از آندروید به عنوان زبان "کلاس اول" پشتیبانی می کند. Kotlin یک زبان برنامه نویسی فوق العاده جدید است که توسط JetBrains ساخته شده است، که به طور تصادفی JEB را نیز توسعه می دهد که اندیشه استودیو  ابزار توسعه دهنده گوگل بر اساس آن است. مانند زبان جاوا، زبان پیش فرض برای توسعه اندروید، Kotlin زبان است که در JVM اجرا می شود (ماشین مجازی جاوا)، و در حال حاضر امکان استفاده از Kotlin و بسیاری از دیگر زبان های JVM برای توسعه اندیشه است. آندروید از JVM دقیقا استفاده نمی کند، اما ریشه های جاوا قوی هستند، و قابلیت همکاری Kotlin با جاوا آن را انتخاب محبوب برای توسعه دهندگان است. با این حال، پشتیبانی رسمی گوگل برای تقویت زبان بزرگ، بزرگ است و احتمالا با Kotlin در Android بسیار کارآمدتر خواهد بود.


ابزار Kotlin به صورت پیش فرض دارای Android Studio 3.0 می باشد و JetBrains و گوگل قول داده اند تا از زبان پیش رو پشتیبانی کنند

Kotlin به عنوان یک زبان دارای ساختار شباهت زیادی به جاوا است - شی گرا و به صورت استاتیک تایپ شده است و برای مشکلات مشابه طراحی شده است که جاوا حل می کند. اما چون Kotlin از انواع مختلفی است، بسیاری از ویژگی های بسیار خوب، یک نحو بسیار پاک تر، ایده های برنامه نویسی کاربردی و دیگر پیشرفت های جاوا را به همراه می آورد.


بر خلاف زبان برنامه نویسی Swift، که یک پروژه داخلی اپل بود و پس از آن منبع باز را باز کرد، گوگل کوتلین را نداشت. این زبان همچنان توسط JetBrains توسعه یافته و پشتیبانی می شود - این شرکت با همکاری گوگل برای ایجاد یک بنیاد غیر انتفاعی Kotlin برای شفای زبان است. Kotlin همچنان به هدف قرار دادن سایر سیستم عامل ها ادامه می دهد: زبان طراحی شده است تا به عنوان کد اصلی در iOS و مکینتاش اجرا شود و همچنین برای توسعه وب برای جاوا اسکریپت طراحی شده است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی